Zvuk po výměně spojky za 1-hmotu a převodovky...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak to je dobrej ementál.. to bych radši nezkoušel (noteeth)
možná to tak maj aby když se to za chvíli posere to dalo méně práce vyměnit
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Slavkov píše:Hmm, má někdo zkušenost s těma "novejma" převodovkama (JDH) na jednohmotě... mám pocit, že někdo říkal, že jsou hlučnější... ale toto :?
Na Pjetovím Leonu II BXE taky takle rachtá převodovka na jednohmotě.

Kody převodovek neznám , s čeho je ta tvoja.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... co vím, tak se dávaly do O1 Tour-a
GIV Variant TDi ???kW
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když jsem měl ještě AGR O1, měl jsem horší dvouhmotu, tady bylo známé, že motor v nějakých režimech začne třepat ( šotek v sw ).
Tak tam šla jednohmota setrvák, nová sada Sachs a ta samá převodovka a hle, skříň byla hned slyšet.
Sehnal jsem od Bóďi jinou skříň a bylo po problému, na jednohmotě tichá, patrně byť horší dvouhmota utlumila kmity natolik, že se převodovka ještě neozývala.

Podle mě máš následující možnosti:

- Vyndat převodovku, někým kdo tomu rozumí nechat rozberat a podívat se na ložiska na předloze.
- Nasadit dvouhmotu a modlit se, že to stichne.
- Jinou skříň

Osobně bych volil zatím variantu 1.

Konstrukcí předovky si nemyslím, dával jsem jednohmoty na mladší 5q skříně a bez hluku.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

burek píše:me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
... mě to rachtá při puštěné spojce, když jí vymáčknu, tak je klid :)


Teď, když nad tím přemýšlím, můžete někdo mrknout do ETKY.... zda na O1 TOUR-u je kombinace AXR + jednohmota + JDH? Díky...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Slavkov píše:
burek píše:me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
... mě to rachtá při puštěné spojce, když jí vymáčknu, tak je klid :)

Protože zastavíš převodovku :-D

Teď, když nad tím přemýšlím, můžete někdo mrknout do ETKY.... zda na O1 TOUR-u je kombinace AXR + jednohmota + JDH? Díky...
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

AXR má jednohmotu z fabriky
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

(hansbob)... jasně to chápu... jsem reagoval, že popisoval obrácenou situaci... tzn., když to jde po vypínacím ložisku...
GIV Variant TDi ???kW
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Vici píše:AXR má jednohmotu z fabriky
Můžete někdo mrknout do ETKY?... zda tam je kombinace (AXR) + jednohmota + převodovka JDH? (předpokládám výskyt u O1 Tour a GIV...)
Jde mi o to vyloučit možnost, že by ty skříně JDH byly ("kostrukčně") s jednohmotou hlučné...
GIV Variant TDi ???kW
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Never ničomu !
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Podla ETKY konkretne kombinacie motor/prevodovka nezistis, len podla VIN cisla... kazdopadne na AXR sa podla vsetkeho montovali vsetky druhy...
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

senioring1 píše:Never ničomu !
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .
(offtopic) Mluvis mi od plic... Origo krabice BOSCH, olejovy filtr made in Malaisia, vzduchový made in Vietnam...... Tak jsem to radeji vratil a koupil BOSCH made in germany..... Samozrejme konstrukce filtru byla odlisna... To same loziska FAG origo krabice made in poland.... na loziskach made in Poland.... (offtopic)
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

majkl1 píše:Tohle už jsem u auta měl. Nakonec to byla ložiska na předlohovým hřídeli.
To, že má převodovka 30t. neznamená, že je v cajku.
Mne tiež trošičku rachotí prevodovka a keď stlačím spojku je ticho, ale robilo to aj keď som mal dvojhmotu. Bolo mi povedané presne to čo napísal majkl1 ale zatial som s tým nič nerobil, nie je ta tak hrozné... :roll:
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

subz3ro_tdi píše:Podla ETKY konkretne kombinacie motor/prevodovka nezistis, len podla VIN cisla... kazdopadne na AXR sa podla vsetkeho montovali vsetky druhy...
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota
Díky, to, že se na AXR montovala jednohmota jsem věděl a už to tu kluci potvrdili 8)
Hlavně mě zajímá, zda ve fabrice montovali jednohmotu v kombinaci s převodovkou JDH? Prostě chci vyloučit možnost, že by ty skříně JDH byly ("kostrukčně") s jednohmotou hlučné...
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“