Vstřik. čerpadlo 1,9D felicia předvstřik bosch

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.

Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od palas88 »

takhle sem to dělal, vše na značky, čerpadlo bylo na ten velkej kůl tu 16ku, zaaretoval jsem, naplnul rozvodak, po dlouhým točení to chytlo, přidat nafty sem taky zkoušel, to nepomohlo,strašnej kouř z vyfuku... tipuju že je něco s čerpadlem nebo mám prostě jiný.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33646
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sniper-- píše:a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.

Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
a kde se nachází značka na vačce?
MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od MemphisR »

Vyměnil jsi jen čerpadlo nebo i držák čerpadla? Bosch a Lukas mají jiné a pak to nejde nastavit ;-)
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33646
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jo ale když stím kroutíš jak hloupý s hodinama tak ti to bude držet volnoběh ;)
palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od palas88 »

u vačky sem použil značky od mechošu co tam dělali rozvody, věřím jim prostě, nechtělo se mi shazovat víko a zajistit tu vačku na druhe straně, no o držáku sem taky četl že by se měl vyměnit ale to moje čerpadlo bosch co sem tam daval (pořád nevim jestli je to fakt nějaky co tam ma byt, buhvi z čeho to na tom vrakaču stahli) a stačilo jen trošku flexou a brusnym kotoučem vzít pár milimetru z takovýho masivního držáku. musel sem teda koupit delší šrouby a podložky tlustý protože to kolo čerpadla nebylo v jedné ose s vačkovým takže čerpadlo muselo jít o kousek k převodovce. jinak už vše bez problemu, nahazel sem trubky, zaaretoval čerpadlo, čeknul kliku na setrváku, napnul sem, projel to 2x ráčnou, všecko se zase vratilo na svoje značky.... nastartoval většínou až na laně to šlo....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33646
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="palas88"]

máš těžko, rozvody se dělají setrvák na značku, vačka se sraženým kolem na pravítko, čerpadlo povolené zakolíkované a v tom napneš rozvody stručně řečeno,

pak vše utáhneš

čerpadlo se montuje vyčistěné seřízené pro daný typ motoru

palas nejsi ale totál blb příběh vyučeného automechanika:

na vačce jsem našel značku ale na klice ne tak jsem ji neřešil, motor nešel protočit tak jsem povolil hlavu o centimetr a motorem šlo protáčet ;)
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

už se s tim jebeš tak dlouho misto toho aby si zhodil ten dekl a podival se tomu na zub.Taky jsem měl jednou podobny problem.Zhodil jsem viko a zjistil jsem že mam čerpadlo otočene o 180stupnu misto by střikalo do prvniho valce (když šel pist nahoru do vznětu)tak střikal do 4když byly ventily otevřene a šlo to do vyfuku.I přesto to chytalo ale dym černy jak prase hnusnej zvuk a nedrželo samozřejmě volnoběh.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tak zhodit veko je dosť roboty... (LOL) (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

UchoTD píše:tak zhodit veko je dosť roboty... (LOL) (LOL)
No kord u feldy :D
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

slovacek.milos píše:
sniper-- píše:a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.

Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
a kde se nachází značka na vačce?
Takovej odbornik a pta se? :roll: samozdrejme ze jsem myslel drazku ve vacce a srazeny kolo je snad samozdrejmosti.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

myslím,že on sa pýtal ironicky prave preto,že nieje značka,ale použiva sa pravítko. :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

vsak ja vim,taky jsem ty ironie drobet pridal v tom ze se pta ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33646
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sniper-- píše:vsak ja vim,taky jsem ty ironie drobet pridal v tom ze se pta ;)
tak ono na té vačce nějaká značka je a pak se něco hledá na plechu,
pokud se aktivně nezajímáš, nemáš autodata a manuály a rosteš jen jako automechanik z vody tak se to tak dělá všelijak

já byl taky blb ale měl jsem uchylkoměry, uměl si motor nastavit i bez znalostí o konkrétním typu naprosto přesně,

ale je lepší být všeználek jsou různé výdrby a lepe jim odoláš ;)

z rozvodů mám respekt ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ja prave zase rozvody delam uplne nejradeji,teda na vw . Delam nekdy i troje do tydne :D Co nesnasim a vyhejbam se tomu.... " potreboval bych pane zavarit vejfuk,novej davat nechci tak to tam nejak zalepte" to mam vzdycky nerva ale udelat to musis.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“