mecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace? Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
Teda, ty mas vela casu
Proč myslíš? V autě už je fungl nový Garett a auto jezdí bez problémů. Teď jen čekám,jak se dodavatel vymáčkne a podle toho se zařídím dál.
Ja tak, uz som sa lakol ze chces cakat kym sa to vyriesi bez turba
mozno to niekomu pomoze ja som mal jednu lagunu kde klaklo turbo
objednal som repas novy IC nova prepadova trubka s turba cely system vycisteny egr vycistene privod oleja do turba vycisteny novy olej nove filtre a po 1500 km turbo padlo znovu tak reklamacia novy repas nahodeny a po asi 2500 znova
tak mi nedalo a zlozil som vanu a sitko na nasavanie oleja prehnute do vnutra zadrbane sajrajtom priepustnost asi tak 50% od vtedy to auto urobilo na repase asi 50 000 zatial ok