doufám, že mně tady někdo poradí a ne, že tady narazím jen na namachrovaný velký huby, jak na jinejch forech

Mám OI 66kW 2004 dotáhlou ze Španěl a dávám si ju po kouskách do pucu. Už jsem skoro u konce, momentálně vychytávám poslední muchy, o kterých si tady potřebuju pokecat

Octa neměla výkon, tak jsem komplet sundal egr, turbo, parohy, atd., všechno vyčištěný, egr zaslepenej, novej olej, všechny filtry, váha vzduchu pročištěná, intercooler včetně trubek čistej, sací koš v pucu, rozvody, klíňák, hadičky k turbu, turbo jsem rozhejbával jen ručně, nekuchal jsem je...
Dal jsem to dohromady, a protože byl totál zasranej vejfuk, litaly z něho saze jak z prdele, tak sem motor opatrně zahřál a pak jsem tomu začal dávat kotel jak kráva, do červenýho jsem se ale nedostal, ale pak najednou jakoby nouzák a hotovo. Ani vypnutí a zapnutí nepomohlo, startuje na drc i za studena, turbo za studena pěkně kvičí, ale jakmile se to zahřeje, táhne fakt málo a motor zní jen jak traktor...
Jinak měl sem to zatím jednou pichlý na Vagu a akorát mně to poukázalo na špatnej snímač tlaku na intercooleru, ale i s tím to tahlo jak blázen.
Nevíte, čím to může byt? Mám zkusit profouknout N75? Zkontrolovat hadičky a nebo by bylo asi nejmoudřejší to pichnout na Vag?

Díky moc za RADY
