TDI autobaterie pred smrti jakou vybrat?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kdyz das za auto 8é tis udelas lehky servis za 10 a pak ti rkenou v bazaru,ze vykupni cena je 35 ,tak s eti nechce vrazet uz ani kilo. takze asi tak. navic mi odchazi tezce spojkaa musim pocitat sv tim,ze to spatne startuje kvuli vstrikum treba
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
d.d.t
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 16 říj 2007, 06:44
Odpovědi: 0
Bydliště: litvinov

Příspěvek od d.d.t »

jak uz nekdo napsal kup starline a mas klid me taky slouzila vice nez dobre a pro velkej uspech jsem ji koupil zase a je to stejne jedno jen jina samolepa na boku s napisem(LOL)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Re: TDI autobaterie pred smrti jakou vybrat?

Příspěvek od sky59 »

sikin1987 píše:Tak sem si overil,ze mam opravdu KO autobaterii a nejspis sem resil kraviny kolem palivoveho systemu jak lulan zbytecne. pred 3 dny sem baterku dobil doplna a dneska sem dosel napich diagnostiku a klidove napeti 12,16 schvalne sem nechal pripojeny a startoval a napeti kleslo na 9,6 motor chytil na 3 valce hned se chytil čtvrtej a dobijeni ukazovalo okolo 14,5-14-6. to same nam dela fabia HTP motor chyta na 2 valce,ale pak se zpamatuje klidove napeti bylo dokonce 11,9 startovaci sem jeste nemeril,alel projevuje se to u obou auta proste stejnym zpusobem.
takze asi do obou aut nova baterka ted jakou vybrat? obe auta jezdi kratke trate v HTP byla 50tka varta nejaka lepsi vydrzela asi pouze 5 tis km ale otec najede 1000 km za rok. ja mel nejakou udrzbovou z MB original 74rku. ja se domnivam,ze kdyz jezdim porad kratke trate bylo by lepsi mit trosku mensi kapacitu treba 70 nebo 65 aH aby se to stihalo dobijet. nebo je to kravina? baterii dobijim kazdy mesic doplna dobijeckou
ted kde koupit nejlevneji a jakou znacku? my mame na firme EXIDE,ale i kdyz mam max slevu,tak to je cena internetova minus stara baterka asi 150 kc coz ve sberne se da dostat aj vic:D ale spis otazka zni je lepsi koupit znackovou? Ono auto stejne asi pujde na prodej. nenabizi nekdo na foru levne baterky? na netu sem nasel nejlevnejsi 74rku asi za 1200 plus 200 postovny
FIAMM
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Taky jsem za STARLINE!! Koupil jsem před rokem stříbrnou Vartu a je v prdeli, auto každodenně v provozu, jednou za měsíc na nabíječce.
goodbie
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 07 pro 2011, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od goodbie »

a to já zase na vartu nedám dopustit
goodbie
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 07 pro 2011, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od goodbie »

pitrisek píše:Taky jsem za STARLINE!! Koupil jsem před rokem stříbrnou Vartu a je v prdeli, auto každodenně v provozu, jednou za měsíc na nabíječce.
jestli jí je rok reklamovat.
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

sikin1987 píše:no tak to teda sem mozna v prdeli,protoze to startuje cim dal hur a venku je pritom teplo,ale proste pri otacnei volantem mi pohasinaji svetla i pri tom startu poblikne baterie,tak si nejak mylsim,ze to je baterkou,ale chtelo yb to zkusit pucit jinou dobrou a vyloucit,protoze prece jen nechci fakt zbytecne 1500 vyhodit do toho auta se musi cpat co nejmin
v létě před pár léty, jsem zažil situaci kdy AKU chytla kolabs ( vnitřní kraťák ), přístrojovka a elektroinstalace si náhle žily vlastním životem a vzalo to sebou i servopumpu ( taky F1 ) :)
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

goodbie píše:
pitrisek píše:Taky jsem za STARLINE!! Koupil jsem před rokem stříbrnou Vartu a je v prdeli, auto každodenně v provozu, jednou za měsíc na nabíječce.
jestli jí je rok reklamovat.
Dal jsem na reklamaci, jsem zvědav co napíšou
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pitrisek píše:
goodbie píše: Dal jsem na reklamaci, jsem zvědav co napíšou
ŽE JE TAM MÁLO KAPALINY A DOBÍJENÍ PŘEBIJÍ, pak doklad o odborné montáži, nebyla správně upevněná ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

no bavil sem se s eletrikarem a rikal,ze napeti u ropy by nemelo klesnout pod 10v. zase tak tragicka ta baterka neni,takze tam bude neco jine v prdeli ted to zase tocilo dyl chytilo na 3 valce zakourilo bile a rozjelo se. samozrejme zhaveni sem nepousetel bylo 6 stupnu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
AHF "99
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 25 kvě 2013, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od AHF "99 »

vlani som kúpil striebornú vartu 77Ah...a teraz ked klesá teplota na cca 7°C, už to ledva točí(a to minulý týžden som bol na 200km ceste)
dneska som odmeral odber: naprázdno 0,09-0,1A je už dosť alebo by to ešte nemalo vadiť????(OCT I -SLX)
a 12,5V asi 3hodiny po 20minutovej jazde
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="AHF "99"]vlani som kúpil striebornú vartu 77Ah...a teraz ked klesá teplota na cca 7°C, už to ledva točí

v mojí pracovní feldě mám taky tů striebornů vartu, má dva roky a oničem, měřil jsem sulfitkou odběr a není tam žádný, dneska po ránu kosa a sotva jsem natočil naposledy jsem jel ve čtvrtek 2OO km ,

u motorek ta varta točí jak divá má pět let ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Octavia O1 TDi, baterie Starline 83Ah, zatím 6let a 160tkm ( vím není to "hodně" ), ale pořád drží a motorem točí výborně, uvidíme jak dlouho ještě.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

STARLINE? fakt tak drží?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ano a motnoval jsem jich x a žádná se mi zatím nevrátila, za tu cenu podle mě dobrá volba.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“