O1 1.9tdi 81KW ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

měly.ze spodu víčka čerpadla...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

aha jo, máš pravdu, ale každopádně to nevyhazuje žádnou chybu podle vagu ..
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

to nevyhodí...chce to sledovat hodnoty uplně za studena a pak i za tepla,jestli tam nejsou nějaký hausnumera....řj motoru,blok hodnot 007
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

díky podívám se, a když udělám logy na 001 003 007 a 011 tak to bude stačit ?
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

Tak dneškem se to vysvětlilo. Je to buď turbem, N75tkou nebo hadičkama. Dnes nouzák, ale při zhruba 3000ot. Tak jsem to pak pořádně ale opravdu poradne projel víc jak 5 sekund na podlaze abych prohýbal regulaci a nouzák ani za prd. Zajímavé opravdu. Taky si všímám, že když přijedu a chvíli motor běží zapne se nějaký fukar (chlazeni asi). Jak dlouho to mimojiné chladíte. Zítra udělám komplet logy a jestli by se na ně někdo mohl podívat.

Díky
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

Tak opět jsme asi u toho stejného. Může mi to někdo překontrolovat proč zase?

http://uloz.to/xDo6auW4/log-01-003-010-011-rar
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

přefukuje turbo je potřeba zkontrolovat regulaci na turbu podtlakové hadičky a n75
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

Vše jsem zkontrolova. Na hadičkách jsem nenašel žádnou díru, N75 po testech akcnich clenu cvaka a regulaci jsem poradne prohýbal (před jízdou jsem to rukou nedal ale šroubovákem šla až na doraz) a pak jsem to trochu projel zadny hardcore a už jsem regulaci dal dolu i prstem. Vyzkouším ještě jednou lognout do stejného kopce jako včera...
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

Reakce za tepla "nejede" / za studena jede.

Co treba teplota nasavaneho vzduchu? Nemohl by byt nejaky vliv, ze ma v chladici olej, ktery se po nejake dobe zahreje a potom uz chladic nedokaze tolik chladit vzduch => turbo nedokaze natlacit takovy objem?

Jinak to je dle meho normalni, ze kdyz je kolem 0 ze to pojede lepe, nez kdyz je venku 30+ (urcite to ale nebude nic hrozneho, rekl bych +- pocitove)
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

jo ale tady jde spíše o to, že když se motor zahřeje už tak dobře nejede ... a je jedno jestli je 30 nebo 15 ... a když se to zchladí nachvilku pak fajn ... teď jsem řešil nouzák opět, táhlo šlo pěkně až na doraz a dost jsem tomu naložil a bez nouzáku tak uvidíme ..
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

další log a to táhlo šlo až na doraz, N75 cvaká v akčních členech a hadičky jsem kontroloval a nebyla žádná diravá, sice tam dole u regulacniho ventilu se to dost blbě kontroluje ale náhmatem byla ok.

http://ulozto.cz/x2QXXQjS/log-01-003-010-011a-rar
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“