když jsem nastartoval, hodnoty byly někdo okolo 40-50 pak jsem to chvílu držel kolem 2000ot, vyskočilo to na 110+- a pak se to drželo, co z toho teda plyne? přece nemůžou být vstřiky KO, auto jede celkem slušně, je pravda že jistý zlenivění pozoruju, ale snad to nemůžou být mrtvý vstřiky, to by vůbec nejelo?netopier píše:kanal 23 je "injector switch time deviation" , preloz si to sam)
a ma to byt cim blizsie k 0 , cize tvoje vstreky su bud nespravne k motoru alebo softu, alebo su KO
Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Ja jsem nerekl ze jsou oknetopier píše:tak ked su podla teba OK tak jeb na to a jazdi

Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
ahojte tez resim ty vibrace. uz jsem vymenil komplet spojku, vsechny silenbloky, a zkouknul jsem jak casovani vacky tak kvalitu vstriku. po vsech upravach casovani me jede motor odosti zivjeji ale stale dost vibruje oproti druhemu supovi ktery ma dokonce horsi hodnoty ve vagu nez ja. kolik ma met hodoty vaha vzduchu na motoru 1.9 awx 96kw? co jineho ma vliv na volnbezne vibrace?
SuperB Machine