VM motori
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ono to kolikrát klame, namontoval bych na trubky z čerpadla vstřiky mimo motor,/trubky je třeba trochu přetočit /motor bez vstřiků se bude volně točit, takže při startování motoru máš jistotu, že se systém odvzdušní a poznáš, zda čerpadlo vstřiky protlačí a budou prášit...Ale zjednodušeně řečeno, jakmile startuješ a nejde ti kouř z výfuku, vstřikovače nevstřikují naftu..Jestli to nechytne ani na spray, motor nemá kompresi nebo jsou špatně rozvody..
nepropadat panice...
no jo ale s motorom sa nuic nerobilo ani s rozvodami motora len sa nastavili podla teciek na sukolesach rozvodmi cerpalom a motorom
cerpadlo som dal robit preto lebo prepustalo cez spoje cešrpadla aby ho pretesnili
ked bolo na motore cerpadlo tak to jazdilo noprmalne a malo to tah
po repasovany cerpadla som to namontoval a zesteloval podla predpisu rozvody .vobec to nezadymi ani na roztiahnutie ani na ten sprej
aj trysky boli 2x na skusanie a su dobbre
Moze to byt cerpadlom ze by to slabo davkovalo
Bol som aj pri nom ;ked to mal na stolicin to cerpadlo a ukazoval mi to ze to funguje ale mne sa to nezda ci vnutry nieco nepotocil anedal opaccne . ked to jazdilo normalne pred opravou a teraz niiccccccccccccccccc porad dakka
cerpadlo som dal robit preto lebo prepustalo cez spoje cešrpadla aby ho pretesnili
ked bolo na motore cerpadlo tak to jazdilo noprmalne a malo to tah
po repasovany cerpadla som to namontoval a zesteloval podla predpisu rozvody .vobec to nezadymi ani na roztiahnutie ani na ten sprej
aj trysky boli 2x na skusanie a su dobbre
Moze to byt cerpadlom ze by to slabo davkovalo
Bol som aj pri nom ;ked to mal na stolicin to cerpadlo a ukazoval mi to ze to funguje ale mne sa to nezda ci vnutry nieco nepotocil anedal opaccne . ked to jazdilo normalne pred opravou a teraz niiccccccccccccccccc porad dakka
no teraz som to daval cez bandasku privod paliva z cerpadla do bandasky snaftou a odpad do druheho vkanistra
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CERPADIELKO
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CERPADIELKO
DOBRY DEN toto je typ cerpadla na Land Rover s mototom alfa romeo 2.5motor 83 kw rok vyroby 1989::::: s MADEIN GERMANI 0460404042 ---- 168-1Milo75 píše:mrkni sem jestli ti to pomůže- nějak to dáme dohromady
(dělal jsme návod)
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... i&start=75
dal som ho repasovat lebo mi tieklo pred tynm mi jazdilo dobre aj tahalo po repasacii mi automechanik nastavil rozvody motora s rozvododom cerpadla tak ako to ma byt ale prva a druha tryska mi davala a 3a4 tryskami nic nedava skusal som to aj na priamo som to daval cez bandasku privod paliva z cerpadla do bandasky snaftou a odpad do druheho vkanistra
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CErpadlo
smotorom sa nic nerobilo
poradite mi dakujem
Re: VM motori
ahojte chcel by som sa spitat na nove sucastky t.j 4 valce kruzka z piestami a ojnicne loziska je to land rover r.v. 1989 s motorom alfa romeo diskoveri 2.5/83KW cislo bloku motora je 00420603716996
ALEBO TAKY ISTY MOTOR ZOHNAT
ALEBO TAKY ISTY MOTOR ZOHNAT
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 117
- Registrován: 29 srp 2009, 18:18
- Bydliště: TN Slovensko
Odpovědi: 0
problem je ze postupne mi prestalo asi fungovat cidlo rychlosti (to na prid. prevodovke) teda aj rychlomer...
je sanca ze signal z neho pouziva rj pri riadeni dlzky predvstreku? cize to casuje pri urcitom plyne kratsie ako ked ma signal o rychlosti z tohto senzora?
je to sice skoroamerican (95 td cherokee) ale malo by to byt podobne aj u ost. aut s VM.
je sanca ze signal z neho pouziva rj pri riadeni dlzky predvstreku? cize to casuje pri urcitom plyne kratsie ako ked ma signal o rychlosti z tohto senzora?
je to sice skoroamerican (95 td cherokee) ale malo by to byt podobne aj u ost. aut s VM.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 117
- Registrován: 29 srp 2009, 18:18
- Bydliště: TN Slovensko
Odpovědi: 0
no neviem, keby sa pohlo cerpadlo tak to RJ ureguluje, resp. by to tazko startovalo keby sa pohlo az prilis...
a blbo to ide len v tomto jednom rezime (vysoka davka tj velky plyn, nizky boost).
nepoznas nejaky link kde su vsetky krivky ktore maju zabudovane tieto RJ? minimalne vstupy: senzor plynu (na cerpadle), senzor na 1. vstreku, CPS, senzor rychlosti, vs. vystupy: casovaci solenoid, EGR
a blbo to ide len v tomto jednom rezime (vysoka davka tj velky plyn, nizky boost).
nepoznas nejaky link kde su vsetky krivky ktore maju zabudovane tieto RJ? minimalne vstupy: senzor plynu (na cerpadle), senzor na 1. vstreku, CPS, senzor rychlosti, vs. vystupy: casovaci solenoid, EGR