Vstřik. čerpadlo 1,9D felicia předvstřik bosch
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.
Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33646
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a kde se nachází značka na vačce?sniper-- píše:a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.
Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33646
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
u vačky sem použil značky od mechošu co tam dělali rozvody, věřím jim prostě, nechtělo se mi shazovat víko a zajistit tu vačku na druhe straně, no o držáku sem taky četl že by se měl vyměnit ale to moje čerpadlo bosch co sem tam daval (pořád nevim jestli je to fakt nějaky co tam ma byt, buhvi z čeho to na tom vrakaču stahli) a stačilo jen trošku flexou a brusnym kotoučem vzít pár milimetru z takovýho masivního držáku. musel sem teda koupit delší šrouby a podložky tlustý protože to kolo čerpadla nebylo v jedné ose s vačkovým takže čerpadlo muselo jít o kousek k převodovce. jinak už vše bez problemu, nahazel sem trubky, zaaretoval čerpadlo, čeknul kliku na setrváku, napnul sem, projel to 2x ráčnou, všecko se zase vratilo na svoje značky.... nastartoval většínou až na laně to šlo....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33646
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="palas88"]
máš těžko, rozvody se dělají setrvák na značku, vačka se sraženým kolem na pravítko, čerpadlo povolené zakolíkované a v tom napneš rozvody stručně řečeno,
pak vše utáhneš
čerpadlo se montuje vyčistěné seřízené pro daný typ motoru
palas nejsi ale totál blb příběh vyučeného automechanika:
na vačce jsem našel značku ale na klice ne tak jsem ji neřešil, motor nešel protočit tak jsem povolil hlavu o centimetr a motorem šlo protáčet
máš těžko, rozvody se dělají setrvák na značku, vačka se sraženým kolem na pravítko, čerpadlo povolené zakolíkované a v tom napneš rozvody stručně řečeno,
pak vše utáhneš
čerpadlo se montuje vyčistěné seřízené pro daný typ motoru
palas nejsi ale totál blb příběh vyučeného automechanika:
na vačce jsem našel značku ale na klice ne tak jsem ji neřešil, motor nešel protočit tak jsem povolil hlavu o centimetr a motorem šlo protáčet

už se s tim jebeš tak dlouho misto toho aby si zhodil ten dekl a podival se tomu na zub.Taky jsem měl jednou podobny problem.Zhodil jsem viko a zjistil jsem že mam čerpadlo otočene o 180stupnu misto by střikalo do prvniho valce (když šel pist nahoru do vznětu)tak střikal do 4když byly ventily otevřene a šlo to do vyfuku.I přesto to chytalo ale dym černy jak prase hnusnej zvuk a nedrželo samozřejmě volnoběh.
Takovej odbornik a pta se?slovacek.milos píše:a kde se nachází značka na vačce?sniper-- píše:a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.
Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.

autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33646
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak ono na té vačce nějaká značka je a pak se něco hledá na plechu,sniper-- píše:vsak ja vim,taky jsem ty ironie drobet pridal v tom ze se pta
pokud se aktivně nezajímáš, nemáš autodata a manuály a rosteš jen jako automechanik z vody tak se to tak dělá všelijak
já byl taky blb ale měl jsem uchylkoměry, uměl si motor nastavit i bez znalostí o konkrétním typu naprosto přesně,
ale je lepší být všeználek jsou různé výdrby a lepe jim odoláš

z rozvodů mám respekt
