servo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bizz
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 01 zář 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

servo

Příspěvek od bizz »

Zdárek chci se jen zeptat jestli někdo neví co by mohlo být za skřípáním serva při plném rejdu. Mám seat ibiza 1.9 tdi a tohle mě dost rozčiluje... :x
vaclav.volejnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 18 říj 2006, 21:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od vaclav.volejnik »

u serva je bezne,kdyz das rejd az nadoraz,ze je hlucnejsi. ale skripat by nemelo.zalezi jaky je to zvuk. nemas zpuchreli remen?
herman pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 01 úno 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od herman pavel »

dotahni nebo vymen remen.mel jsem to taky a stacilo dotazeni remene :)
schumi
mr.boom
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18 kvě 2007, 19:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od mr.boom »

Jednoho krásného dne mě opustilo servořízení na fabii 1,2mpi 2002/12
:( ..,. kontrolka serva ne a ne zhasnout ..... ufffff
závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff :D
Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím... :roll:
Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km
Fabia 1,2mpi 3válce 40kw
bizz
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 01 zář 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od bizz »

no díky za rady zkusím to tedy dotáhnout a uvidím
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

mr.boom píše:Jednoho krásného dne mě opustilo servořízení na fabii 1,2mpi 2002/12
:( ..,. kontrolka serva ne a ne zhasnout ..... ufffff
závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff :D
Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím... :roll:
Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km
Jenže to je trošku jiné servořízení než u TDi na Ibize
TDi
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

bizz píše:no díky za rady zkusím to tedy dotáhnout a uvidím
Potom dej vědět jestli je to OK.
TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“