
GTB2260 Tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
EMP neměřím.
MAP je původní čidlo Bosch 0 281 002 437 - 0,2 až 3,07 bar
A až přijde z reklamace bude čidlo Bosch 0 281 002 456 - 0,5 až 3,5 bar
Předpis tlaku 2954mbar byl 2950mbar.
Včerejší test - méně vzduchu více nafty, hulilo to řádně, jak kubánská stařena.


MAP je původní čidlo Bosch 0 281 002 437 - 0,2 až 3,07 bar
A až přijde z reklamace bude čidlo Bosch 0 281 002 456 - 0,5 až 3,5 bar
Předpis tlaku 2954mbar byl 2950mbar.
Včerejší test - méně vzduchu více nafty, hulilo to řádně, jak kubánská stařena.




_____
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Neviem ti povedat ci je to na mieste u 2260-ky, nikdy som toto turbo na aute nemal, ale to EMP uz je (podla mna) v principe na ten tlak dost vysoke. Nemas za jazdy pocit ze zvukovo ten motor "ide" viac ako v skutocnosti? (ak mi rozumies co sa pytam) 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Pocitově to není ono, připadá mi to pořád že za sebou táhnu vlek s pískem. Motor chce, ale něco ho drží za prdel....
Asi to bude chtít větší turbo. Třeba GTB2566. U 1,9 bude asi EMP o dost nižší. Tlak x 1,5 by mělo být EMP ok. Max EMP 3,5-3,6bar krátkodobě.
Asi to bude chtít větší turbo. Třeba GTB2566. U 1,9 bude asi EMP o dost nižší. Tlak x 1,5 by mělo být EMP ok. Max EMP 3,5-3,6bar krátkodobě.



_____
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary