To si četl kde, když na čerpadlu je snímač polohy?Marek001 píše:nie, čerpadlo dáš hociako, netreba ho aretovať
Demontáž motoru 1.5 dci megane
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Udělám ti zítra scan z Esi ať v tom máš jasno, rozvoďák dáváte nový předpokládám?001marcus píše:děkuji,..jinak zjištovat kompresní zdvih a atd nemusím? a taky ale musím zaaretovat čerpadlo,ne? vždyt je na něm nějaký snímač,tak určitě musí mít svoji polohuMarek001 píše:Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
Děkuji všem za info, moc jste mi pomohli,.....takže eště jsem koukal na renault foru, a tam je, že klika se aretuje nasazenim přípravku(u mě vrták
u setrvačníku, vačková hřídel se nastavuje také kulatinkou 8 do kladky(možná i pravítkem od vakuovky) a čerpadlo i s vaškovým kolem má na sobě rysku,..a na řemenu jsou také rysky,.a to na sebe musí sednout
,..s těma ryskama mne to překvapilo,..dost jednoduché
,..Takže rozvody vyřešené
Ale jelikož je to renault, tak se vyskytl další problém, a to, že když jsme měnili vanu, tak zespoda klikovky má bejt náký plastový bazmek, který chrání jakoby klikovou hřídel od přímého kontaktu s olejem,.ovšem u druhého motoru vůbec nebyl,.ale výřezy na něm jsou,..copak se stane když ho tam nedáme? snad niic,..maximálně vír v olejové vaně. Např u felicie to tam vůbec neni,tak jsme ho tam nedávali...je mi jasný,že porovnávat felicii s timto nemá cenu,.ale princip by měl být stejný




Vag-com byl je a bude 

Tak pánové,.motor vrčí,..ale nepravidelně,...po trápení jsem zjistil, že je asi špatný vstřikovač,.nebot po odpojení konektoru neni žádná změna, než jako u ostatních válců, navíc z přepadu nejde ani kapka než jako u ostatních. Později jsem se dozvěděl, že zrovna tento vstřik se kamarád snažil vytahnout reverzním kladivem, pitomec,.takže je asi v háji piezomechanismus, proto také nejde nic do přepadu. Jenže motor je z clia 48 kw,.a vstřiky z megana 60 kw
jak postupovat,.repasují je? a hlavně jestli je v tryskách z 48 kw a 60 kw rozdíl,.tyto mají zelené kroužky,.myslím

Vag-com byl je a bude 

Vstřik co máte ko bych sehnal jiný- repasovaný, ideálně pak nakódovat do řj. motoru jeho číslo, ty ostatní 3 bych pro jistotu nadatloval taky, jo a bacha 1 válce je u setrváku.
Zákazník si je kupoval tady:
http://eshop.r-auto.cz/eshop/10-vstrikovace?p=3
Zákazník si je kupoval tady:
http://eshop.r-auto.cz/eshop/10-vstrikovace?p=3