Špatně chytá.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemáš tam trpaslíky, ale vyklechtaný kolečko na klice, řešil bych to za včasu než ti to upadne a potká se to
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Mr. Huml, nechte se přejmenovat ne jasnovidec ! Opravdu, dneska jsem na to koukal, jako to tele a MÁŠ PRAVDU řemenice na klice hází jako čuně. Stačí vyměnit poze to kolo na řemenici ?

A propo, pane Jasnovidec, kam na to chodíte ??? Já chci taky :D
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jenom kolo asi nebude stačit, bude ojebanej konec klikovky, bude to chtít ofrézovat, je na to takovej přípravek
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

No to je skvělý. Nevíš kdo by to byl schopnej kolem Ústí n.L udělat ? Blbej dotaz co? No v nejhorším to zkusím sám. Co k tomu budu potřebovat? Bude muset klika ven ? Nejsem zase úplné tele a kámoš má docelakvalitní zámečnickou dílnu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

s tím přípravkem to jde na autě, je to v podstatě čelní fréza, je potřeba si udělat trn co se našroubuje do kliky jako vedení tý frézy, aby to bylo přesně kolmo
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

A mohl by jsi mi to tady nebo na email nějak podrobněji nastínit? Respektive namalovat a popříkladě poradit nějak s tvorbou té frézy ? :D
Kolikrát jsi to už dělal? Je to běžné? Jak se to může stát?
:? Tak a dneska to zase špatně chytalo, točim točim, koktá to a pak se sepne relé 103 a běží to normálně. Řeměnice skáče tak o půl centimetru. Jak říkáš, asi se tím uměle prodlužuje-zkracuje řemen a tím se mění nastavení čerpadla.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to se nemění délka řemene, ale to kolečko pootáčí vůčí klice
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Jo takhle! Já myslel, že je lehce křivý konec klikovky a proto to tak hází. Vidím to hlavně ne řemenici řemene k altíku a k servu. Hází to na " výšku asi o 3-5 mm" . Mohl by jsi my poslat např. v SZ na sebe tel, že bych ti zavolal a dak s tebou o tom řeč? Moc děkuji za ochotu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady je vyfocenej ten přípravek na orovnání klikovky, dal by se i vyrobit, je to obyč. čelní fréza
Obrázek
Obrázek
Obrázek
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

MOc chytrá věcička a šikovná. Zítra to jdu řešit!
Ještě jednou díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jinak to kolečko je potřeba dotahnout předepsaným momentem, Autodata na G3 uvádí 90Nm a pak dotáhnout o 180° , DP na Octavii uvádí 120Nm a o 90°.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Kolečkonové mám, šroub ne. Na skladě došly a čekat nemůžu. Musím tam dát to staré.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Takvčera jsem to udělal. Kolečko a klika byly tak vyžvejkané, že šlo s kolečkem ( ozubcem ) rozvodů pootočit zlehka skoro o čtvrtku. Takže je jasné proč to blblo. Když jsem to chcípl, přestavily se mi rozvody. Kolečko jsem dal nové , od febi 350Kč, kliku jsem upravil a už běhá jako za starých časů. Ještě že tu máme tak chytré lidi, viz. MR. Huml, smekám opravdu umí a zná. Tady dávám foto jak to bylo sežvejkané. Obrázek
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
komiri
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 pro 2006, 20:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od komiri »

dury2 kde jsi sehnal to kolečko za 350Kč? a čím jsi upravil tu kliku, tu frézku co presentoval Huml nemůžu nikde sehnat, poraďťe kde ji sehnat a ya kolik?
Galaxy 1.9 TDI 81KW, r.v.2000
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Kolečko jsem koupil originál od FEBI u nás v jednom obchodě s díly. Frezku si udělat nebude nic těžkého, ale jelikož jsem potřeboval jezdit a nemohl jsem čekat tak jsem na prase udělal to zkosenou plochu na klice proti té původní. Je to sice dobytčárna, ale když se budeš snažit tak to jde. Kliku jsem brousil normálním pilníkem zbriusil do požadovaného tvaru. Vždycky jsem velice opatrně a po troškách kousek odbrousil a pak zkusil nasadit ten ozubec ( kolečko). Na konec se mi to povedlo a je to v pohodě, alespoň zatím. Vyptával jsem se u nás po servisech a 75% servisů řeklo, že dávají novou kliku, 20 % že starou vyndají a nechají jí navařit a pak zfrézovat. No a pak jsem našel jednoho týpka, co mi řekl, ať tu kliku upiluju a udělám tu plošku naproti té původní. Že prý to už takhle dělá dlouho hlavně taxikářům a prý je to v pohodě.
Věřím že takhle upravená ploška nevydrží to co původní ( u mého bloku 300 tis ) ale i kdyby vydržela jenom 150 tak ji pak přebrousím znovu. Jo a pak mi taky poradil, abych dal mezi kliku a ozubec lepidlo na šrouby. Jo a nezapoměň si koupit nový šroub do kliky.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“