Audi A6 1.9tdi AFN
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Turbo tlačilo 1,4bar. Co bylo nejvíce namáhané přesně nevím, ale bude to asi turbo, protože seriove VA je na 1,4bar a trysky budou také téměř na limitu pro 10mm hlavu. Rozdíl znát bude, pocítil jsme ho v celém spektru otáček, hlavně ve vyšších, že autu nedocházel dech, předtím jsem měl jen soft na seriovce na nějakých cca 96kW (jeste od predchozího majitele), takže rozdíl byl znatelný a dokonce se snížila kouřivost a spotřeba zůstala při stejném stylu jízdy stejná.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Z AFN ne , dávají se z AHF z automatu. Já za ni dával 3000,- od Bosche, ale to ji mam z nějakýho Fiata (ted si nevzpomenu na model) . U mě ten problem byl taky, ale ve finále bylo jen slabé čerpadlo. Dala se 11mm hlava a vše bylo ok, dokonce auto v otáčkách hodně ožilo a ted s dávkou paliva neni nejmenší problem.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Využiju svůj příspěvěk a položím otázku pro chiptunery - nejlépe TDIFun.
Na jaké hodnoty bych se mohl dostat u AFN s VA turbem, tryskami s502 (2,5tdi) a větším coolerem u chladiče. Spojka a podávačka je v regálu, kdyby bylo potřeba.
A ještě dotaz. Jakým způsobem by se dalo udělat, aby rotačka měla takový záběr odspodu jako pd?. Je to vůbec možné s těmito tryskami? Vzhledem k životnosti 2hm setrváku se rozjíždím opatrně a plnej dám až kolem 2,5tis otáček. Pač kolem 2tis to stejně nemá cenu, pač to tak nevystřelí. Což nechápu, když je max krouťák ve 2,1tis ot. Jestli to je turbo díra, než se vzpamatuje, tak už je tam 2,5tis
.
Nevím.
Zajímalo by mne, jestli tu je někdo, kdo má rotačku takto upravenou, že už mu dávkuje pěkně odspodu, nejlépe na podobně těžkém autě.
Snad si rozumíme.
Díkes
Na jaké hodnoty bych se mohl dostat u AFN s VA turbem, tryskami s502 (2,5tdi) a větším coolerem u chladiče. Spojka a podávačka je v regálu, kdyby bylo potřeba.
A ještě dotaz. Jakým způsobem by se dalo udělat, aby rotačka měla takový záběr odspodu jako pd?. Je to vůbec možné s těmito tryskami? Vzhledem k životnosti 2hm setrváku se rozjíždím opatrně a plnej dám až kolem 2,5tis otáček. Pač kolem 2tis to stejně nemá cenu, pač to tak nevystřelí. Což nechápu, když je max krouťák ve 2,1tis ot. Jestli to je turbo díra, než se vzpamatuje, tak už je tam 2,5tis

Nevím.
Zajímalo by mne, jestli tu je někdo, kdo má rotačku takto upravenou, že už mu dávkuje pěkně odspodu, nejlépe na podobně těžkém autě.
Snad si rozumíme.
Díkes

Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
cus mam passata syncro AFN,jednohmota, přítlačák sachs, trysky S764,turbo 96kw, EGR,Kat Off,chip a ted i 11ka hlava, tlaky motoru 35bar
mnel sem problem s dodavkou paliva tak sem musel dat 11ku hlavu:).. Pokud chces porovnat tak no problemo:) na brzde sem nebyl, přemýšlím ještě o jednom chipu a pak teprv brzda. Musím zjistit kdo by mi to změřil v okolí brna/olomouce:)

Aktualizace:
Mám doma VA turbo, FMIC, 11mm hlavu do čerpadla, 1hm komplet SACHS. Nyní sháním trysky, ale zatím se mi nedaří. Nedají se sehnat. Přemýšlím jestli nedát rovnou PP764 nebo HFLOX warp 3 (0.230um). Ale oboje jsou zatím k nesehnání.
Co mi poradíte? Dát S764 nebo větší? Co se hodí k turbu více?
Mám doma VA turbo, FMIC, 11mm hlavu do čerpadla, 1hm komplet SACHS. Nyní sháním trysky, ale zatím se mi nedaří. Nedají se sehnat. Přemýšlím jestli nedát rovnou PP764 nebo HFLOX warp 3 (0.230um). Ale oboje jsou zatím k nesehnání.
Co mi poradíte? Dát S764 nebo větší? Co se hodí k turbu více?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uvidíme jak fmic, ale turbo origo garret najeto asi 40tis km, možná i míň. A hlava tam taky půjde. Těch 165 by bylo asi fajn.JasteR píše:Da se i vice, ale pokud stim chces naky rok jezdit tak je to tak akorat.. pokud mas dobry FMIC a 11mm hlavu tak mozna i 170PS dle stavu turba/motoru..
PS: dopln si graf dle pravidel..
Asi teda sáhnu po 0.216um tryskách. Někde jsem četl, že se s nima dá udělat přes 170koní s 11 hlavou.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB