Zdravim,
potreboval by som pomoc s logmi na motor VW PASSAT 2.0 103kw, CR motor CBAB.
Zacal trocha blbnut a to konkretne, ak je motor studeny, alebo ked ide bez prestavky, tak ide turbo pekne, tah bez problemov.
(log: bez_nudzaku)
Avsak ak zastavim s teplym motorom na chvilu tak po nastartovani auto nema vobec tah a stane sa ze padne obcas do nudzaku (log: nudzak), avsak po cca 10 min jazdy je auto opat zive a vsetko ide ako ma, do nudzaku nepada. Ale iba do chvile ak znova nezastavim a motor trocha neschladne. Potom znova prvych cca 10min. bez vykonu.
Takze chcel by som uviest nejake nove zistenia.
Ako som vravel auto po cca 5 az 10 min jazdy nabehne do plneho vykonu, dovtedy akoby turbo zaberalo az od 3000 az 3500 ot/min.
Po nabehnuti do plneho vykonu staci motor hoci aj za jazdy vypnut a hned nastartovat a znova je auto s obmedzenym vykonom.
Cize netreba auto odstavit aby trocha schladlo, ako som doposial myslel. Ako som vravel staci aj sekunda vypnutia a znova je auto s obmedzenym vykonom.
Neviete co by to mohlo byt???
Predom vdaka za nazory.
Logy: http://leteckaposta.cz/697613909
passat 2.0 16v CR cbab slaby tah po nastartovani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Bude to na 99% podtlaková baňka turba.Je to jejich bolest,skoro všechny první CR to maj.Je na to naštěstí opravná sada turba za cca 3tKč.Je potřeba udělat nové nastavení dle předpisu VW a pak to zase funguje 1A.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Po výměně už bude vše OK.Hlavně to správně nastavit dle předpisu VW.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Membrana se prehriva a pak praskne..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Takze presne tak, bola to ta podtlakova regulacia.
Po vymene auticko znova slape ako hodinky.
Touto cestou vam chcem podakovat za nazory,
no a samozrejme uzivatelovi JANOSIK93 z powerdiesel.sk ktory mi to s ochotou vymenil, fakto dobry odbornik!!!
Dokonca mi bez problemov nakodoval aj vstreky na CR motore, ktore sa mi podarilo mojou "odbornostou" totalne zrusit, nakolko som dal vymazat celu RJ motora kanal 00.
Nemal som ani ponatia ze na CR motoroch je to uplne ine ako na klasickych PD s ktorymi som sa doposial hral.
Takze este raz vsetkym vdaka.
Po vymene auticko znova slape ako hodinky.
Touto cestou vam chcem podakovat za nazory,
no a samozrejme uzivatelovi JANOSIK93 z powerdiesel.sk ktory mi to s ochotou vymenil, fakto dobry odbornik!!!
Dokonca mi bez problemov nakodoval aj vstreky na CR motore, ktore sa mi podarilo mojou "odbornostou" totalne zrusit, nakolko som dal vymazat celu RJ motora kanal 00.
Nemal som ani ponatia ze na CR motoroch je to uplne ine ako na klasickych PD s ktorymi som sa doposial hral.
Takze este raz vsetkym vdaka.