GTB2260 Tlak turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

GTB2260 Tlak turba

Příspěvek od Radek156 »

Ahoj , po instalaci GTB2260 do Alfy 2,4 m-jet nemohu dosáhnout požadovaného tlaku.. Přikládám log na 4rs. U tlaku 1,5 baru to sedí ale u tlaku 1,95bar turbo tlačí pouze 1,7bar. Hodnoty z ŘJ odpovídají plus mínus hodnotám na budíku tlaku. Předem dík za každou radu.

Obrázek
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Urcite je tam potencial doladit to softwarovo, pozri si aku mas rezervu na regulacnom ventile tlaku turba...
Kazdopadne si myslim ze to nebude optimalne nastavane ani na tiahle, urcite by nebolo zle ho (minimalne na skusku) trochu skratit ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

množstvo vzduchu a tlak preplňovania vzájomne korešponduje, takže únik asi nebude
skúšal si logovať požiadavku od ECU s tým programom na 2950? lebo tam sa mi zdá ako keby to limitovalo okolo 2600-2650
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Požadavek ECU je nastaven na 2950mbar. Testy při požadavku 2500 nebo 2720 sedí, ale při požadavku 2950 už se reálný tlak nezvýší. Logy jsou dělané v closedloopu, potřebuji podle logů udělat nové VGT mapy. Turbo je zánovní předělané na podtlak a repasované u TURBOPOWER. Vyměněný MAP sensor do 3,5 bar a udělaná kalibrace v ECU.
Naposledy upravil(a) Radek156 dne 07 čer 2013, 20:59, celkem upraveno 1 x.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

EMP budik mas? ci len na tlak turba....
Tu pilotnu N75 mapu budes musiet upravit, alebo rovno prepnut na PID, lebo ako vidis tak v closedloop ta regulacia skoro vobec nereaguje...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

subz3ro_tdi píše:EMP budik mas? ci len na tlak turba....
EMP nemám, mám tlak turba, tlak oleje, teplotu oleje a EGT.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Podla EMP by si videl nakolko je dostatocne privretie lopatiek, kedze predpokladam ze tvoja podtlakova regulacia nema spatnu vazbu do RJ... ale v principe to treba najprv skusit doladit na tycke podla EMP, az potom softwarovo v mape... ak predpokladas ze turbo je na 100% nastavene spravne, tak skus upravit tu pilotnu mapu podla logu.. urcite by som tej regulacii pridal... od 2500 ot. je turbo uz ocividne po spoolupe ale tlak nerastie...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Jestli máš v autě budík na tlak turba tak zkus na banku napojit podtlak přímo z podtlakovky,aby se lapatky uplně přivřeli na červa.A jed to projet jestli to foukne a při tom koukej na budík aby ti nepodalo ruku :)
Pak uvidíš kde je problém.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

I tak se to da udelat (jak radi skoda), ale velky pozor na to, aby se nepretocilo turbo! Pred tim, nez to budes zkouset, tak by bylo dobre zavolat Olegovi a zeptat se ho, zda je tam puvodni/originalni axialni lozisko. Pokud odpovi, ze ano, tak bych to rozhodne nezkousel. V opacnem pripade bych opatrne nasledoval instrukce uzivatele skoda.

... a jinak samozrejme, ze EMP je absolutni a neoddiskutovatelny zaklad a nechapu, jak dokazes v dnesni dobe ladit auto na vykon bez znalosti hodnot teto veliciny (crazy)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Úprava na podtlakovou regulaci. Duální mazání axiálního ložiska podporuje plnicí tlak 3.0 Bar. Vyvážené na 220 000 rpm. Zkusím mu zítra zavolat...EMP budík bohužel nemám.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nemusis mu volat. Jinak EMP budik neni zadny zazrak, proste jen budik na tlak, rekneme do 3,5 baru, muzes pouzit nejaky kalibrovany koupeny ve svarcentru ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Radek156 píše:Úprava na podtlakovou regulaci. Duální mazání axiálního ložiska podporuje plnicí tlak 3.0 Bar. Vyvážené na 220 000 rpm. Zkusím mu zítra zavolat...EMP budík bohužel nemám.
3b neni ani v comp. mape...
A lozisko s tym nema co docineni
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Napojenie podtlaku napriamo ti moze pomoct odhalit nevhodne nastaveny doraz regulacie, resp. dlzku tiahla.... kazdopadne u teba nie je problem v spoolup faze turbiny, ale neskor (ze turbo nedosiahne pozadovany plniaci tlak) cize nejaky prinos by som si od tohto laborovania nesluboval.
Na nafte ste pridali adekvatne?.... inymi slovami, huli to? :) Ak to s vacsim mnozstvom nafty nejako zasadne nehuli a stale nie je mozne dosiahnut pozadovany (vyssi) tlak, moze byt kludne netesnost / prasklina na zvodoch (viem o takom pripade) :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nejaky 2D limiter duty cycle tam nemas? aj ked sa mi nezda ze by pri takych tockach bolo nemozne dosiahnut 2b aj s akokolvek zle fungujucou regulaciou
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

subz3ro_tdi píše:Na nafte ste pridali adekvatne?.... inymi slovami, huli to? :) Ak to s vacsim mnozstvom nafty nejako zasadne nehuli a stale nie je mozne dosiahnut pozadovany (vyssi) tlak, moze byt kludne netesnost / prasklina na zvodoch (viem o takom pripade) :)
Nafty tam je dostatečne, na logu z ecu tam nafta jde, požadavek i reál sedí. Nehulí to a hulit mi to nebude. O víkendu zkusím trochu zkrátit táhlo a udělám log, jaké budou hodnoty. Popřípadě zkusím podtlak napřímo, jestli foukne na budíku na 2bary...
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“