
servo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 18 říj 2006, 21:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 58
- Registrován: 01 úno 2007, 12:51
- Bydliště: plzen
Jednoho krásného dne mě opustilo servořízení na fabii 1,2mpi 2002/12
..,. kontrolka serva ne a ne zhasnout ..... ufffff
závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff
Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím...
Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km

závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff

Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím...

Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km
Fabia 1,2mpi 3válce 40kw
Jenže to je trošku jiné servořízení než u TDi na Ibizemr.boom píše:Jednoho krásného dne mě opustilo servořízení na fabii 1,2mpi 2002/12
..,. kontrolka serva ne a ne zhasnout ..... ufffff
závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff![]()
Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím...![]()
Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km
TDi