Rada ohledne filtru na olej se vstup/vystup 12 mm

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

agentw4c
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 14 bře 2007, 19:54
Odpovědi: 0

Rada ohledne filtru na olej se vstup/vystup 12 mm

Příspěvek od agentw4c »

Dobry vecer,
resim jeden problem, potreboval bych nekde sehnat filtr na olej s 12 mm vstup/vystupem, nevite nekdo o necem ?
Anebo mohu filtr dat az za tepelny vymenik ?
Dik za radu
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Můžeš. Dokonce je to i lepší kvůli filtraci - teplej olej se ti bude líp filtrovat. Pak nemusíš řešit těch 12mm, ale dáš tam normální naftovej filtr, nejakej levnej.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
agentw4c
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 14 bře 2007, 19:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od agentw4c »

super,
ja si to myslel, jen jsem nevedel jestli se mi nebude zanaset ten vymenik nejakym svinstvem z oleje.
dik
Endy Aron
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 pro 2006, 21:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Endy Aron »

nebude, neboj...a pokud ano, tak opravdu minimálně :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:53, celkem upraveno 1 x.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Filtr SAMOZŘEJMĚ zaizolovat. Uděláš mu takový futrál (třeba ze starý karimatky, nejlépe dvojtou vrstvu), do kterýho ho vždy po výměně zasuneš.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:53, celkem upraveno 1 x.
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nalim »

Jaky doporucujete filtr?
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Zjisti si v krámě který jsou nejlevnější šroubovací patrony a k tomu si sežeň na šroťáku protikus s vývodama. Mě z toho vyšel tuším nějaký Opel, patrona stojí myslím 150,- (nevím přesně, už jsem ji dlouho nekupoval) a protikus stál tuším 200,-.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:49, celkem upraveno 1 x.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Taky dobrý, ale tam kde řešíš málo místa (jako já v T4), se to nevejde...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:-D
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:49, celkem upraveno 1 x.
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

A kolik mikronu dokazou ty LIAZ filtry zachitit???
Tahle filtrace je urcena pro radova cerpadla Motorpal a co na to Bosch???
Fiat Tipo 1,9TD
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Taky mě napadla tahle otázka, zda je to filtrace "dostatečná"...?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od truck »

Liaz filtry jsou k ničemu a papírové vložky při sebemenším odporu což u oleje lze předpokládat se vcucnou do sebe a stávají se neprůchodnými. Ti co mněli Liazy montovali palivové filtry ze zahraničních tahačů ( výměné patrony ) tak jak u osobních vozů, ale pokud chceš zkusit tak umístění samozřejmě za ohřívač.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“