Určitě to fušeřina nebude, ale budeš mít ještě v převodovce okénko?Ferenzzo píše:dá se BKD nastavit podle rysky na setrvačníku nebo by to byla fušeřina?
Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jsem to udělal způsobem pokus.titan0306 píše:BXE
na přípravky vačka -1 a spotřeba na volnoběh 0,5
potom nastavení vačky na 0 a spotřeba na palubáku 0,7
která varianta je lepší nebo správná?
spotřebu za provozu nezměřím, protože jezdím různé trasy a zatížení
nastavil jsem rozvody na přípravek a doladil vačku na 0, spotřeba na palubáku volnoběh 0,7 a průměr spotřeba cca 6,5L (klima vyjímečně)
V pondělí rozvody nastaveny na přípravky bez úpravy vačky, spotřeba na volnoběh 0,5 a jízdně to šlo cca o 1L dolů. (najeto 600km dálnice s klimou, venku 34°, rychlost 120-140km spotřeba 6L, předtím jsem to jel s vačkou na 0 bez klimy za 6,5)
Takže asi tak pro info.
Tel:776005385 Nový Bor
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
no na EDC16 to je dost blbost a i horsi parametry na brzde...TDI tech píše:Furt to davam na nulu a neriesim to. Je naozaj pocut ze motor bezi lahodnejsie, aj lahsie startuje
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
To ze ma vacsi vykon este neznamena, ze funguje dobre. Aj ked das do AGU Polsku vahu vzduchu tak ide citelne lepsie asi 30%, ale pise to chyby a sem tam si zaskubne. Daj do AEE lambdu z ARZ a tiez pojde podstatne lepsie, ale s asi o 2L vacsou spotrebou a trochu dlhsie startuje. Takisto posun predstih na AEE na 32 stupnou a uvidis co sa zacne diat, pojde jak jebnuta, len nebude chciet drzat volnobeh a uvaris ju. Podla teba by to bolo tak spravne? Pretoze ten motor isiel min. o 60% lepsie a to naozaj nezvelicujem. Keby to s tak velkym predstihom neuvarilo motor tak stym volnobehom by som sa aj zmieril 

- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Nevsiml jsem si ze se tady resi benzinove motory...TDI tech píše:To ze ma vacsi vykon este neznamena, ze funguje dobre. Aj ked das do AGU Polsku vahu vzduchu tak ide citelne lepsie asi 30%, ale pise to chyby a sem tam si zaskubne. Daj do AEE lambdu z ARZ a tiez pojde podstatne lepsie, ale s asi o 2L vacsou spotrebou a trochu dlhsie startuje. Takisto posun predstih na AEE na 32 stupnou a uvidis co sa zacne diat, pojde jak jebnuta, len nebude chciet drzat volnobeh a uvaris ju. Podla teba by to bolo tak spravne? Pretoze ten motor isiel min. o 60% lepsie a to naozaj nezvelicujem. Keby to s tak velkym predstihom neuvarilo motor tak stym volnobehom by som sa aj zmieril
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
predstih a pocatek vstriku, benzin diesel. Koncim debatu.TDI tech píše:len som to uviedol ako priklad ze niekedy ked nieco nieje spravne tak motor ide aj ovela lepsie, ako by mal ist.

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Stare rozvody -2,5 = -2,0 spotřeba na volnobeh 0,5l/h
Nove rozvody -1,5 = -1,0 spotřeba na volnobeh 0,6l/h
Podle dilenske jsem vackove kolo natocil na doraz ovalnych dir po smeru hodinovych rucicek .
Při rozebrani to bylo natoceno opacne ma to na něco vliv ?
Nove rozvody -1,5 = -1,0 spotřeba na volnobeh 0,6l/h
Podle dilenske jsem vackove kolo natocil na doraz ovalnych dir po smeru hodinovych rucicek .
Při rozebrani to bylo natoceno opacne ma to na něco vliv ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Takze dnes syncho 0.0 Vag ukazoval 0.8l/h sem tam 0.9l/h palubny pocitac ukazoval 0.7l/h. Potom syncho posunuto na -4.9 spotreba na volnobech podla vagu 0.6l/h sem tam 0.8l/h a podla palubneho pocitaca 0.5l/h-0.6l/h len pri starte to dost kopalo celym motorom. Potom som to vratil na -2.9 spotreba podla Vagu 0.6l/h a podla palubaku 0.5l/h po zapnuti klimy a svetiel na palubaku 0.7l/h. Start bol pekny. Takze som to tak nechal
Pustilo by ma to viac do minusu len uz som to od nuly nechcel viac posuvat kvoli startom. A auto je po nedavnych rozvodoch a tak neviem ked sa usadi remen ci sa to posunie do plusu, alebo minusu?
Pustilo by ma to viac do minusu len uz som to od nuly nechcel viac posuvat kvoli startom. A auto je po nedavnych rozvodoch a tak neviem ked sa usadi remen ci sa to posunie do plusu, alebo minusu?
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006