problem so startom za tepla

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pepeknamornik111
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
Odpovědi: 0

problem so startom za tepla

Příspěvek od pepeknamornik111 »

Zdravim. Mam problem. jedna sa o 1,9 JTD 85 kW 2001. Za tepla mam vzdy problematicke startovanie. Ked je motor nahriaty na 90 alebo 80 a postoji pol hodinu na parkovisku tak potom je startovanie dost problematicke. Baterka je OK starter pretaca rychlo, nevydava ziadne podivne zvuky. Akonahle agregat zacne pretacat tak ma tendenciu chytat ale mozno na dva tri valce, ale ten tlak vo valcoch nestaci na na roztocenie. Drzim kluc 5 sekund no potom ho pustim. Zvykne mi to chytit na 3-4-10-15 pokus, no motor sa musi tzv. predrat trasenim na troch valcoch az k stvrtemu a potom chyti. Nedavno som to sa to pokusal nastartovat a trvalo mi to asi pol hodinu az to nakoniec chytilo. A ked chyti tak ide hladko tak ako ma. Coskoro sa chystamna diagnostiku a live data pri startovani. mozte mi poradit kde su v BA dobrí alfisti co by mi vedeli pomoct? Nechce sa mi behat po servisoch a vyhadzovat peniaze za ich opravy s nazvom pokus omyl. mam podozrenie na 3 snimace. 2 snimace otaciek ( klukovka a vacka) jeden snimac teploty.------------Tak chalani. test vstrekovacov mam za sebou, mozem si dat pivko :-D Dopadlo to takto. Testoval som to 40 sekund lebo ta mala flasa do ktorej som dal prepadovu hadicku uz bola skoro plna. Inac. prvy krat ked som to isiel nastartovat som nevedel ze cez prepad bude tlacit cerpadlo naftu von smerom k triskam, takze som to tam trocha oprskal naftou :-D prvy vstrek natlacil 6 ml druhy vstrek 4,5 ml treti 5,5 ml a stvrty 5 ml. Nepatrne odchylky. Podla vas je to OK ? foto prilozim za par minut, len co to stiahnem do PC. Zajtra som objednany na diagnostiku do alfy servisu. Pociatocne napichnutie stoji 30 e. Oplati sa? alebo rovno nakupit snimace a vymenit to. DRV ventil som zatial nerozoberal. Nemam nahradne tesnenia. http://ulozto.sk/xG12gZXu/p1180915-jpg[/url] ----------------Takze diagnostika je urobena. Neprisli na ziadnu chybu. vyhodilo egr ventil- obcasna chyba neplatny signal . Ale ked testoval egr tak fungoval cize egr je OK. Mam ho zaslepeny tak mozno preto. Preplnovaci tlak- obcasna chyba, neplatny signal. bolo to v pameti riadiacej lebo raz sa mi podarilo nechtiac odpojit podtlakovu hadicku a auto mi hodilo do nudzoveho rezimu. Cidlo teploty vody- obcasna chyba. Preruseny obvod nebo zkrat na + V bat. Mal som ho cez vikend odpojene a skusal som nastartovat bez neho, tak si ho riadiaca zapametala lebo tiez to po nastartovani hodilo do nudzaku. No teplotu ukazuje spravne. Meral to mechanik. Spomynal ze tlak v raili je dost nizky a je na hranici. no v chybovom hlaseni riadiacej jednotky to tu nemam naznacene. Takze mi ostava uz len DRV ventil. alebo menit cele cerpadlo ? ked nastartujem ide ako hodinky. Ako by sa spravalo keby ze mam slabe cerpadlo?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Neřekl jsi důležitou věc, při tom stratování jde z výfuku kouř nebo ne? A když to chytne , nevyvalí se velký kouř ven? Nezapadává ti nafta? Máš natlakovaný rail ? A předvstřik je správný?A kdyby jsi to dal na lano, chytne to na otočení?
nepropadat panice...
pepeknamornik111
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepeknamornik111 »

Dym absolutne ziadny. Mozno na sekundu zadymi pri nastartovani ale ani to poriadne nevidno. Ked to chytne tak ide cisto a hladko bez dymu. podavacie cerpadlo tlaci pekne. natlakovany rail neviem ci mam ale na diagnostike vraveli ze tlak v raili mam na kritickej hodnote, cize nizky. Roztahovat na lane som ho neroztahoval. je to blbost a ani to skusat NEBUDEM. nechcem riskovat pretocenie rozvodoveho remena a potom katastroooofu. Ale vsimol som si dnes po obede ze ked som po 6 hodinach isiel nastartovat tak to chytiloo na supu. pohol som sa len par metrov..potom som motor vypol. Isiel som opet nastartovat ale druhy start bol o poznanie horsi a dlhsiiiiiiii. Velky rozdiel oproti prvemu startu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jseš zbytečně vyplašený, ale to je Tvoje věc, na 4 kvalt tomu nic neuděláš, ale pozná se, když ponecháš motoru veškerý proud a nebere ho starter, zda to není v el. oblasti..Když ti to slibuje jeden válec po druhém, patrně to nemá naftu, proto to nechytne..Chce to budík na Rail, zda je vše o.k.
nepropadat panice...
zx10r
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od zx10r »

na 95 procent čidlo na klice zkus ho koupit stojí tolik co jsi dal za dignostiku a toto čidlo ti diagnostika neukáže.
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Taky jsem musel menit to cidlo kliky ....... kvuli tomu , že teplé nechytlo...
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Ako vravia chalani vymen cidlo na kluke, a ked nepomoze bude to dlhsie hladanie.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
pepeknamornik111
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepeknamornik111 »

a nema niekto z BA alebo okolia cas cez vikend aby mi nahodil to cidlo? nechce sa mi vrazat prachy do nakupu pokus omil :-(
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

No jedine ze by si sa presiel do Senice ku mne (noteeth) mal by som mat jedno funkcne nahradne cidlo
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
pepeknamornik111
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepeknamornik111 »

No, to co by som dal na naftu, tak to si za tu cenu mozem kupit snimac tu v BA :) ale dik za ochotu. Alebo by si mi ho mohol poslat postou :-p
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No právě, takhle to dělává i to čidlo, ale stačí do auta drbnout a jede to.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Ja to vidim na DRV, skus si dat prepad z cerpadla do flasky, a kym startujes a nechyta, tak by tam nemalo tiec skoro nic, pokial tecie hned ako zacnes startovat a motor este nenabehol, tak je problem v DRV
pepeknamornik111
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepeknamornik111 »

Mozes mi prosim ta dat foto ze kde je ta prepadova hadicka z cerpadla? dakujem.
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

hned pri DRV
hakki11
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 18 led 2008, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od hakki11 »

no skus len ten drv vycistit tesnenie nemusis kupovat je tam take sitko,palivac si nemenil skus ho poriadne utiahnut,a to cidlo ked nechces kupovat nove skus ho napichnut led diodou musi ledka pri startovani blikat tak budes vedet ci je ok ci nie.....
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“