Golf 4 1.9tdi 110kw 150PS ťažko štartuje + začal klepat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 4 1.9tdi 110kw 150PS ťažko štartuje + začal klepat
chlapi mam problem, vymenila sa hlava, vačka(super stav), isli nove hydra, nove tesnenia pod hlavu, tesnenie nasavacie a na vyfukove potrubie, vakuovka sa pretesnila, nove tesniace sady sa dali na všetky vstrekovače plus sa vyčistili ultrazvukom, nova vodna pumpa a remen, ventili sa zabrusili, dali sa nove zhavice.(dovod prasknuta hlava, zodrata vacka -4mm a hydra -3mm)
Problem je ten ze auto strašne ťazko štartuje nevladze to normane potočiť motorom, je tam nova 80a baterka, dobija na 14v, pri štarte je jedno ci je auto studene alebo teple, zacalo to robit po tejto velkej oprave, este jedna info, ako sa to vsetko poskladalo a točil sa motor s račňou tak po dotiahnuti vačky zvrchu po odstati asi pol minutky s tym neslo potočit, znova sa to povolilo a išlo točiť, znova sa to dotiahlo islo točit ale po kratkom odstati to uz neslo a stale takto dookola, neviem ci to ma s tym suvis ale myslim ze hej, napadlo ma este ze mozno starter nevladze lebo pred tym startovalo dobre ked boli zodrate hydra a vačka lenze tam bola asi slaba kompresia...ps vykon auta je dobry.
AUTO ZAčALO DYMIT A KLEPE PO PRIDANI PLYNU vyriešene: povoleny 3. vstrek od rozvodov
VIDEO Z DIAGNOSTIKY: http://www.youtube.com/watch?v=YbC6Harp ... utu.be[url][/url]
Problem je ten ze auto strašne ťazko štartuje nevladze to normane potočiť motorom, je tam nova 80a baterka, dobija na 14v, pri štarte je jedno ci je auto studene alebo teple, zacalo to robit po tejto velkej oprave, este jedna info, ako sa to vsetko poskladalo a točil sa motor s račňou tak po dotiahnuti vačky zvrchu po odstati asi pol minutky s tym neslo potočit, znova sa to povolilo a išlo točiť, znova sa to dotiahlo islo točit ale po kratkom odstati to uz neslo a stale takto dookola, neviem ci to ma s tym suvis ale myslim ze hej, napadlo ma este ze mozno starter nevladze lebo pred tym startovalo dobre ked boli zodrate hydra a vačka lenze tam bola asi slaba kompresia...ps vykon auta je dobry.
AUTO ZAčALO DYMIT A KLEPE PO PRIDANI PLYNU vyriešene: povoleny 3. vstrek od rozvodov
VIDEO Z DIAGNOSTIKY: http://www.youtube.com/watch?v=YbC6Harp ... utu.be[url][/url]
Naposledy upravil(a) snake24 dne 22 bře 2013, 18:47, celkem upraveno 4 x.
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
kdo to skládal - vstřiky nastavený ?? hydra + vačka O.K. - jako myslím stejný typ ??
to s tím protáčením je divný, nový hydra by si po několikrát protočení měly sednout ( přebyt. olej se vytlači pryč )
kdyby mě to nešlo protočit - bál bych se to startovat, to jste celkem střelci..
co vačka naprázdno v hlavě - nepřidírá se ??
to s tím protáčením je divný, nový hydra by si po několikrát protočení měly sednout ( přebyt. olej se vytlači pryč )
kdyby mě to nešlo protočit - bál bych se to startovat, to jste celkem střelci..
co vačka naprázdno v hlavě - nepřidírá se ??
skladal to jeden automechanik, ja som mu len pomahal, vstreky sa nastavovaly na 180 stupnov ako som sa tu niekde dočital v navode pre ARL, hydra sa davali nove, mali nabehane 1000km tie mam od kamarata, vačka bola od ineho zdroja ale velmi zachovala a bola vytiahnuta z hlavy na moju poziadavku ze chcem najlepsiu vačku aku maju, original osadena v octavia 74kw, napadlo ma ze tie klzne ložiska tie polmesiačiky v čom je osadena vačka sa davali s tej vačky ktoru som kupil, boli oznacene 1-5 spodok a vrch, len sme nevedeli ze s ktorej strany je 1, ale to by si po 1000km co som urobil uz sadlo, a hlavu som kupoval uz zrovnanu nachystanu, este nove semeringy na ventili sa osadzali
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
no že se tam dala vačka z jinýho motoru
když máš hlavu odjinud, vačku a podkovy odjinud - může nastat tento problém..
několikrát jsem to řešil třeba na francouzských motorech kdy při potkání praskne vačka, jiná vačka z jinýho motoru - buď s ní nešlo otočit vůbec, nebo tak ztuha že se po chvíli utrhaly zuby na rozvoďáku a potkalo se to znova ( učednický léta )
třeba to není tvůj případ ale jeví se mi to tak
máš jinou šarži hlavy a jinou vačky, ty rozměry taky lítají +/- několik setin mm třeba, když se potká velká vačka a malý díry ( laicky řečeno ) = problém
když máš hlavu odjinud, vačku a podkovy odjinud - může nastat tento problém..
několikrát jsem to řešil třeba na francouzských motorech kdy při potkání praskne vačka, jiná vačka z jinýho motoru - buď s ní nešlo otočit vůbec, nebo tak ztuha že se po chvíli utrhaly zuby na rozvoďáku a potkalo se to znova ( učednický léta )
třeba to není tvůj případ ale jeví se mi to tak
máš jinou šarži hlavy a jinou vačky, ty rozměry taky lítají +/- několik setin mm třeba, když se potká velká vačka a malý díry ( laicky řečeno ) = problém
hlavy pre PD su všetky zhodne, rovnake vyrobne čislo je na mojej starej ako na tej co som kupil a vačky by mali byt na 99,99% tiez, jedine ma napada ze by mohla byt kriva ta nova hlava pretoze sa davalo nove tesnenie pod veko motora a paradne tade prepušta olej, mozno nam nesadlo lebo bolo dost vykrutene ale to zsitim az koncom tyzdna...
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
presne tak sme to robili, išlo s tym potočiť ale akonahle to postalo 20-30 sekund tak s tym neslo pohnuť skoro som zlomil račnu, a dotiahnute to bolo malou račnou a fakt ze decentneTomášTDI píše:tento problém bývá když moc utáhneš vačku,musíš zkusit pak protočit přes rozvody jestli se motor vůbec protočí....
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
Tak teď vačku vyndej a uvidíš , co se děje, nemá cenu nad tím bádat a vačku snad někdo nepřetáhne tak, aby se netočila, to spíš vytrhneš svorník../když je vše o.k./ Trochu se divím, že někdo startuje, když se mu po přitáhnutí zastaví vačka. Jak tady píší hoši, přeci nejdřív dám písty do roviny , namontuji vačku a zkusím ji protočit, zda se točí stejnoměrně a až poté, montuji rozvody a pokračuji..A když poté se motor netočí...vím, že jsou nahovno rozvody...Co když po G.o. ,když budeš dělat výbrus a brousit kliku, složíš motor a budeš protáčet, půjde to ztuha, tak si řekneš, to je tah těch nových pístů a ložisek kliky, natočíš to a ona se ti zadře vačka..? Musí být jistota, že vše jde tak jak má...A momenty utažení také nejsou zbytečné, je to hliník.. 

nepropadat panice...
já jsem mu psal jen jak jsem to dělal já když jsem měnil pouze vačku z důvodu že byla vydřená+hydra,když se dělá celý motor tak jasný...to máš pravdu.
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
no mate pravdu, točilo sa motorom nakomplet a nie jednotlivo tak tažko povedat co zadrhavalo ale najskor vačka kedzde to robilo po dotiahnuti, mechanik takyto pripad este nevidel a tiez sa tomu cudoval ze to neni mozne ale asi to rozhadzeme znovu.... najnovsie mi auto nechce štartovať ked postoji vonku 5h, točiho a nechce chytit ako keby nemalo naftu... ja sa uz s toho zblaznim



GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.