Ztráta chladící kapaliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Ztráta chladící kapaliny

Příspěvek od galaher »

1.9 tdi. vyřešeno bylo to víčkem :)
Naposledy upravil(a) galaher dne 13 bře 2013, 16:43, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Ti to asi tlakuje ne? Tesneni pod hlavou?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

lze to nějak pozitivně zjistit než začnu z nejhorším výměnou těsnění ? a nemůže to dělat termostat když nenajede i provozní teplota
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

těsnění pod hlavou,pokud drží tlak i po vychladnutí motoru a buble ti v topení tak je to na 95% těsnění,měl sem ty samé problemy s passatem v podpisu
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

:?
Naposledy upravil(a) galaher dne 13 bře 2013, 16:44, celkem upraveno 1 x.
Bochec
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 28 úno 2012, 17:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bochec »

Těsnění pod hlavou...na 100%
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

mě ubejvá voda taky, ale je to tak cca 0,5 l / 2000 km, ale nepozoruju vodu ani na víčku ani pod autem. takže by mohlo být - doufejme, vodní pumpa, chladič splain nebo chladič...ale bude to maličká dírka...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

:)
Naposledy upravil(a) galaher dne 13 bře 2013, 16:44, celkem upraveno 1 x.
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

galaher píše:auto nekouří,olej je dle servisu čistý a bez zápachu splodin
jj,měl sem to samé,dělalo to tlak do vody,nekouřilo to,ani v oleji nic nebylo,a hazelo to přes nadobku vodu ven,hlavně to tlakvalo že byly hadice tvrdy jak šutr
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

:)
Naposledy upravil(a) galaher dne 13 bře 2013, 16:45, celkem upraveno 1 x.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja bych se taky priklanel k tomu tesneni a kor kdyz se ti to jeste samo zevzdusnuje. Pro jistotu muzes zkusit jiny vicko na nadobce chla. kapaliny, ale moc sanci bych tomu nedaval
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

galaher píše:toncek takže jsi měnil těsnění pod hlavou ? já zase ty hadice tvrdé nemám.Jdou normálně zmáčknout
no já stím fouklím těsněním jezdil asi rok,zezačatku se to projevovalo tak že se mi ozývalo bublaní v topení,hadice taky jakž takž,akorát i zastudena to drželo tlak v expansce,postupně se to zhoršovalo až tak že byly hadice tvrdý a hazelo to tu vodu ven z nadobky,zkoušel jsem ještě měnit dva termostaty bez vysledku furt stejný problém,pak sem už nevahal rozhodil to,ještě sem teda zkontroloval vodní pumpu jestli neni protočená,ta byla ok,a tak sem sundal hlavu a bylo jasno,ještě mužeš zkusit to víčko zda to nebude tím,u vw je celkem naprd teploměr že ukazuje až do 120 C,pořád 90,podívat se na to dá akorát přes vaga
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

mal som ten istý problém, občas mi cez expanzku vytiekla chladiaca kvapalina, bolo to tesnenie pod hlavou, je len otázkou času, kedy ho budeš musieť vymeniť.......pozri do expanzky, či ju nemáš zanesenú splodinami, ak je trošku zanesená je to isto tesnenie....
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

a co test na přítomnost CO2 v chladícím okruhu? Pak víš na čem jsi
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

těsnění 100%
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“