Koupě Octavky 1.8T 110kw

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 26 črc 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Koupě Octavky 1.8T 110kw

Příspěvek od Martin RS »

Zdravím chystám se v nejbližší době koupit Octavku 1.8T a předělat ji na plyn,pojedem pro ni do němec chtěl bych 2003-2004,jaké jsou tyto motory,maji nějaké zásdí problémy mouchy a co 4x4 je tam problém?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

1.8 20V turbo je najvdacnejsi AGU ktory sa montoval az do roku 2001. Mam mech. skrtiacu klapku , jednu lambdu a nema sekundarny vzduch!!! Ale pokial trvas na roku 2003/04 tak AUM, ARZ, prip AXR v 4x4, alebo AUQ v Octe RS tak tie motori uz maju EPC a su prespikovane vyssie uvedenymi zbytocnostami. Splynovac neries nevyplati sa to. Radsej si daj dlhsiu prevodovku a budes spokojny. Prevodovka z O1 RS ti znizi spotrebu o 0.3L, alebo 6Q z 2.0TFSI ti znizi spotrebu aj 0.5L. Bolestou je saci kos olejoveho cerpadla, takze hned po kupe preventivne vana dole a vymontovat olejove cerpadlo a cele ho dokladne vycistit v tech. benzine. Do 4x4 by som uz z vlastnej skusenosti nesiel.
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 26 črc 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin RS »

Diky za odpověd oktávky jsou v německu sice dražší,ale doufám že budou pravdivé km,ten plyn je ale hodně lákaví :roll:
F40
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 31 říj 2006, 09:58
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Zlína

Příspěvek od F40 »

[Do 4x4 by som uz z vlastnej skusenosti nesiel.[/quote]
proč ne O1 4x4?
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

http://www.tipcars.com/skoda-octavia/ko ... 90767.html

to auto znám 7 let,vše jsem dělal já,jezdila s tím ségra,je tam loni dělaná go hlavy,jsou tam letos nové 16" micheliny,a interiér tak zachovalý a čistý že jiné auto takové neznám,loni dělané komplet kotouče a desky a jedno př a jedno zadní ložisko,nikdy nebouráno,nechala to tam protiúčtem za OIII.takové auto ani v D nekoupíš ;)
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 26 črc 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin RS »

Tak jsem nakonec koupil 1.9Tdi 81 kw ASV mám dotaz předchozí majitel (němec) jezdil na long-live olej ja jsem te přešel na klasický interval 15tis/rok mám olej vyměnit po řekněme 2tis.myslím aby se motor propláchnul od toho long live nebo mám na něj jezdit normál 15tis.Děkuji za rady a připomínky :)
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

normálně po 15
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Podla toho ako to auto pouzivas. Ale myslim si ze tych 50eur co stoji olej aj vsetky filtre nieje ziadna palka, takze maly servis kazdych 10.000km a neries to.
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 26 črc 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin RS »

O to nejde já jsem olej normálně vyměnil jde o to že předposlední olej byl long live a chtěl jsem vědět jestli bych tentoolej co jsem tam ted nalil neměl vyměnit třeba po 2tis abych ho použil jako takový proplach protože nevím jak tam ten long před tím byl dlouho.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ak chces, ale nevidim nato dovod.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4283
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Martin RS píše:O to nejde já jsem olej normálně vyměnil jde o to že předposlední olej byl long live a chtěl jsem vědět jestli bych tentoolej co jsem tam ted nalil neměl vyměnit třeba po 2tis abych ho použil jako takový proplach protože nevím jak tam ten long před tím byl dlouho.
koukni kolik bordelu je v motoru ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

muzete nekdo napsat vic k tomu motoru 1,8 turbo? chci si koupit jakoze na zimu nejakou 4 kolku a premyslim jestli ma smysl jeep nebos atci neco takovyho s haldexem pripadne torsen. s autem najedu tipuju max 2 tis km takze moc nebudu resit spotrebu i kdyz kdyz nejaky jeep V8 bude brat pres 30 v terenu LPG by se hodilo. Chci to na tahni dreva,ale ne kazdej den spis vikendy,plus jako konicek (projizdky po prirode) a jak sem psla na zimu na jezdeni na chalupu. ten dko ma tady ty osobaky ve 4 kole si to chvali a vyklada,ajk to vsude vyjede:D,ale lidi co maji obravdu offroady na to jen plivou spinu a pak clovek nevi co by mu stacilo ja rozhodne nechci jezdit nejaky bahna,ale ten pohon 4X4 potrebuju,protoze s predokolkou nevyjedu louku ani zasucha mel sme dkysi doma kiu sportage a subaru legacy a ti to zvladaly vpohode,ale rozhodne si nechci koupit ladu nivu to tka mozna bez TP,ale na silnici bych s tim nevyjel

takze k tomu motoru 1,8 turbo je pravda,ze chlasta tolik co V6stka u audi?prej je tezke dostat se pouze s predokolkou pod 10 kombinovane. dale sere se tam ta hlava jak byl zmineny repas? protoze delat 20v asi neni za 5 tis zejo. to musi byt balik jak krava. co tubo? vim,ze tam odchazi vaha vzduchu a problem s regulaci turba takze jako u TDI.
pripadne poradte nejaky vozitko.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

ale hovno.ségra s tím jezdila i za 6,. chorvatsko po dálnici 7,5. nejlepší benzínový motor do 2,0 co znám 8) hlava se dělala protože fouklo těsnění
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ked si zratas vstupne naklady za instalaciu LPG, prevadzkove naklady a nasledne stym spojene naklady na opravu hlavy tak vysledny efekt je minus pokokot. Neoplati sa to, proste ekonomika nepusti :kol1:
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak ten motor by byl vyhodny tim,ze je silny a pritom bych usetril za pojistku,protoze budu platit zase za 2 auta . ale jsou to 2 tis rocne rozdil takze zanedbatelny. otazka je co bude treba nakladnejsi kdyz se vysere pohon 4X4 haldex je celkem jasny sere se to a za 5 tis to asi na vrakacu nesezenu,ale co nejaky diferak ja nevim co u nejake stale 4 koly? vubec s ev tech pohonech nevyznam
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“