Proc ne svodyz nerezi ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Proc ne svodyz nerezi ?
Potravinarska nerez 304 /1724/. Jednemi zavrhovana jinymi doporucovana. Jake jsou jeji nevyhody (krom toho, ze si ji nesvarim "na koleni"?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
bral jsem to podle dostupnosti..DrRoura píše:A co třeba místo obalené elektrody a miga,
spáchat t o tigema ty výsledky
..jinak nevím proč ne z nerezi. jestli to nebude nějaká materiálová kulišárna, tak by to mohlo být proto, že bude rychlejší ochlazování spalin. ale to by se zase dalo vyřešit termopáskou. nekamenovat! jen mě to tak napadlo..
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
grim píše:bral jsem to podle dostupnosti..DrRoura píše:A co třeba místo obalené elektrody a miga,
spáchat t o tigema ty výsledky
![]()
..jinak nevím proč ne z nerezi. jestli to nebude nějaká materiálová kulišárna, tak by to mohlo být proto, že bude rychlejší ochlazování spalin. ale to by se zase dalo vyřešit termopáskou. nekamenovat! jen mě to tak napadlo..
Ano trafil si je to kvôli tepelnému vyžarovaniu ktoré je u bežného "krenárskeho materiálu" až o 200% vyššie prestup tepla je tým veľmi vysoký a nadmerne sa prehrieva aj priestor okolo zvodov, turba reflexná tepelná izolácia pomôže ale nezachráni.......materiál nerez ak už 304 tak potom 304L a to iba pre atmosferické zvody.....pre turbo zvody je nutné používať 321 alebo 316. Alebo ked už tak 304 ale s väčšou hrúbkou steny napr. 3mm.
...to be or not to be... - faster
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
kdyz uz jste tu nakousli termopasku - kde to sezenu? nebo tu termolatku - nevite nekdo? potrebuju celkem nutne ... predem diky za info
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
http://www.speedpro.cz/ asi na čtvrté stránce v nových věcech
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Díky, nicmeme ja bych potreboval i kus latky, kterym bych oblozil okoli turba...asi pouziju toto http://www.tesneni.cz/pages/powertherm10.htm nebo toto http://www.sittech.cz/textil/keratem.htm
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
nemamradropu
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14 čer 2007, 17:53
Já sem si vždycky myslel že nerez obecně má špatnou teplenou vodivost. Mám (na atmosféráku) svody z nerezi T304 a když jsem na nich převařoval přírubu, překvapilo mě jak je materiál málo tepelně vodivý oproti třeba litině. Vařil jsem 2,5 elektrodou 63.30 316 a po 3 minutách svařování bylo okolí sváru pěkně žhavé ale 15cm od sváru byla trubka studená že bys ji mohl třeba olíznout. Ale s tím tepelným vyzařováním by mě to zajímalo, možná efekt který jsem pozoroval byl způsoben právě tím, že materiál nadměrně vyzařuje teplo do okolí a proto je problém ho prohřát. Tak mi řekni jak jsi to myslel, jestli s tepelnou vodivostí nebo s tepelným vyzařováním.Stingray píše:grim píše:bral jsem to podle dostupnosti..DrRoura píše:A co třeba místo obalené elektrody a miga,
spáchat t o tigema ty výsledky
![]()
..jinak nevím proč ne z nerezi. jestli to nebude nějaká materiálová kulišárna, tak by to mohlo být proto, že bude rychlejší ochlazování spalin. ale to by se zase dalo vyřešit termopáskou. nekamenovat! jen mě to tak napadlo..
Ano trafil si je to kvôli tepelnému vyžarovaniu ktoré je u bežného "krenárskeho materiálu" až o 200% vyššie prestup tepla je tým veľmi vysoký a nadmerne sa prehrieva aj priestor okolo zvodov, turba reflexná tepelná izolácia pomôže ale nezachráni.......materiál nerez ak už 304 tak potom 304L a to iba pre atmosferické zvody.....pre turbo zvody je nutné používať 321 alebo 316. Alebo ked už tak 304 ale s väčšou hrúbkou steny napr. 3mm.
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Uvedomujes aku blbost si napisal? DLžka, objem,prierez zvodov je v suvise s otačkami efektivtou rozvodov.......takisto je zavisl aj na dlžke a objeme sania.....dist01 píše:s tepelnou rostažností je to v poho ale davej si pozor aby si je neudelal delší než oryginal , (pokud tam budeš mět turbo) čím delší svody tím menší efektivita turba
...to be or not to be... - faster