Rada ohledne filtru na olej se vstup/vystup 12 mm
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Rada ohledne filtru na olej se vstup/vystup 12 mm
Dobry vecer,
resim jeden problem, potreboval bych nekde sehnat filtr na olej s 12 mm vstup/vystupem, nevite nekdo o necem ?
Anebo mohu filtr dat az za tepelny vymenik ?
Dik za radu
resim jeden problem, potreboval bych nekde sehnat filtr na olej s 12 mm vstup/vystupem, nevite nekdo o necem ?
Anebo mohu filtr dat az za tepelny vymenik ?
Dik za radu
Můžeš. Dokonce je to i lepší kvůli filtraci - teplej olej se ti bude líp filtrovat. Pak nemusíš řešit těch 12mm, ale dáš tam normální naftovej filtr, nejakej levnej.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Filtr SAMOZŘEJMĚ zaizolovat. Uděláš mu takový futrál (třeba ze starý karimatky, nejlépe dvojtou vrstvu), do kterýho ho vždy po výměně zasuneš.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Zjisti si v krámě který jsou nejlevnější šroubovací patrony a k tomu si sežeň na šroťáku protikus s vývodama. Mě z toho vyšel tuším nějaký Opel, patrona stojí myslím 150,- (nevím přesně, už jsem ji dlouho nekupoval) a protikus stál tuším 200,-.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24 led 2006, 16:55
- Bydliště: vysocina
Liaz filtry jsou k ničemu a papírové vložky při sebemenším odporu což u oleje lze předpokládat se vcucnou do sebe a stávají se neprůchodnými. Ti co mněli Liazy montovali palivové filtry ze zahraničních tahačů ( výměné patrony ) tak jak u osobních vozů, ale pokud chceš zkusit tak umístění samozřejmě za ohřívač.