Jednohmota pro 240mm spojku!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
le0n
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2007, 18:56
Bydliště: SK

spojka

Příspěvek od le0n »

nooo ja ju mam tiez a rachoti ako blba je to hroza vecer ked parkujem pobudim vsetkych susedov, idem este skusit zvysit volnobezne otacky mozno to pomoze
FRS 227HP 500NM, No Smoke No Fun :-)
DVORAKTTT
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2008, 22:22

Příspěvek od DVORAKTTT »

PANOVE JA TU SPOJKU TAKY KOUPIL A DAL JI DO SVOJI FRS A KDYZ JSME TO POPRVE NASTARTOVALI,TAK JSME MALEM UPADLI.MYSLELI JSME,ZE NAM DO PREVODOVKY SPADL ORECH Z GOLY.OPRAVDU TO DELA NEHORAZNY RACHOT.KDYZ NEKDE ZASTAVIM,TAK SE ME VSICHNI PTAJI CO S TIM MAM.JINAK JSEM S NI SPOKOJENY,ALE TOHLE VEDET,TAK DO TOHO ASI NEJDU.ALE UZ SEM KLIDNEJSI,KDYZ VIM ZE TO NEDELA JEN MNE. :)
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Sifon píše:
Brejk píše:
Sifon píše:ja z toho nerobim sci-fi ale nasere ma ked kupim spojku za 32 000Sk a potom to robi taketo rachoty jak nejaka spojka za 5 korun...ozaj sa mi nechce davat dalsich 10 tacov za to aby to bolo tiche na volnobehu...ked to potom zratam tak je to spojka zo zlata a ja z toho nejdem robit zavodny special aby spojka vysla aj s robotou 45 000sk...myslel som si ze za priplatok mozem ocakavat kvalitu ale jaksi to nevyslo...
To neni o kvalite, nebo nekvalite, ale proste o fyzice. Nemuzes cekat, ze prechcijes fyzikalni zakony. Bohuzel mas smulu v tom, ze jsi ji vyzkousel jako prvni...
Spis bych se podival po dvojhmote ze silnejsiho motoru, ja to resil komplet original setrvakem, lamelou a pritlacakem urcenym pro Oct. 85kW, 4x4 - prumer 240 - drzi a funguje na sto procent i po chipu...
ja ani neratam s tym ze precuram fyzikalne zakony...len mam mierne nervy na to ze ja som pokusny kralik hoci ma na to nikto neupozornil a kupoval som to v dobrej viere ze je to vsetko OK...predtym nez sa to uviedlo do predaja sa to malo vyskusat a upozornit na negativa pri predaji ale toto uz nie je vec ktoru ja mozem ovplyvnit...pre mna ako studenta ktory nema staly prijem to totiz na vyskusanie nie je lacny spas...bohuzial mam 5kvalt a na 240mm spojku by som potreboval inu prevodovku a to su zas dalsie prachy ktore by som do toho musel vrazit...takze najblizsie mam v plane vymenit lamelu za lamelu z 1Z ktora bude preoblozena a snad ten rachot pominie
Tak uz jsi to vyresil?
Hadam ze po vymene lamely za 1Z mozna mirne zlepseni, ale chrasti to porad.
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

vec je vyriesena specialny tlmic vibracii, skrutky na zotrvak a prenosova podlozka medzi zotrvak a lamelu.......otestovana na PD ARL, aj rotacke
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14436
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Gratulace ;)

Slyšel jsem ten zvuk na startovní pozici na sprinty ve Lhotě u Příbrami a nebyl to moc pěkný zvuk...
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Odpovědi: 0
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Ja myslím,že to je těma pružinama na lamele,protože mám v autě origo setrvák placku a 1z lamelu a ticho.Jsou tam moc tvrdý pružiny na lamele na tom specu a nic tam ty kmity nepohlcuje
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Odpovědi: 0
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Další věc je,že lehčí setrvák nepohltí tolik vibrací jak těžší a to tomu taky moc nepřidává a když pak přidáš ty tvrdší pružiny na lamele,tak chrastí převodovka.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
WnemOne
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2008, 16:08

Příspěvek od WnemOne »

Mne odchádza zotrvák a chcel som to vymeniť za SACHS kit s jednohmotou, lebo mám v pláne navyšovať výkon (zatiaľ mám len chip).

http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... ::156.html

Takže to chrastenie je samozrejmosť pri jednohmote ?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

pri jednohmote nie, ale pri lamele s tvrdymi pruzinami ano
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
WnemOne
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2008, 16:08

Příspěvek od WnemOne »

Sachs ma aj lamelu s makčšími pružinami ? Resp. ktoré su mäkké. A doplňujúca otázka, tie s mäkkými pružinami prenesú taký istý krútiacmi moment ako napr, táto SACHS čo je na linku ?
Golf 4 TDi GT 110kw
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

Ja zkusenost z jednohmotou nemam v octavii ale vzdy jsem menil dvou za dvouhmozu. Ale ted se mi na jedne po 35tkm zacalo.objevovat pri chladnem motoru pri prvnim rozjezdu jemne zachveni. Pri teplem uplne v klidu. Tak uvidime co to bude casem delat. Ale myslim,ze to bude vsechno ojebanym materialem co nema takovou silu. Spojka byla komplet sachs s setrvacnikem.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“