kolise vykon 66kW 1,9tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

odpoj hadicu zo sania pred EGR a nahliadni koľko tam toho je..vyčistit a uvidíme.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Obrázek
Presne takto, je to fotené v smere sania, dopredu to ide dole do valcov, sprava sa tam pripája EGRko. Na môj vkus málo zasvinené, priemer potrubia nie je vôbec zmenšený.
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Konečne som sa dostal k diagnostike, tu je LOG http://leteckaposta.cz/768634269
aby som to vyvsetlil v jednom príspevku
LOG je na 3ke od 1500 do 3200, potom je núdzak a viac to neťahá
Sú vymenené hadičky k turbu, pretlaková banka na turbe funguje, tyčka chodí hore dole, odskúšané.
Jo motor je AHU 1.9TDI.
Čo to môže spôsobovať ešte? N75ka alebo niečo iné? Nerád by som zohnal N75ku a pritom tou to nebude. Poraďte vďaka.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

klapka na obtoku nedrhne?
Hadicku z pretlaku turba zapoj priamo na banku turba(obid n75), naloguj, zreferuj
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Klapka nedrhne, fúkal som do privádzacej hadičky k banke kompresorom, tlak neunikal a tiahlo chodilo hore dole krásne ako po masle bez problémov.
A ak obídem N75ku, nemôžem pri vytočení niečomu ublížiť?
Jo na diagnostike to píše chybu 00575 tlak v sacom potrubí, regulačná odchýlka.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nicomu neublizis, mozes mat aj upchate srobenie na turbe(len som si neni isty ci tam neake je (LOL) ) co ide hadicka pretlaku do N75, vytiahni - prefukni, alebo len poriadne prefukni v opacnom smere...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Kubinoahu
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 01 dub 2013, 19:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubinoahu »

Mam úplně stejný problém do 3500 motor táhna a poté začne kolísat výkon, můžete mi prosím vysvětlit postup a zapojení a tip diod? místo váhy a nebo jiné možnosti co by to dělalo. Díky
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

toefuk píše:nicomu neublizis, mozes mat aj upchate srobenie na turbe(len som si neni isty ci tam neake je (LOL) ) co ide hadicka pretlaku do N75, vytiahni - prefukni, alebo len poriadne prefukni v opacnom smere...
Z akého dôvodu? môže byť špina v N75ke?
Nechce sa mi do toho fúkať a laborovať, dal som tu LOG aby ste mi poradili kto sa v tom vyznáte, či je problém s reguláciou turba, alebo inde, či je vysoký či nízky tlak v sáni a podobne. Hadičky som vymenil, obtok funguje, ak je problém v regulácii turba, idem kúpiť novú N75ku, ak je nízky tlak v sáni, idem prezrieť druhý raz celé vedenie vzduchu, len chcem vedieť, čo z toho LOGu sa dá vyčítať že je naprd.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

z logu som vycital, ze ti turbo prefukuje, zasrate to moze byt z dovodu, ze turbo berie mazlavy sajrajt z odvetrania hlavy a kluky.
Ak chces zistit pricinu a nevyhadzovat peniaze tak rob co ti hovorim, ak nie, tak si bez kupit novy N75.
A aj N75 sa da vycistit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Nebudem sa do toho špárať a asi rovno kúpim nový N75, hadičky od turba, ktoré som menil preventívne už po začatí padaniu do núdzaku boli zvnútra suché, teda by tam nemalo čo byť ani teraz.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tvoja volba,
podla toho co pises si myslim, ze je problem s privodom pretlaku do banky.
Takze na 50% N75 a na 50% upchate srobenie
Obrázek
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Noo to ešte môžem teda vyskúšať, skúsim to keď tak prefúknuť a uvidím.
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Auto dlhšie stálo, neriešil som to, dnes som dal na radu toefuk a prepojil hadičku za turbom spolu s bankou na obtok a svete div se, auto prestalo padať do núdzaku a aj dymiť po plnom plyne. 4500 ot. a žiaden núdzak čiže u mňa jasný problém v N75ke. Čím skôr kúpim a malo by to byť OK. Len by ma zaujímalo, čo v nej odíde, keď hadičky sú absolútne čisté, bez oleja, bez nečistôt, čiže pochybujem že v tej N75ke je nejaký bordel.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“