Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kutil001
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 25 dub 2013, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Znojma

Příspěvek od kutil001 »

netopier píše:kanal 23 je "injector switch time deviation" , preloz si to sam :))

a ma to byt cim blizsie k 0 , cize tvoje vstreky su bud nespravne k motoru alebo softu, alebo su KO
když jsem nastartoval, hodnoty byly někdo okolo 40-50 pak jsem to chvílu držel kolem 2000ot, vyskočilo to na 110+- a pak se to drželo, co z toho teda plyne? přece nemůžou být vstřiky KO, auto jede celkem slušně, je pravda že jistý zlenivění pozoruju, ale snad to nemůžou být mrtvý vstřiky, to by vůbec nejelo?
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

tak ked su podla teba OK tak jeb na to a jazdi ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

kludne na tom jazdi . ak sa ti to nepači, tak daj nove vstrekovače
kutil001
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 25 dub 2013, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Znojma

Příspěvek od kutil001 »

netopier píše:tak ked su podla teba OK tak jeb na to a jazdi ;)
Ja jsem nerekl ze jsou ok :-) rad se necham poucit, na youtube jsem videl ze tam nekdo ma i zaporne hodnoty, jaka je tedy tolerance +- a od jakych hodnot se to povazuje za vadne vstriky, jde mi o to jestli ty vstriky muzou mit spojitost s vibracema v 1900 -2200 ot, motor ma v tahu divny zvuk a jsou citit vibrace na pedalech, nechci vyhodit zbytecne hromadu penez aby to nepomohlo, uz jsem toho vymenil dost a porad zadny vysledek
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
JanSuperB
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 20 dub 2011, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Gottwaldov

Příspěvek od JanSuperB »

ahojte tez resim ty vibrace. uz jsem vymenil komplet spojku, vsechny silenbloky, a zkouknul jsem jak casovani vacky tak kvalitu vstriku. po vsech upravach casovani me jede motor odosti zivjeji ale stale dost vibruje oproti druhemu supovi ktery ma dokonce horsi hodnoty ve vagu nez ja. kolik ma met hodoty vaha vzduchu na motoru 1.9 awx 96kw? co jineho ma vliv na volnbezne vibrace?
SuperB Machine
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

skus napruzit piny ku vstrekom+prespajkuj kostrovy zvazok.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

alebo daj rovno novy zväzok, a máš klud
figus
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 25 srp 2010, 21:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od figus »

zdravim vas

ja mam na ARL 110kw hodnotu +3stupna mam to radsej skusit posunut? predosly majitel ze vraj pred pol rokom dal menit rozvody spotreba na volnobeh je 0,7l/h je tam aj chip.

Diky za rady
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

3 je vela treba to dat na nulu. Uvidis ako motor zmeni zvuk a chod. Pobezi ovela hladsie a tichsie, aj lepsie bude strtovat. Aj v kabine ho bude pocas jazdy menej pocut vrcat.
figus
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 25 srp 2010, 21:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od figus »

ok diky za radu tak to skusim posunut ale najprv treba spravit prevodovku :(, a je to lepsie merat za tepla alebo za studena?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zasadne sa to furt kontroluje a nasdtavuje pri motore zohriatom na prevadzkovu teplotu!
Uživatelský avatar
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

Kluci kontroloval jsem nastavení Vagem.Je to OK..? Jen nevím co znamená v jednom je "DRIVE" a druhý "POZDĚJI " jde o VW Passat B5.5 2001 tdi 74 kw
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) galaher dne 29 kvě 2013, 12:41, celkem upraveno 1 x.
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

na akom aute?
Uživatelský avatar
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

VW Passat B5.5 2001 tdi 74 kw
figus
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 25 srp 2010, 21:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od figus »

TDI tech píše:Zasadne sa to furt kontroluje a nasdtavuje pri motore zohriatom na prevadzkovu teplotu!
no to viem len som sa pre istotu pytal pretoze mi zase niketo tvrdil ze sa to meria pri studenom co sa mi vobec nezdalo... diky
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“