Demontáž motoru 1.5 dci megane

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Marek001 píše:nie, čerpadlo dáš hociako, netreba ho aretovať
To si četl kde, když na čerpadlu je snímač polohy?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

001marcus píše:
Marek001 píše:Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
děkuji,..jinak zjištovat kompresní zdvih a atd nemusím? a taky ale musím zaaretovat čerpadlo,ne? vždyt je na něm nějaký snímač,tak určitě musí mít svoji polohu :-)
Udělám ti zítra scan z Esi ať v tom máš jasno, rozvoďák dáváte nový předpokládám?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

čerpadlo se musí nastavit jinak nezná polohu 1 válce.Pokud tam snímač není tak je to jedno.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Pardon, beriem späť. Ano, keď máš snímač polohy vačky na čerpadle, musíš aj čerpadlo nastaviť podľa značky. Keď ti Tomas posle scan, budeš vedieť viac.
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

Děkuji všem za info, moc jste mi pomohli,.....takže eště jsem koukal na renault foru, a tam je, že klika se aretuje nasazenim přípravku(u mě vrták 8) u setrvačníku, vačková hřídel se nastavuje také kulatinkou 8 do kladky(možná i pravítkem od vakuovky) a čerpadlo i s vaškovým kolem má na sobě rysku,..a na řemenu jsou také rysky,.a to na sebe musí sednout :-) ,..s těma ryskama mne to překvapilo,..dost jednoduché :-),..Takže rozvody vyřešené :-) Ale jelikož je to renault, tak se vyskytl další problém, a to, že když jsme měnili vanu, tak zespoda klikovky má bejt náký plastový bazmek, který chrání jakoby klikovou hřídel od přímého kontaktu s olejem,.ovšem u druhého motoru vůbec nebyl,.ale výřezy na něm jsou,..copak se stane když ho tam nedáme? snad niic,..maximálně vír v olejové vaně. Např u felicie to tam vůbec neni,tak jsme ho tam nedávali...je mi jasný,že porovnávat felicii s timto nemá cenu,.ale princip by měl být stejný
Vag-com byl je a bude :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jinak s tím vrtákem do kliky bych byl opatrný a zejména pozor na stažení řemenice :!:
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 01 kvě 2013, 12:48, celkem upraveno 1 x.
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

Moc jsi mi pomohl. Patri ti velke Diky ;-)
Vag-com byl je a bude :-)
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

Tak pánové,.motor vrčí,..ale nepravidelně,...po trápení jsem zjistil, že je asi špatný vstřikovač,.nebot po odpojení konektoru neni žádná změna, než jako u ostatních válců, navíc z přepadu nejde ani kapka než jako u ostatních. Později jsem se dozvěděl, že zrovna tento vstřik se kamarád snažil vytahnout reverzním kladivem, pitomec,.takže je asi v háji piezomechanismus, proto také nejde nic do přepadu. Jenže motor je z clia 48 kw,.a vstřiky z megana 60 kw :D jak postupovat,.repasují je? a hlavně jestli je v tryskách z 48 kw a 60 kw rozdíl,.tyto mají zelené kroužky,.myslím
Vag-com byl je a bude :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vstřik co máte ko bych sehnal jiný- repasovaný, ideálně pak nakódovat do řj. motoru jeho číslo, ty ostatní 3 bych pro jistotu nadatloval taky, jo a bacha 1 válce je u setrváku.


Zákazník si je kupoval tady:

http://eshop.r-auto.cz/eshop/10-vstrikovace?p=3
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“