Golf 4 1.9tdi 110kw 150PS ťažko štartuje + začal klepat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, tohle je dost choulostivé, je třeba opatrně..Tohle jsem řešil, když byla u benzina hlava prohnutá, po utažení se vačka nehla..Byla sice zbroušená, ale ne srovnaná./což nejde/.Ono, když se třeba dají u PD nová ložiska na vačku, taky jsem to sundaval 2krát, moc se jí nechtělo točit..
nepropadat panice...
snake24
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2012, 15:38
Bydliště: Nitra SR

Příspěvek od snake24 »

NA KOLKO NM TO TREBA DOTIAHNUT ???
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
snake24
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2012, 15:38
Bydliště: Nitra SR

Příspěvek od snake24 »

Nikto nevie na kolko NM dotiahnut tu vacku ???
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Nejsou náhodou ty panvičky nahoru a dolů jiný? Když je daš cik cak je problém
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
snake24
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2012, 15:38
Bydliště: Nitra SR

Příspěvek od snake24 »

NEPAMATAM SI UZ AKO PRESNE VYZERALI ALE AKO HOVORIM OD PREDAJCU BOLI OZNACENE SPODOK A VRCH, 1 AZ 5
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
snake24
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2012, 15:38
Bydliště: Nitra SR

Příspěvek od snake24 »

AUTO UZ 5 DNI DYMI POKIAL SA NEZOHREJE NA 90 STUPNOV, JE TO TAKY MODRO BIELY DYM CO SMRDI PO NAFTE AKO STARA AVIA, A DNES TO ZACALO PORIADNE KLEPAT, NA VOLNOBEHU NIč ALE V OTAčKACH NAD 1200ot, PREDPOKLADAM ZE TO BUDE JEDEN ZO VSTREKOV.... NEJAKA RADA ??? DAKUJEM (wallbash)

A ESTE DODAM ZE TYCH 5 DNI NEVIE NAšTARTOVAT AKONAHLE POSTOJI CCA 4 HODINY, VELMI DLHO HO MUSIM TOčIT ABY CHYTILO, A KED UZ SA ROZBIEHA TAK ZACNU POSTUPNE NABIEHAT VALCE, NENABEHNE NARAZ, AKO KEBY NIEKDE PADALA NAFTA... :?
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Odpovědi: 0
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

ja by so na tom nejazdil pokial to nemam spravene
Ex:Golf IV 1,9 tdi 66kw,AGR,hybrid 1749-35,PP764+soft BHmotor 109kw,334Nm
Passat variant 2.0tdi(CFGC) 130kw+soft BHmotor 150kw,431Nm
snake24
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2012, 15:38
Bydliště: Nitra SR

Příspěvek od snake24 »

GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

ten tvuj mechanik není žádný automechanik, jinak by věděl, jak se ukládá vačka na kompozitový pouzdra a protočil to nejdřív naprázdno bez hyder, aby věděl, jak se to točí
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Napiš přesně jaký jste tam dali pánvičky, bylo provedení kde se nesměl zaměnit spodek a hořejšek, pak jde sehnat modernější provedení, myslím s indexem C, kde je to jedno.
snake24
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2012, 15:38
Bydliště: Nitra SR

Příspěvek od snake24 »

misa.89 píše:ten tvuj mechanik není žádný automechanik, jinak by věděl, jak se ukládá vačka na kompozitový pouzdra a protočil to nejdřív naprázdno bez hyder, aby věděl, jak se to točí
bohuzial to uz nezmenim, muselo by sa to znovu rozhadzat, ten tažky štart ma az tak netrapil ale skor to ze to mometalne klepe, treba si pozret video, mam tusenie ze vo firme kde mi pretesnovali a čistili vstreky ultrazvukom nieco pokazili pretoze do vybratia trysiek mali super hodnoty, dokonca aj po celej vymene, problem nastal ked to zacalo klepat, ako je vidno na videu vstrek 2 a 3 ma velmi zle hodnoty, dnes to ideme pozret, neviem ci to bude povolene, alebo rozštelovane alebo celkom pokazene vstreky s tej firmy...
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
snake24
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2012, 15:38
Bydliště: Nitra SR

Příspěvek od snake24 »

záhada vyriešena, bol povoleny 3. vstrek od rozvodov, dali sme novy šrob, dufam ze sa to uz nepovoli, inak by bol chyteny zavit
GIV 1.9 TDI GTI, ARL 110kw, Weitec -6cm, KAT-On, EGR-Off(predany), Audi A4 3.0tdi Quattro 150kw, 6st. manual.
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

Ten novy srob ste mali dat hned a kompletne na vsetky vstreky a nie az teraz ako som to pochopil, nejazdi urcite s tym takto ale vsetko skontrolovat a nelepit to ale vsetko ako ma byt origo inak si privodis len vacsiu skodu a mozes hadat a menit donekonečna.
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“