Co se da dostat z 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co se da dostat z 81kw
Hoj,
chtel bych trosku poradit.
Psal jsem jiz SZ Reesovi,ale zatim se k tomu asi nedostal tak to postuju sem.
Mam Toledo 2000 81kw signo, najeto cca 135tis.
Predstava : 1) sestka 2) trysky sprint 754,turbo,chip 3)spojka
6ku dela Eurotuning - mate zkusenosti?
Otazka zni, v jakem poradi se do toho pustit a jakeho mozneho vykonu pri zachovani spotreby se da dosahnout. Zachovanim spotreby samozrejme myslim pri bezne jizde, je jasny ze kdyt zo prislapnu tak to potece.
Otazka c.3 na kolik by me to cca mohlo prijit.
Otazka c.4 bude treba menit spojku na ten max vykon?
diky moc
chtel bych trosku poradit.
Psal jsem jiz SZ Reesovi,ale zatim se k tomu asi nedostal tak to postuju sem.
Mam Toledo 2000 81kw signo, najeto cca 135tis.
Predstava : 1) sestka 2) trysky sprint 754,turbo,chip 3)spojka
6ku dela Eurotuning - mate zkusenosti?
Otazka zni, v jakem poradi se do toho pustit a jakeho mozneho vykonu pri zachovani spotreby se da dosahnout. Zachovanim spotreby samozrejme myslim pri bezne jizde, je jasny ze kdyt zo prislapnu tak to potece.
Otazka c.3 na kolik by me to cca mohlo prijit.
Otazka c.4 bude treba menit spojku na ten max vykon?
diky moc
Sp
No tak spojka je jasná, ale myslim si že pořadí je jasný, nejdřív hardware (turbo, trysky, IC atd), a pak soft (chip). nejdřív dávat chip je nesmysl
, protože ted bys to chipoval v podstatě jednou a až bys vyměnil vše ostatní tak podruhý. Jak píše kolega, pokud chceš investovat dost tak nic není nemožné OLÉÉÉÉÉ, TOYOTAaaa
,
TDI forever.....






TDI forever.....



Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Diky za nazory, samozrejme jsem omezenej penezma,nechci to delat vsechno najednou, jsou to upravy ktere bych CHTEL nekdy udelat. Takze myslite nejdriv zvysit vykon, pak sestku, pripadne spojku?
Ma nekdo z vas predstavu co muze stat vymena trysek, turba a chip? Nemam absolutne predstavu, jen vim ze trysky jsou cca 5800,-
ja jsem teda puvodne chtel nejdrive dat 6ku. Pak po nejake dobe trsky, vykon by se mel zvednout,ale ne natolik aby to nevydrzela spojka. nakonec jsem chtel davat turbo,chip a podle potreby spojku.
Ma nekdo z vas predstavu co muze stat vymena trysek, turba a chip? Nemam absolutne predstavu, jen vim ze trysky jsou cca 5800,-
ja jsem teda puvodne chtel nejdrive dat 6ku. Pak po nejake dobe trsky, vykon by se mel zvednout,ale ne natolik aby to nevydrzela spojka. nakonec jsem chtel davat turbo,chip a podle potreby spojku.
Sp
Turbo 5-6K od Andreho, no a ceník chipů je na vebu dieselpower... nebo kontaktuj dukeseSpaněl píše:Diky za nazory, samozrejme jsem omezenej penezma,nechci to delat vsechno najednou, jsou to upravy ktere bych CHTEL nekdy udelat. Takze myslite nejdriv zvysit vykon, pak sestku, pripadne spojku?
Ma nekdo z vas predstavu co muze stat vymena trysek, turba a chip? Nemam absolutne predstavu, jen vim ze trysky jsou cca 5800,-
ja jsem teda puvodne chtel nejdrive dat 6ku. Pak po nejake dobe trsky, vykon by se mel zvednout,ale ne natolik aby to nevydrzela spojka. nakonec jsem chtel davat turbo,chip a podle potreby spojku.

Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Zdravicko,
takze tu mam ofiko vyjadreni od firmy Eurotuning.
Chci se zeptat jestli je nejaka moznost jak tam vrazit 6.ku a mit tam vykon nad 270nm ? Resp 110kw TDI maji uz 6ku a pokud vim tak vykon lze bez problemu zvysit nad 270nm. Je ta prevodovka jina? Nebo v cem se to lisi?
--------------------------------------------
Dobrý den,
posíláme Vám nabídku na montáž 6-převodového stupně a úpravu motoru. Přidaný 6-převodový stupeň je kvalitativně na úrovni sériového řešení.
U upraveného motoru způsobem, který popisujete, může dojít k překročení dovoleného točivého momentu pro tento typ převodovky, což je 270 Nm. Z tohoto důvodu firma rakouská Oberscheider, kterou v oblasti úprav zastupujeme, větší navýšení výkonu, než je u úpravy uvedené v příloze, nenabízí. Každé další zvýšení výkonu již tento typ převodovky přetěžuje a není možné garantovat stejnou životnost převodovky, ani pokud by nebyla upravená.
Úprava motoru se provádí výhradně změnou SW prostřednictvím konektoru na řídící jednotce motoru (bez pájení) a stojí 13.500 Kč.
Přidání 6-převodového stupně stojí 27.800 Kč. Obě ceny bez DPH.
Úpravy provádíme v naší provozovně v Praze 3, K Červenému dvoru 24.
S pozdravem
Ing. Radim Kalivoda
EuroTuning, s.r.o.
tel: 777 067 126
----- Original Message -----
To: <info@eurotuning.cz>
Sent: Friday, June 15, 2007 2:40 PM
Subject: Dodělání 6-ky a výkon
Dobry den,
Mel bych zajem o dodelání 6teho stupne na Seat Toledo 1M, 81kw, najeto cca
130tis
Rad bych do budoucna zvysil vykon na cca +- 170Hp. Trysky, turbo + chip.
Máte zkusenosti s tím jak se pak bude chovat ta dodelana 6ka?
Resp jestli to bez problemu vydrzi, pripadne do jakeho výkonu jste schopni
funkcnost upravene prevodovky garantovat.
Dekuji
P.M.
takze tu mam ofiko vyjadreni od firmy Eurotuning.
Chci se zeptat jestli je nejaka moznost jak tam vrazit 6.ku a mit tam vykon nad 270nm ? Resp 110kw TDI maji uz 6ku a pokud vim tak vykon lze bez problemu zvysit nad 270nm. Je ta prevodovka jina? Nebo v cem se to lisi?
--------------------------------------------
Dobrý den,
posíláme Vám nabídku na montáž 6-převodového stupně a úpravu motoru. Přidaný 6-převodový stupeň je kvalitativně na úrovni sériového řešení.
U upraveného motoru způsobem, který popisujete, může dojít k překročení dovoleného točivého momentu pro tento typ převodovky, což je 270 Nm. Z tohoto důvodu firma rakouská Oberscheider, kterou v oblasti úprav zastupujeme, větší navýšení výkonu, než je u úpravy uvedené v příloze, nenabízí. Každé další zvýšení výkonu již tento typ převodovky přetěžuje a není možné garantovat stejnou životnost převodovky, ani pokud by nebyla upravená.
Úprava motoru se provádí výhradně změnou SW prostřednictvím konektoru na řídící jednotce motoru (bez pájení) a stojí 13.500 Kč.
Přidání 6-převodového stupně stojí 27.800 Kč. Obě ceny bez DPH.
Úpravy provádíme v naší provozovně v Praze 3, K Červenému dvoru 24.
S pozdravem
Ing. Radim Kalivoda
EuroTuning, s.r.o.
tel: 777 067 126
----- Original Message -----
To: <info@eurotuning.cz>
Sent: Friday, June 15, 2007 2:40 PM
Subject: Dodělání 6-ky a výkon
Dobry den,
Mel bych zajem o dodelání 6teho stupne na Seat Toledo 1M, 81kw, najeto cca
130tis
Rad bych do budoucna zvysil vykon na cca +- 170Hp. Trysky, turbo + chip.
Máte zkusenosti s tím jak se pak bude chovat ta dodelana 6ka?
Resp jestli to bez problemu vydrzi, pripadne do jakeho výkonu jste schopni
funkcnost upravene prevodovky garantovat.
Dekuji
P.M.
Sp
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Ta převodovka snese o dost víc než na kolik je stavěná. Samozřejmě že pak ale nenajezdí 500 000 ale třeba "jen" 200 000, záleží na stylu používání. Dávat 27 800,- za přidání šestky je dost drahá sranda. Bylo by asi lepší dát tam šestikvaltovou převodovku z Fabie RS (tuším FWJ, HDS...) s poloosama, spojkovym kompletem a startérem (možná i s řazením, nevím jestli je stejný). Jednak je navrhovaná na větší moment a taky tenhle komplet se dá sehnat kolem 15 000,-. Jedinej problém bude spojka. Sice má průměr 240 mm ale moc NM nepřenese (nad 350+- nic moc). Zeptej se Humla, ten si nechal dát jiný obložení a je to v poho.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
