Špatně chytá.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mr. Huml, nechte se přejmenovat ne jasnovidec ! Opravdu, dneska jsem na to koukal, jako to tele a MÁŠ PRAVDU řemenice na klice hází jako čuně. Stačí vyměnit poze to kolo na řemenici ?
A propo, pane Jasnovidec, kam na to chodíte ??? Já chci taky
A propo, pane Jasnovidec, kam na to chodíte ??? Já chci taky

Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
No to je skvělý. Nevíš kdo by to byl schopnej kolem Ústí n.L udělat ? Blbej dotaz co? No v nejhorším to zkusím sám. Co k tomu budu potřebovat? Bude muset klika ven ? Nejsem zase úplné tele a kámoš má docelakvalitní zámečnickou dílnu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
A mohl by jsi mi to tady nebo na email nějak podrobněji nastínit? Respektive namalovat a popříkladě poradit nějak s tvorbou té frézy ?
Kolikrát jsi to už dělal? Je to běžné? Jak se to může stát?
Tak a dneska to zase špatně chytalo, točim točim, koktá to a pak se sepne relé 103 a běží to normálně. Řeměnice skáče tak o půl centimetru. Jak říkáš, asi se tím uměle prodlužuje-zkracuje řemen a tím se mění nastavení čerpadla.

Kolikrát jsi to už dělal? Je to běžné? Jak se to může stát?

Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Jo takhle! Já myslel, že je lehce křivý konec klikovky a proto to tak hází. Vidím to hlavně ne řemenici řemene k altíku a k servu. Hází to na " výšku asi o 3-5 mm" . Mohl by jsi my poslat např. v SZ na sebe tel, že bych ti zavolal a dak s tebou o tom řeč? Moc děkuji za ochotu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Takvčera jsem to udělal. Kolečko a klika byly tak vyžvejkané, že šlo s kolečkem ( ozubcem ) rozvodů pootočit zlehka skoro o čtvrtku. Takže je jasné proč to blblo. Když jsem to chcípl, přestavily se mi rozvody. Kolečko jsem dal nové , od febi 350Kč, kliku jsem upravil a už běhá jako za starých časů. Ještě že tu máme tak chytré lidi, viz. MR. Huml, smekám opravdu umí a zná. Tady dávám foto jak to bylo sežvejkané. ![Obrázek]()
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Kolečko jsem koupil originál od FEBI u nás v jednom obchodě s díly. Frezku si udělat nebude nic těžkého, ale jelikož jsem potřeboval jezdit a nemohl jsem čekat tak jsem na prase udělal to zkosenou plochu na klice proti té původní. Je to sice dobytčárna, ale když se budeš snažit tak to jde. Kliku jsem brousil normálním pilníkem zbriusil do požadovaného tvaru. Vždycky jsem velice opatrně a po troškách kousek odbrousil a pak zkusil nasadit ten ozubec ( kolečko). Na konec se mi to povedlo a je to v pohodě, alespoň zatím. Vyptával jsem se u nás po servisech a 75% servisů řeklo, že dávají novou kliku, 20 % že starou vyndají a nechají jí navařit a pak zfrézovat. No a pak jsem našel jednoho týpka, co mi řekl, ať tu kliku upiluju a udělám tu plošku naproti té původní. Že prý to už takhle dělá dlouho hlavně taxikářům a prý je to v pohodě.
Věřím že takhle upravená ploška nevydrží to co původní ( u mého bloku 300 tis ) ale i kdyby vydržela jenom 150 tak ji pak přebrousím znovu. Jo a pak mi taky poradil, abych dal mezi kliku a ozubec lepidlo na šrouby. Jo a nezapoměň si koupit nový šroub do kliky.
Věřím že takhle upravená ploška nevydrží to co původní ( u mého bloku 300 tis ) ale i kdyby vydržela jenom 150 tak ji pak přebrousím znovu. Jo a pak mi taky poradil, abych dal mezi kliku a ozubec lepidlo na šrouby. Jo a nezapoměň si koupit nový šroub do kliky.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec