Audi A6 1.9tdi AFN

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Turbo tlačilo 1,4bar. Co bylo nejvíce namáhané přesně nevím, ale bude to asi turbo, protože seriove VA je na 1,4bar a trysky budou také téměř na limitu pro 10mm hlavu. Rozdíl znát bude, pocítil jsme ho v celém spektru otáček, hlavně ve vyšších, že autu nedocházel dech, předtím jsem měl jen soft na seriovce na nějakých cca 96kW (jeste od predchozího majitele), takže rozdíl byl znatelný a dokonce se snížila kouřivost a spotřeba zůstala při stejném stylu jízdy stejná.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak uvidíme do čeho se pustím. Nechám si to asi tak na léto. Do té doby posháním veškerý HW a potřebné informace a pak zase za Funem. Už jsem natěšenej jako dítě. Náhodou podávací čerpadlo z PD nemáš v nádrži?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

na ty nase vykony neni podavacka potrebna, to se resi az u vykonu pres 200ps
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

U mě byl problém s naftou ve vyšších otáčkách, tak bych zkusil to podávací. Na kolik tak přijde 11mm hlava? Po tomhle jsem zatím nepátral, jen jsem někde zaslechl, že se dávaly origo do AFN automat. Ale co je na tom pravdy nevím.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Z AFN ne , dávají se z AHF z automatu. Já za ni dával 3000,- od Bosche, ale to ji mam z nějakýho Fiata (ted si nevzpomenu na model) . U mě ten problem byl taky, ale ve finále bylo jen slabé čerpadlo. Dala se 11mm hlava a vše bylo ok, dokonce auto v otáčkách hodně ožilo a ted s dávkou paliva neni nejmenší problem.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Využiju svůj příspěvěk a položím otázku pro chiptunery - nejlépe TDIFun.

Na jaké hodnoty bych se mohl dostat u AFN s VA turbem, tryskami s502 (2,5tdi) a větším coolerem u chladiče. Spojka a podávačka je v regálu, kdyby bylo potřeba.

A ještě dotaz. Jakým způsobem by se dalo udělat, aby rotačka měla takový záběr odspodu jako pd?. Je to vůbec možné s těmito tryskami? Vzhledem k životnosti 2hm setrváku se rozjíždím opatrně a plnej dám až kolem 2,5tis otáček. Pač kolem 2tis to stejně nemá cenu, pač to tak nevystřelí. Což nechápu, když je max krouťák ve 2,1tis ot. Jestli to je turbo díra, než se vzpamatuje, tak už je tam 2,5tis :D.
Nevím.
Zajímalo by mne, jestli tu je někdo, kdo má rotačku takto upravenou, že už mu dávkuje pěkně odspodu, nejlépe na podobně těžkém autě.
Snad si rozumíme.
Díkes ;)
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tunningkiller »

cus mam passata syncro AFN,jednohmota, přítlačák sachs, trysky S764,turbo 96kw, EGR,Kat Off,chip a ted i 11ka hlava, tlaky motoru 35bar :) mnel sem problem s dodavkou paliva tak sem musel dat 11ku hlavu:).. Pokud chces porovnat tak no problemo:) na brzde sem nebyl, přemýšlím ještě o jednom chipu a pak teprv brzda. Musím zjistit kdo by mi to změřil v okolí brna/olomouce:)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Aktualizace:

Mám doma VA turbo, FMIC, 11mm hlavu do čerpadla, 1hm komplet SACHS. Nyní sháním trysky, ale zatím se mi nedaří. Nedají se sehnat. Přemýšlím jestli nedát rovnou PP764 nebo HFLOX warp 3 (0.230um). Ale oboje jsou zatím k nesehnání.
Co mi poradíte? Dát S764 nebo větší? Co se hodí k turbu více?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Dle toho zda ti bude stacit VAcko turbo, pokud jo, tak na 160PS bohate staci FB S764.. osobne rozodne FB..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

160ps je hranice va turba?
Jak je to s temi tryskami? Nejak se po nich slehla zem.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Da se i vice, ale pokud stim chces naky rok jezdit tak je to tak akorat.. pokud mas dobry FMIC a 11mm hlavu tak mozna i 170PS dle stavu turba/motoru..

PS: dopln si graf dle pravidel..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

JasteR píše:Da se i vice, ale pokud stim chces naky rok jezdit tak je to tak akorat.. pokud mas dobry FMIC a 11mm hlavu tak mozna i 170PS dle stavu turba/motoru..

PS: dopln si graf dle pravidel..
Uvidíme jak fmic, ale turbo origo garret najeto asi 40tis km, možná i míň. A hlava tam taky půjde. Těch 165 by bylo asi fajn.
Asi teda sáhnu po 0.216um tryskách. Někde jsem četl, že se s nima dá udělat přes 170koní s 11 hlavou.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak jsem dal vše dokupy a zajel na naladění. Hodnoty 160PS/361Nm.
S VA turbem, HFLOX 0.216mm, FMIC 600x150x60mm, 11mm hlava.

Obrázek

Ve vyšších otáčkách opět problém s naftou. Tentokrát ne s naftou do čerpadla, ale na výtlačné části. Tudíž asi ta hlava.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“