Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ferenzzo píše:dá se BKD nastavit podle rysky na setrvačníku nebo by to byla fušeřina?
Určitě to fušeřina nebude, ale budeš mít ještě v převodovce okénko?
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

titan0306 píše:BXE
na přípravky vačka -1 a spotřeba na volnoběh 0,5
potom nastavení vačky na 0 a spotřeba na palubáku 0,7
která varianta je lepší nebo správná?

spotřebu za provozu nezměřím, protože jezdím různé trasy a zatížení
Tak jsem to udělal způsobem pokus.

nastavil jsem rozvody na přípravek a doladil vačku na 0, spotřeba na palubáku volnoběh 0,7 a průměr spotřeba cca 6,5L (klima vyjímečně)

V pondělí rozvody nastaveny na přípravky bez úpravy vačky, spotřeba na volnoběh 0,5 a jízdně to šlo cca o 1L dolů. (najeto 600km dálnice s klimou, venku 34°, rychlost 120-140km spotřeba 6L, předtím jsem to jel s vačkou na 0 bez klimy za 6,5)

Takže asi tak pro info.
Tel:776005385 Nový Bor
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

nula neznamená vždy dobre .... v prvovýrobe to tiež ide len na prípravky a je všetko ok
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Furt to davam na nulu a neriesim to. Je naozaj pocut ze motor bezi lahodnejsie, aj lahsie startuje ;)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

TDI tech píše:Furt to davam na nulu a neriesim to. Je naozaj pocut ze motor bezi lahodnejsie, aj lahsie startuje ;)
no na EDC16 to je dost blbost a i horsi parametry na brzde...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To ze ma vacsi vykon este neznamena, ze funguje dobre. Aj ked das do AGU Polsku vahu vzduchu tak ide citelne lepsie asi 30%, ale pise to chyby a sem tam si zaskubne. Daj do AEE lambdu z ARZ a tiez pojde podstatne lepsie, ale s asi o 2L vacsou spotrebou a trochu dlhsie startuje. Takisto posun predstih na AEE na 32 stupnou a uvidis co sa zacne diat, pojde jak jebnuta, len nebude chciet drzat volnobeh a uvaris ju. Podla teba by to bolo tak spravne? Pretoze ten motor isiel min. o 60% lepsie a to naozaj nezvelicujem. Keby to s tak velkym predstihom neuvarilo motor tak stym volnobehom by som sa aj zmieril (noteeth)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

TDI tech píše:To ze ma vacsi vykon este neznamena, ze funguje dobre. Aj ked das do AGU Polsku vahu vzduchu tak ide citelne lepsie asi 30%, ale pise to chyby a sem tam si zaskubne. Daj do AEE lambdu z ARZ a tiez pojde podstatne lepsie, ale s asi o 2L vacsou spotrebou a trochu dlhsie startuje. Takisto posun predstih na AEE na 32 stupnou a uvidis co sa zacne diat, pojde jak jebnuta, len nebude chciet drzat volnobeh a uvaris ju. Podla teba by to bolo tak spravne? Pretoze ten motor isiel min. o 60% lepsie a to naozaj nezvelicujem. Keby to s tak velkym predstihom neuvarilo motor tak stym volnobehom by som sa aj zmieril (noteeth)
Nevsiml jsem si ze se tady resi benzinove motory...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

len som to uviedol ako priklad ze niekedy ked nieco nieje spravne tak motor ide aj ovela lepsie, ako by mal ist.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

TDI tech píše:len som to uviedol ako priklad ze niekedy ked nieco nieje spravne tak motor ide aj ovela lepsie, ako by mal ist.
predstih a pocatek vstriku, benzin diesel. Koncim debatu. (LOL)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Stare rozvody -2,5 = -2,0 spotřeba na volnobeh 0,5l/h
Nove rozvody -1,5 = -1,0 spotřeba na volnobeh 0,6l/h

Podle dilenske jsem vackove kolo natocil na doraz ovalnych dir po smeru hodinovych rucicek .

Při rozebrani to bylo natoceno opacne ma to na něco vliv ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

co říkate +5,4 stupnu?pojede to auto?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
jokir
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 12 čer 2013, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice , SK

Příspěvek od jokir »

Mňa by zaujímalo či sa táto hodnota dá skontrolovať a poprípade nastaviť aj na CR motoroch . Ak áno, tak ako ? Vďaka
VW Golf Variant 1,6 TDI-CR
Seat ibiza 1,9 SDi
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od semirr96 »

Toncek píše:co říkate +5,4 stupnu?pojede to auto?
Mne bolo v autorizovanom servise povedane ze od -6 do +6 nehrozi stretnutie sa ventila s piestom ze motor v tomto rozmedzi pracuje vzdy rovnako a jedine kde sa to moze prejavit tak jedine pri startoch.
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od semirr96 »

Takze dnes syncho 0.0 Vag ukazoval 0.8l/h sem tam 0.9l/h palubny pocitac ukazoval 0.7l/h. Potom syncho posunuto na -4.9 spotreba na volnobech podla vagu 0.6l/h sem tam 0.8l/h a podla palubneho pocitaca 0.5l/h-0.6l/h len pri starte to dost kopalo celym motorom. Potom som to vratil na -2.9 spotreba podla Vagu 0.6l/h a podla palubaku 0.5l/h po zapnuti klimy a svetiel na palubaku 0.7l/h. Start bol pekny. Takze som to tak nechal
Pustilo by ma to viac do minusu len uz som to od nuly nechcel viac posuvat kvoli startom. A auto je po nedavnych rozvodoch a tak neviem ked sa usadi remen ci sa to posunie do plusu, alebo minusu?
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

cca 1.5 do minusu je ok
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“