Je to twintubo upravené pro 1,9tdi, v serii tlačí cca 2bary. Průmer velkeho kompresoru je 70mm. Původně najeto 15t.k, vše jako nove a ja najel 16t.km, stav turba pořát bez vůlí. Se vstřikama firad+80 je náběh malého turba lepší jak serie ASZ turbo VA (vstřiky už nemám). Jezdil jsem s nim necelé dva roky bez problému, žádný unik oleje ani netěsnosti. Turbo snese vysokě EGT i EMP. Jezdil jsem s ním na 1,8-2bary. Vydrží 2,7bar. Tlak malého t. se řídí přes RJ a tlak velkého mechanicky.
Vše stačí jen namontovat bez nutnosti neco řezat, u svého auta jsem pouze ohnul plech u podběhu-lem, kde bylo mezi vedením vzduchu asi 2cm a ohybem jsem ji zvětšil na 4cm- to jen pro klid.
Vodní chladič - pohon třema čerpadlama-vysoký průtok, každý chladič se vejde pod předni nárazník, nadoba na 20L. Vedení hadic pod autem chráněné plechem.
Všechny příruby, spony-nerez, vše upraveno a spasováno. Vedení vzduchu nerez + silikon hadice. Všchny potřebne kabely a hadičky pro meřeni EMP i tlaku obou turb do osazene kapličky na palubce. Výstup i pro EGT, čidlo je, ale měřák už nemám. Sání passat, vedeni vzduchu silikon + sport. pratelný filtr, lze nasadit na orig. vahu vzduchu 80mm nebo prřímo bez váhy. Výfuk nerez průchozí od turba 70mm, koncovka 86mm zkrácený, vše sedí na původních silentblokách. Pri nasazeni tohoto setu je potřeba vymenít hadici k rízení, vše mam i s koncovkou. Turba jdou nasadit i vyndat vrchem, ventilove viko neprekazi při vyměně vstřiku, pouze se odklopí silikon. hadice od coleru.
Prodávam pouze to co je a fotce, prvni foto je jen jak to vypadalo v mém autě. Výkon změřený nemám, záleží na tlaku a naftě. Jinak se dosahlo prozatim 340k v jiném autě s podobným osazením. Pocitově to jelo s tlakem 2bary jako 250k octavia kterou jsem mel před tím.
Možná by vše pasovalo i do jiných aut s příčným motorem, gor když je to vyrobeno pro pohon 4x4.
jezekrrr@seznam.cz nebo SZ




