Octavia 1 TDI 66kW AGR - nepravidlený chod motora

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

Jasné, bol to zotrvačník :)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

:-D to tam klepe aj ten setrvák ne

mě přijde že mám to samý .-)) někdy si pěkně bouchne. A bublin tam mám stejně, mám tam občas jednu velkou a po startu se tam honí dokola řekl bych
zolee88
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2013, 17:41

Příspěvek od zolee88 »

No parada. Mozem chystat stovky eur. A to kvôli zotrvaku sa mozu robit bublikny v tej hadicke?
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

Nie nie, nepravidelný chod nespôsobovali bublinky v nafte, bublinky v nafte zase spôsoboval zle zaistený palivový filter a hadice, ktoré idú do filtra. Ty máš problém len s tými bublinkami, alebo má auto nepravidelný chod motora?
Komplet sada LUK Germany = prítlačný tanier, lamela, ložisko, zotrvančík, šróby, vodiace puzdro stojí u mňa 299€ :)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
zolee88
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2013, 17:41

Příspěvek od zolee88 »

Ja mam problem iba s nepravidelnym chodom. Mam tam aj bublikny ale malo. A da sa stym jazdit aj takto alebo uz radsej vymenit?
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

Z rozbitým zotrvančíkom sa dá jazdiť, ale otázne je dokedy... môže fungovať ešte rok alebo aj 2 dni... najhoršie je, že nikto nevidí, v akom je stave... ja som potreboval súrne na ňom ísť pred výmenou cca. 2000 km vkuse a vydržal v pohode.. ale potom som ho hneď vymenil
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
zolee88
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2013, 17:41

Příspěvek od zolee88 »

No dobre tak dik za pomoc aspon viem na com som. Potom sa ti mozno ozvem ohladom tej sady. Za 299 je dobra cena :)
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

okej, pohoda
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
DJ.Mara
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2012, 21:13

Příspěvek od DJ.Mara »

Ahoj, zřejmě mám podobný problém s nepravidelným chodem motoru. Mám AGR 04/99. Dělá to jak při teplým, tak studeným motoru. Nepravidelný chod se objeví vždy při zastavování a zastavení. Takže dobržďuji ke křižovatce, mám tam třeba trojku (ale zařazený rychlostní stupeň na to nemá vlil) spojka brzda a už cítím jak se auto chvěje a motor má nepravidelný zvuk. Po zastavení vyřadím, pustím spojku a motor jde pořád nepravidelně. Na otáčkách je vidět, že se malinko houpou. Stačí ne lehké přidání plynu a motor jde krásně v klidu. Zkoušel jsem i zastavovat s vyhozenou rychlostí a puštěnou spojkou ale také to na to nemá vliv. Prostě když po jízdě spadnou otáčky na volnoběl, tak jde ten motor nepravidelně. Bublinky v naftě mám, ale jen málo. Jednou za čas jich tam pár proletí. Mechanik tvrdí, že to budou děla vstřiky a že je mám dát na repas. Tady jsem se zas dočett, že to může být špatný setrvačník. Tak nevím co mám dělat dřív.
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

rozbitý dvojhmotný zotrvačník
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
DJ.Mara
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2012, 21:13

Příspěvek od DJ.Mara »

Na první stránce si psal, že AGR modelový rok 99 mají jednohmotný setrvačník a až modelový rok 00 což je někdy od 07/99 má dvouhmotu. Já mám ale modelový rok 99. Takže bych měl mít jednohmotu. Kde se dá zjistit co tam tedy vlastně mám?
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

áno, to bolo dávno, keď som to písal, odvtedy som pozisťoval nejaké nové informácie. Dvojhmoty mali AGR motory už aj v roku 1998.
Ja som bol tiež v tom, že mám jednohmotu, ale aj podľa VIN-ka aj podľa čísla motora mám dvojhmotu. U teba to bude rovnako, lebo má 04/1999 a hlavne príznaky, ktoré opisuješ, sú na 100 % z rozbitej dvojhmoty.
Kompletná spojková sada - prítlačný tanier, lamela, ložisko, šróby, dvojhmota a trecie regulačné šupátko od Sachs Germany stojí cca. 290 € a LUK stojí cca. 295 €. Najlacnejšia sada s pevným zotrvákom od SRL stojí cca. 210 €, od Valeo cca. 260 €, preto sa jednohmotu neoplatí riešiť, prídeš o pohodlie a zároveň riskuješ poškodenie prevodovky a kľukovky.
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2009, 20:10

Příspěvek od Hanzz »

Já mám 99 AGR a měl jsem dvouhmotu. VE 210 000km jsem dělal spojku bez setrváku a byla to chyba.Setrvák ve 250 000 km už při rozjezdu to cukalo a konec.Dal jsem jednohmotu, sice je trochu hlučnějsí mě přijde, ale mám klid
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
DJ.Mara
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2012, 21:13

Příspěvek od DJ.Mara »

Aha děkuji za info. Byl jsem to projet a zaměřil jsem se na tu spojku. Spojka neklouže, ale když na pedál jen tak lehce položím nohu, tak cítím takové slabé kopání do pedálu. Takže to asi fakt bude ten setrvačník. No to mám radost.
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2009, 20:10

Příspěvek od Hanzz »

To by měla být ta spojka.Mě to pak už kopalo hodně při rozjíždění když jsem dal méně plynu.Jinak jsem teď dával jednohmotu Valeo za nějakých plus mínus 10 000 kč za celou sadu.
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“