O II 1.9TDI BXE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O II 1.9TDI BXE
Zdravím všechny. Po dlouhé době se na Vás opět obracím s prosbou o radu a snad by někdo mohl i pomoci. Pořídil jsem před časem O II po prvním majiteli. Znám komplet historii atd.. Je to 1.9 TDI BXE s tím, že původní majitel nechával dělat chip od asi mvoleska z chipfóra údajně. Mělo by to mít lehounce nad 100KW, ale mám dva problémy.
1) dle původního majitele to auto už před chipem nejelo tak jak byl zvyklý z jiných 77kw a po chipu jede sice pěkně, ale na těch cca 100kw mi to prostě pocitově nepřijde a chvílema mi stačil kamarád v chipnuté 1.4tdi na 77Kw fabii combi. Spotřeba je rovněž dle mého výšší, jelikož při normální jízdě v rámci rychlostních limitu se v kombinaci 50/50 město okresky dostanu cca na 6,5l.
2) na ten výkon si člověk vcelku rychle zvykne a chce pak zas něco víc. Auto má najeto 140k km, pravidelná údržba, olej atd., + je tam ten chip. Chtěl bych to ale dostat někam dál a vůbec nevím jakou cestou se vydat... jiné turbo? vstřiky? nebo popř. obojí najednou? Co na to řekne spojka přestože jezdím jak člověk a výkon je spíš jen na předjíždění a občasné zablbnutí si.. Nepotřebuji auto hnát do extrémů..otázka je co je ještě reálně možné a finančně únosné. Klidně bych to rozdělil do několika etap... Díky moc za každou radu i ohledně té diagnostiky případně doporučení kde obstarat díly a montáž..
1) dle původního majitele to auto už před chipem nejelo tak jak byl zvyklý z jiných 77kw a po chipu jede sice pěkně, ale na těch cca 100kw mi to prostě pocitově nepřijde a chvílema mi stačil kamarád v chipnuté 1.4tdi na 77Kw fabii combi. Spotřeba je rovněž dle mého výšší, jelikož při normální jízdě v rámci rychlostních limitu se v kombinaci 50/50 město okresky dostanu cca na 6,5l.
2) na ten výkon si člověk vcelku rychle zvykne a chce pak zas něco víc. Auto má najeto 140k km, pravidelná údržba, olej atd., + je tam ten chip. Chtěl bych to ale dostat někam dál a vůbec nevím jakou cestou se vydat... jiné turbo? vstřiky? nebo popř. obojí najednou? Co na to řekne spojka přestože jezdím jak člověk a výkon je spíš jen na předjíždění a občasné zablbnutí si.. Nepotřebuji auto hnát do extrémů..otázka je co je ještě reálně možné a finančně únosné. Klidně bych to rozdělil do několika etap... Díky moc za každou radu i ohledně té diagnostiky případně doporučení kde obstarat díly a montáž..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19 úno 2007, 09:06
- Bydliště: Teplice
Mám stejný motor v Golfu V Plus, úpravu sw od DP (104kW)a jezdí to jak drak, spotřeba dlouhodobá 5,5l/100 ... V Tvém případě by to chtělo diagnostiku a pokud bude vše O.K. tak na brzdu ověřit skutečný výkon.
Pokud chceš víc kW, tak si v nabídce DP najdi svůj motor a máš tam jak a za kolik... asi tak...
Pokud chceš víc kW, tak si v nabídce DP najdi svůj motor a máš tam jak a za kolik... asi tak...
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE
Díky pánové... no ono právě pokud to není jen můj blbý pocit, tak to může dělat hodně věcí a já se v tom natolik nehrabu, abych na to zkoušel přijít sám
... Z toho Chomutova kontaktovat někoho konkrétního, nebo přímo DP? Ono O2 combi bude určitě o něco těžší, než G5+, ale i tak mi to přijde slabé.. teď sem jel v sériové F2 combi 1.9 77kw a jelo to prakticky srovnatelně, jen na 4 a 5 měla takovej "gumovější" tah a prostě nešla tolik za plynem... uvidíme tedy co chlapci vyzkoumají... 


v chomutově už asi moc nepochodíš. Zavolej Adamovi(dukes) a domluv se s nim. Taky jsme museli z Mostu do Prahy. Udělaj ti diagnostiku a řeknou co a jak. Vezl jsem tam už dvě auta. Jedno se pak přesunulo do Chomutova na montáž vstřiku a druhé auto už si majitel taky řeší. Vždy max spokojenost. Tak neváhej a toč 

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Zajdi na dieselpower.cz, klikni na "o nás" potom kontakty a bud volej adamovi nebo Lukasovi. Mozna rovnou lukasovi, stejne to bude delat nejspis on tu diagnostiku 

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Pocitovo si nemyslím že budeš badať veľký rozdiel pretože tých 320 nm máš tam pravdepodobne aj teraz ale budeš mať úplne iný priebeh. Tých 320 nm sa dá totižto na VBčku podľa mňa urobit od 2000 - do 4000 ot/min
Ak vymeníš aj spojku za 1hm a nastavia ti to na 400nm+ budeš mať pocit že letís
Aj ked v konečnom dôsledku nebudeš o moc rýchlejší ako na VB + 320 nm

Ak vymeníš aj spojku za 1hm a nastavia ti to na 400nm+ budeš mať pocit že letís




Máte nějaký tip kde se po turbu porozhlédnout? Klidně i nějaký kvalitní repass. Mám v autě pořád orig. turbo a drží kupodivu. Jezdím teda jak člověk a dodržuju takové ty věci jako nejdříve ohřát motor a po dojezdu nechat chvíli dochladit... Popř. na kolik může vyjít 1hm spojka? přemýšlel jsem o obložení, ale to asi nebude lepší řešení že?
Turbosport.cz ( tu na fóre " preferovane" ) - sekcia vw golf 4 motor 1.9 tdi 110 kw...
U 1hm podla mna nie je až tak problém cena ako " správna " inštalácia. Ak ti bude auto klepať na voľnobehu - hučať v nízkych otáčkach a x problémov ktoré s 1 hm možeš ale aj nemusíš mať čo urobíš?
Preloženie 2 hmoty som uvažoval aj ja - ale bolo mi povedané že na spojkách O2 5kv nie je až tak problém lamela ako prítlačak a v konečnom dosledku najma 2 hmota - takže neviem či preloženie 2 hm má význam a či nie - nikdy som to nerobil a ani nepočul niekoho kto robí ( možeš byť TESTMAN
Preloženie 1 hm - no problém ( až na tie obecné problémy ktoré možu nastať s 1 hm )
U 1hm podla mna nie je až tak problém cena ako " správna " inštalácia. Ak ti bude auto klepať na voľnobehu - hučať v nízkych otáčkach a x problémov ktoré s 1 hm možeš ale aj nemusíš mať čo urobíš?
Preloženie 2 hmoty som uvažoval aj ja - ale bolo mi povedané že na spojkách O2 5kv nie je až tak problém lamela ako prítlačak a v konečnom dosledku najma 2 hmota - takže neviem či preloženie 2 hm má význam a či nie - nikdy som to nerobil a ani nepočul niekoho kto robí ( možeš byť TESTMAN

Preloženie 1 hm - no problém ( až na tie obecné problémy ktoré možu nastať s 1 hm )
