Dobrý den,než mě ukamenujete ,že toto téma tady už bylo,tak se omlouvám pač najít kloudnou odpověd jsem nikde nenašel,děkuji.
Při jízdě v zátěži auto v určitých otáčkách začlo cukat a ztrácelo výkon,auto jsem napíchnul na diagnostiku a našlo to chybu 17965 něco s plněním tlaku,nevím kde začít a jak s kontrolou členů a dílů.Auto mám octavia 1, 2002 1,9TDI 81Kw a motor je tam AVS
PS:popřípadně někdo s okolí ostravy ocheten se na to kouknout,děkuji
chyba 17965
Moderátoři: šulda, Moderátoři
udelej log MAP a MAF jak pise TDI tech.... bud je zarezla banka na turbu, prekousla hadicka od turba nebo vadny ventil N75 nebo se pridiraji lopatky....
Muj typ - pridrene lopatky na turbu..... Staci vycistit lopatky a vypodlozit dle patentu p. Humla za cca 3000 kč nebo jine jete turbo za cca 5000 kc, ale to je vzdy sazka do loterie... nebo repas turba za cca 9000 kc
Muj typ - pridrene lopatky na turbu..... Staci vycistit lopatky a vypodlozit dle patentu p. Humla za cca 3000 kč nebo jine jete turbo za cca 5000 kc, ale to je vzdy sazka do loterie... nebo repas turba za cca 9000 kc
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
RADA NAD ZLATOjosef10 píše:udelej log MAP a MAF jak pise TDI tech.... bud je zarezla banka na turbu, prekousla hadicka od turba nebo vadny ventil N75 nebo se pridiraji lopatky....
Muj typ - pridrene lopatky na turbu..... Staci vycistit lopatky a vypodlozit dle patentu p. Humla za cca 3000 kč nebo jine jete turbo za cca 5000 kc, ale to je vzdy sazka do loterie... nebo repas turba za cca 9000 kc


Pokud si nevite rady, zdiagnostikuji- Cesky Tesin
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg