
GTB2260 Tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
GTB2260 Tlak turba
Ahoj , po instalaci GTB2260 do Alfy 2,4 m-jet nemohu dosáhnout požadovaného tlaku.. Přikládám log na 4rs. U tlaku 1,5 baru to sedí ale u tlaku 1,95bar turbo tlačí pouze 1,7bar. Hodnoty z ŘJ odpovídají plus mínus hodnotám na budíku tlaku. Předem dík za každou radu.





_____
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Urcite je tam potencial doladit to softwarovo, pozri si aku mas rezervu na regulacnom ventile tlaku turba...
Kazdopadne si myslim ze to nebude optimalne nastavane ani na tiahle, urcite by nebolo zle ho (minimalne na skusku) trochu skratit
Kazdopadne si myslim ze to nebude optimalne nastavane ani na tiahle, urcite by nebolo zle ho (minimalne na skusku) trochu skratit

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
množstvo vzduchu a tlak preplňovania vzájomne korešponduje, takže únik asi nebude
skúšal si logovať požiadavku od ECU s tým programom na 2950? lebo tam sa mi zdá ako keby to limitovalo okolo 2600-2650
skúšal si logovať požiadavku od ECU s tým programom na 2950? lebo tam sa mi zdá ako keby to limitovalo okolo 2600-2650
powered by rb-digital.sk_____________
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Požadavek ECU je nastaven na 2950mbar. Testy při požadavku 2500 nebo 2720 sedí, ale při požadavku 2950 už se reálný tlak nezvýší. Logy jsou dělané v closedloopu, potřebuji podle logů udělat nové VGT mapy. Turbo je zánovní předělané na podtlak a repasované u TURBOPOWER. Vyměněný MAP sensor do 3,5 bar a udělaná kalibrace v ECU.
Naposledy upravil(a) Radek156 dne 07 čer 2013, 20:59, celkem upraveno 1 x.



_____
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
EMP budik mas? ci len na tlak turba....
Tu pilotnu N75 mapu budes musiet upravit, alebo rovno prepnut na PID, lebo ako vidis tak v closedloop ta regulacia skoro vobec nereaguje...
Tu pilotnu N75 mapu budes musiet upravit, alebo rovno prepnut na PID, lebo ako vidis tak v closedloop ta regulacia skoro vobec nereaguje...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Podla EMP by si videl nakolko je dostatocne privretie lopatiek, kedze predpokladam ze tvoja podtlakova regulacia nema spatnu vazbu do RJ... ale v principe to treba najprv skusit doladit na tycke podla EMP, az potom softwarovo v mape... ak predpokladas ze turbo je na 100% nastavene spravne, tak skus upravit tu pilotnu mapu podla logu.. urcite by som tej regulacii pridal... od 2500 ot. je turbo uz ocividne po spoolupe ale tlak nerastie...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
I tak se to da udelat (jak radi skoda), ale velky pozor na to, aby se nepretocilo turbo! Pred tim, nez to budes zkouset, tak by bylo dobre zavolat Olegovi a zeptat se ho, zda je tam puvodni/originalni axialni lozisko. Pokud odpovi, ze ano, tak bych to rozhodne nezkousel. V opacnem pripade bych opatrne nasledoval instrukce uzivatele skoda.
... a jinak samozrejme, ze EMP je absolutni a neoddiskutovatelny zaklad a nechapu, jak dokazes v dnesni dobe ladit auto na vykon bez znalosti hodnot teto veliciny
... a jinak samozrejme, ze EMP je absolutni a neoddiskutovatelny zaklad a nechapu, jak dokazes v dnesni dobe ladit auto na vykon bez znalosti hodnot teto veliciny

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nemusis mu volat. Jinak EMP budik neni zadny zazrak, proste jen budik na tlak, rekneme do 3,5 baru, muzes pouzit nejaky kalibrovany koupeny ve svarcentru 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
3b neni ani v comp. mape...Radek156 píše:Úprava na podtlakovou regulaci. Duální mazání axiálního ložiska podporuje plnicí tlak 3.0 Bar. Vyvážené na 220 000 rpm. Zkusím mu zítra zavolat...EMP budík bohužel nemám.
A lozisko s tym nema co docineni
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Napojenie podtlaku napriamo ti moze pomoct odhalit nevhodne nastaveny doraz regulacie, resp. dlzku tiahla.... kazdopadne u teba nie je problem v spoolup faze turbiny, ale neskor (ze turbo nedosiahne pozadovany plniaci tlak) cize nejaky prinos by som si od tohto laborovania nesluboval.
Na nafte ste pridali adekvatne?.... inymi slovami, huli to?
Ak to s vacsim mnozstvom nafty nejako zasadne nehuli a stale nie je mozne dosiahnut pozadovany (vyssi) tlak, moze byt kludne netesnost / prasklina na zvodoch (viem o takom pripade) 
Na nafte ste pridali adekvatne?.... inymi slovami, huli to?


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Nafty tam je dostatečne, na logu z ecu tam nafta jde, požadavek i reál sedí. Nehulí to a hulit mi to nebude. O víkendu zkusím trochu zkrátit táhlo a udělám log, jaké budou hodnoty. Popřípadě zkusím podtlak napřímo, jestli foukne na budíku na 2bary...subz3ro_tdi píše:Na nafte ste pridali adekvatne?.... inymi slovami, huli to?Ak to s vacsim mnozstvom nafty nejako zasadne nehuli a stale nie je mozne dosiahnut pozadovany (vyssi) tlak, moze byt kludne netesnost / prasklina na zvodoch (viem o takom pripade)



_____