Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
djrjay
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 03 bře 2009, 09:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia---------Prievidza

Příspěvek od djrjay »

Janosik93 píše:daj to na pripravky a potom doladiť. najskôr zle nastavene
praveze je to presne na pripravkoch
snake24
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 lis 2012, 15:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra SR

Příspěvek od snake24 »

nazdar, menili sme vodnu pumpu a rozvodovy remen, menila sa aj vačka kopec inych veci, na kanale 4, blok 4 mi ukazuje 0.0 a skace to na 0.6 a sem tam to preskoci na 1.1, neviem ci je to normalne ale asi nie, a absolutne sa nevieme dostat na nulovu hodnotu a plus minus 0.5
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

normalne... okolo 1 je to ok.... nie vždy je 0 v poriadku
Raullet
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 srp 2012, 12:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raullet »

Ahoj, tak jsem si dnes chtěl doladit předvstřik na pašíkovi a co se mi nestalo, s tím středovým šroubem ne ane pohnou, tak jsem zabral trochu více a zajišťovací šrouby mám úplně na pravém okraji oválné díry, auto už nejde startnou a při otáčení středového šroubu se poloha zajišťovacích v tom oválu nemá snahu změnit, tak co teď s tím ??
Raullet
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 srp 2012, 12:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raullet »

Vyřešeno, jen jsem trochu zpanikařil......... :D (wallbash)
JanSuperB
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 20 dub 2011, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Gottwaldov

Příspěvek od JanSuperB »

Cau kluci. dnes jsem na svem superbu 1.9 96kw awx steloval rozvody. puvodni hodnoty jsem mel: synchronizace vacky +4.7 stupne, vstrikovace
1valec: -0,7
2valec: 0,0
3valec 0,2
4valec 0,5
a spotrebu na volnobeh jsem mel 0,6-0,7 l/h

po serizeni vacky na 0,0 stupnu jsem mel
1valec: -0,1
2valec: -0,2
3valec: 0,0
4valec: 0,5

spotreba na 0,5 l/h
motor je klidnejsi a odost lip akceleruje uz tolik nevybruje takze je to super :d jen me zajima jestli na tom vstiku c.1 a c.4 nejsou moc velke rozdily v hodnotach ze se snazi vyvazovat spatny vstrik da te to podle techto hodnot usuzovat?
SuperB Machine
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

mam to serizene na 0 - -0,6 tam skace spotreba na volnobeh 1,0l/h, kdyz sjem stim zkousel hejbat tak pri +5 byla spotreba 0,6l/h, ja se auto bude chovat kdyz to bude v plusu? nebo v minusu? kdy tam jde vic nafty?
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
misluh
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 kvě 2013, 23:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Okolí Prahy

Příspěvek od misluh »

Ahoj potřebuju poradit začala mi stoupat spotřeba na F1 1,9 tdi PD, 2007, motor AXR. Motor je dlouhodobě chipnutý na 96 KW. Po výměně rozvodu stoupla spotřeba o skoro neměřitelných 0,2 - 0,3 litrů. Po najetí 26.000 km a tři čtvrtě roce spotřeba stoupla o 1 litr. Kontroloval jsem na VAGu hodnoty seřízení vačky s hřídelí a mám tam na volnoběh - 2,2, spotřeba při volnoběhu 0,9 - 1 litr. Průměrnou spotřebu mám k 7l/100 km. Je možné že by chyba byla v nedoladěných rozvodech, nebo mám hledat jinde (turbo, vstřiky ...) ?
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ano pokial tam mas -2.2 tak to treba dostelovat naj blizsie k nule ;) a spotreba onieco klesne
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

na PD kde je problem so spotrebou nastavujem rozvody tak (samozrejme pokial je vsetko ostatne ok), aby spotreba na volnobeh bola 0,6 l/h. Vacsinou to staci nastavit na +2. Niektore motory maju zrejme posunuty snimac otacok od vyroby.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to nevím, já mám na svým celý roky rozvody na nule, dlouhodobou spotřebu podle tankování 5,5l, podle PC 7,6l a na volnoběh 1,0-1,2l/h. radši to neřeším :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
LatschQ
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 11 zář 2010, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od LatschQ »

nogis:vstrekovaciu davku mg na volnobeh v kanali 015 druhe pole maš kolko?
VW-passat 2002 1.9TDI-pd avf 4motion HIGHLINE
kutil001
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 25 dub 2013, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Znojma

Příspěvek od kutil001 »

hoši co se měří v kanále 23? v někým vlákně jsem se dočetl asi že délka vstřiku, ale jistě to nevím, případně může mi někdo říct podle obrázku zda je něco špatně? pár týdnů v autě řeším vibrace a změnu zvuku motoru v zátahu kolem 2000-2200 ot hlavně v kopcích je to znát a spotřeba bych řekl že mi celkem stouplaObrázek
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

kanal 23 je "injector switch time deviation" , preloz si to sam :))

a ma to byt cim blizsie k 0 , cize tvoje vstreky su bud nespravne k motoru alebo softu, alebo su KO
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

misoVW píše:na PD kde je problem so spotrebou nastavujem rozvody tak (samozrejme pokial je vsetko ostatne ok), aby spotreba na volnobeh bola 0,6 l/h. Vacsinou to staci nastavit na +2. Niektore motory maju zrejme posunuty snimac otacok od vyroby.
nemas odsledovane ako to pri takych motoroch pasuje po nastaveni rozvodu na pripdavky?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“