praveze je to presne na pripravkochJanosik93 píše:daj to na pripravky a potom doladiť. najskôr zle nastavene
Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nazdar, menili sme vodnu pumpu a rozvodovy remen, menila sa aj vačka kopec inych veci, na kanale 4, blok 4 mi ukazuje 0.0 a skace to na 0.6 a sem tam to preskoci na 1.1, neviem ci je to normalne ale asi nie, a absolutne sa nevieme dostat na nulovu hodnotu a plus minus 0.5
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
Ahoj, tak jsem si dnes chtěl doladit předvstřik na pašíkovi a co se mi nestalo, s tím středovým šroubem ne ane pohnou, tak jsem zabral trochu více a zajišťovací šrouby mám úplně na pravém okraji oválné díry, auto už nejde startnou a při otáčení středového šroubu se poloha zajišťovacích v tom oválu nemá snahu změnit, tak co teď s tím ??
Cau kluci. dnes jsem na svem superbu 1.9 96kw awx steloval rozvody. puvodni hodnoty jsem mel: synchronizace vacky +4.7 stupne, vstrikovace
1valec: -0,7
2valec: 0,0
3valec 0,2
4valec 0,5
a spotrebu na volnobeh jsem mel 0,6-0,7 l/h
po serizeni vacky na 0,0 stupnu jsem mel
1valec: -0,1
2valec: -0,2
3valec: 0,0
4valec: 0,5
spotreba na 0,5 l/h
motor je klidnejsi a odost lip akceleruje uz tolik nevybruje takze je to super :d jen me zajima jestli na tom vstiku c.1 a c.4 nejsou moc velke rozdily v hodnotach ze se snazi vyvazovat spatny vstrik da te to podle techto hodnot usuzovat?
1valec: -0,7
2valec: 0,0
3valec 0,2
4valec 0,5
a spotrebu na volnobeh jsem mel 0,6-0,7 l/h
po serizeni vacky na 0,0 stupnu jsem mel
1valec: -0,1
2valec: -0,2
3valec: 0,0
4valec: 0,5
spotreba na 0,5 l/h
motor je klidnejsi a odost lip akceleruje uz tolik nevybruje takze je to super :d jen me zajima jestli na tom vstiku c.1 a c.4 nejsou moc velke rozdily v hodnotach ze se snazi vyvazovat spatny vstrik da te to podle techto hodnot usuzovat?
SuperB Machine
Ahoj potřebuju poradit začala mi stoupat spotřeba na F1 1,9 tdi PD, 2007, motor AXR. Motor je dlouhodobě chipnutý na 96 KW. Po výměně rozvodu stoupla spotřeba o skoro neměřitelných 0,2 - 0,3 litrů. Po najetí 26.000 km a tři čtvrtě roce spotřeba stoupla o 1 litr. Kontroloval jsem na VAGu hodnoty seřízení vačky s hřídelí a mám tam na volnoběh - 2,2, spotřeba při volnoběhu 0,9 - 1 litr. Průměrnou spotřebu mám k 7l/100 km. Je možné že by chyba byla v nedoladěných rozvodech, nebo mám hledat jinde (turbo, vstřiky ...) ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
na PD kde je problem so spotrebou nastavujem rozvody tak (samozrejme pokial je vsetko ostatne ok), aby spotreba na volnobeh bola 0,6 l/h. Vacsinou to staci nastavit na +2. Niektore motory maju zrejme posunuty snimac otacok od vyroby.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
hoši co se měří v kanále 23? v někým vlákně jsem se dočetl asi že délka vstřiku, ale jistě to nevím, případně může mi někdo říct podle obrázku zda je něco špatně? pár týdnů v autě řeším vibrace a změnu zvuku motoru v zátahu kolem 2000-2200 ot hlavně v kopcích je to znát a spotřeba bych řekl že mi celkem stoupla

Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
kanal 23 je "injector switch time deviation" , preloz si to sam
)
a ma to byt cim blizsie k 0 , cize tvoje vstreky su bud nespravne k motoru alebo softu, alebo su KO

a ma to byt cim blizsie k 0 , cize tvoje vstreky su bud nespravne k motoru alebo softu, alebo su KO
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
nemas odsledovane ako to pri takych motoroch pasuje po nastaveni rozvodu na pripdavky?misoVW píše:na PD kde je problem so spotrebou nastavujem rozvody tak (samozrejme pokial je vsetko ostatne ok), aby spotreba na volnobeh bola 0,6 l/h. Vacsinou to staci nastavit na +2. Niektore motory maju zrejme posunuty snimac otacok od vyroby.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967