
Ztráta chladící kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ztráta chladící kapaliny
1.9 tdi. vyřešeno bylo to víčkem 

Naposledy upravil(a) galaher dne 13 bře 2013, 16:43, celkem upraveno 1 x.
jj,měl sem to samé,dělalo to tlak do vody,nekouřilo to,ani v oleji nic nebylo,a hazelo to přes nadobku vodu ven,hlavně to tlakvalo že byly hadice tvrdy jak šutrgalaher píše:auto nekouří,olej je dle servisu čistý a bez zápachu splodin
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
no já stím fouklím těsněním jezdil asi rok,zezačatku se to projevovalo tak že se mi ozývalo bublaní v topení,hadice taky jakž takž,akorát i zastudena to drželo tlak v expansce,postupně se to zhoršovalo až tak že byly hadice tvrdý a hazelo to tu vodu ven z nadobky,zkoušel jsem ještě měnit dva termostaty bez vysledku furt stejný problém,pak sem už nevahal rozhodil to,ještě sem teda zkontroloval vodní pumpu jestli neni protočená,ta byla ok,a tak sem sundal hlavu a bylo jasno,ještě mužeš zkusit to víčko zda to nebude tím,u vw je celkem naprd teploměr že ukazuje až do 120 C,pořád 90,podívat se na to dá akorát přes vagagalaher píše:toncek takže jsi měnil těsnění pod hlavou ? já zase ty hadice tvrdé nemám.Jdou normálně zmáčknout
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
těsnění 100%
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

