rastlinný olej do do Fordu Galaxy II r.v.2004 1.9TDI 85kw
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15 led 2013, 13:40
- Bydliště: Senica, SK
Odpovědi: 0
jakože jakých vecí?jakože na aute alebo na nejakem ohreve oleja alebo co?a na čistý olej by sem určite nejezdil určite by sem ho riedil naftu ale v jakém pomere by to malo byt aby sem nemusel nic prerábat alebo dorábat nejaký dohrev paliva to nevím...60% nafta 40% olej alebo 70% nafta 30% olej.... fakt nevím. a ešte že či je jedno či je to použitý olej alebo nový nepoužitý... kerý by bol vhodnejší...
Mam sice jine auto a jen dohrivac ale spalovaci komora je stejna jako u bufiku (je to stejne zarizeni jen jinak ovladane) a nic jsem neresil a co jsem ho naposledy kontroloval tak v pohod jel. Za sebe muzu rict ze neco pod 100kkm dohrivac na rostlinu s naftou 1:1 prezije. Samozrejme v lete netopi stejne jako kdyz hreje dost motor atd. takze horel jen nejake procento toho najezdu ale jak to presne je jsem nezkoumal, zkratka funguje jak ma a tak to neresim.
Galaxy II 1,9 TDi PD 85 KW má v nádrži pomocné čerpadlo které tlačí palivo ven z nádřže. Je to obyč. elektromotůrek který se tuším používá i na benzinový auta a tudíž je navržený aby pracoval s řídkým palivem. Když tam dáš friťák tak ho tou hustotou odpálíš. Stejný problém jsem řešil i u BMW 525 TDs. Tam jsem to čerpadlo vykuchal a tak nějak to fungovalo. Nevím jak je na tom PD. Co se motorového oleje týče tak do PD musíš dávat pouze předepsaný typ oleje tuším že tam jsou nějaké normy 501 nebo 502. Jde o to že to musí být co nejřidší olej a z tohoto důvodu se běžně stane že motor nějakou tu část olejový náplně spápne i když nemá nějak moc hodně KM najeto. Já osobně už toho mám dost za sebou. Escort 1,6 D, 1,8 D 1,8 TD, VW 1,9 SDi, VW 1,9 TDi BMW 525 TDs s pohonem na různá paliva a v současné době mám taky Galaxy II viz výše zmiňovaný model a do toho bych si ten friťák už nelajznul dávat. Vřele bych ale doporučil Galaxy I 1,9 TDi 81 Kw na ten jsem najel 400 tis a až pak došlo k propálení pístu. (vlivem zakarbonování vstřiku od nekvalitního paliva a následkem nekvalitního rozprášení paliva docházelo k hoření na povrchu pístu a tím k jeho propálení)
Možná ještě tak ředit 1/3 oleje a zbytek nafty ale i tak už bych byl na pozoru.
Možná ještě tak ředit 1/3 oleje a zbytek nafty ale i tak už bych byl na pozoru.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 03 srp 2008, 21:50
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Az se dozvis složení te nafty, raději tam Ďas fritak,já jsem tomu taky nevěřil,az mi to na aditivovanou naftu rozezralo všechny přepady a pak šly do prdele vstriky a to byla prosím nafta od benziny, co mi zachránilo? No jisté ze olej' auto:fiat stilo multijet 2006i
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Vubec na to nemysli,proste pd cka sou sami osobe dost choulostivy a problemovy motory ,radsi si sezen z nemecka nebo polska lto-cko[cervena nafta].Pd ckovej vstrik stoji bura a to je dobra cena.Jak tady nekdo psal kdybys mel jednickovou galaxii s klasickym tdickem tak je to uplne jina pisnicka ale to zase neni samozrejme takovy svezeni.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15 led 2013, 13:40
- Bydliště: Senica, SK
Odpovědi: 0
tak ani na benzínke nevím jaké je zložení tej nafty takže to je v podstate uplne jedno odkát zeženem naftu. je hodne prípadú kedy ludé tankovali na benzínkách a odpálili si motor nekvalitným palivem....jak to je možné? proste do šeckej nafty sa pridávajú kde jaké hnusoby takže by to malo byt asi jedno...ne?