Audi TT a jak to dopadlo...?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Audi TT a jak to dopadlo...?

Příspěvek od Matin »

delete
Naposledy upravil(a) Matin dne 10 kvě 2013, 09:45, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

smutné... :(
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Jakej důvod mělo zvětšení objemu bloku a kdo dělal chip předtím, než ti odešlo turbo? :roll:
Když si uvědomím kolik a jak našlápnutejch Saabů nejen v Čr s turbem od Turbopoweru lítá, tak se mi nechce moc věřit, že by byla chyba v něm...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matin »

delete
Naposledy upravil(a) Matin dne 10 kvě 2013, 09:45, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

A byl si ho reklamovat?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nechce se mi věřit že po převážení a tvé jízdě tam ta špona pořád držela celý problémy bych viděl na tlak oleje...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matin »

delete
Naposledy upravil(a) Matin dne 10 kvě 2013, 09:44, celkem upraveno 1 x.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Priznam se, vyckaval jsem, jakym zpusobem se to vyvine. Nebudu nic zastirat, chyby dela kazdy a kdo je bez viny, necht hodi kamenem .... nicmene:

1) to se sponou me v lepsim pripade pobavila, jinak bych se neodvazoval neco takoveho vubec napsat - ikdyby se tam ta spona nejak dostala (a nebyla by nejak zaklinena mezi lopatkou a housingem /coz bys poznal/), tak by predpokladam prosla. Navic, neumim si predstavit, ze by sis takove spony nevsimnul. Mozna by bylo vhodne, kdybys tu diskutovane foto vystavil, abychom to mohli (byt treba subjektivne) posoudit. Uprimne receno, poprosil bych o vysvetleni nasledujiciho:
a když jsem si pak vyzvedl auto tak jsem dostal z toho turba jen hřídelku s vrtulami a jen sací část tak by to těžko vysvětloval
... vyzvedl od koho a co s tim delal?

2) to, ze byly vylamany lopatky u saci casti muze take znamenat, ze Ti neco vlitlo do sani - nerikam, ze ses nepozornej, ale jak je napsano ihned v uvodu, nikdo z nas neni neomylny a staci malinko a prvotni skody, ktere staci k nevyvaze a nasledne postupne se prohlubujicim nevyvaham vedoucim k destrukci, jsou na svete. Otazkou, ktera muze odpovedet ne zcela urcite je, zda byly jen vylamane lopatky a nebo byl poskozen i compressor housing?

3) to, zda to muze nebo nemuze fungovat bych nechal na samotnem upravci, ktery (jak tu bylo jiz zmineno) na dost zkusenosti v ladeni turbobenzinu ... osobne jsem se vezl v jeho obou Saabech, ktere mely pres 400 koni (objem 2,3) a co je mi znamo, zadne turbo na svych Saabech doposud nepopravil a ze je testoval na vyrazne vyssi hodnoty tlaku nezli byl u Tebe. Mozna by bylo vhodne, kdybych zminil treba fakt, ze jeho turba litaly i ve specialech rodinneho klanu Rehounkovych. Hybridni turbodmychadla tez dodava znacnou dobu pro osazenstvo saabtuning.cz.

Pravdou je, ze vetsinu vozu Saab bylo vybaveno chipem od firmy Maptune, coz je v teto oblasti spicka...a to me dostava k me zaverecne otazce, na kterou jsi tusim jeste neodpovedel: KTERA CHIPTUNINGOVA SPOLECNOST BYLA TVURCEM CHIPU? A doplnujici otazka: ... A JAKE MELA DOSAVADNI ZKUSENOSTI S LADENIM MOTORU TVEHO TYPU?

... uprimne receno, mozna by bylo vhodne to trochu rozvest a ne to jen vypravet "ve zkratce", protoze na jmenovane firmy to vrha pomerne dost nezavidenihodny stin. Problem je, ze treba firma Turbopower zde neni oficialne nikym zastoupena takze se tu nema ani sanci vyjadrit. Jakozto zpriznena duse jsem se toho alespon castecne ujal a rad bych, aby se to cele (co se dopadu na tuto firmu tyce, vyjasnilo).

Predem diky za reakci a odpovedi na me otazky. Prosim, neber to ani v nejmensim jako nejaky druh utoku jen cirou zvedavost a potrebu dopidit se pravdy.
Naposledy upravil(a) Forest dne 09 kvě 2013, 20:52, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ajajajajajaj....
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matin »

sory kluci rozhodl jsem se své příspěvky smazat,nechci to tady furt řešit čaute
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“