Redukce ECU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Redukce ECU
Zatim predbezne, umel by nekdo vyrobit redukci pro pouziti novejsi flashovaci jednotky na starou elektriku , nejlip i dodavkou konektoru a vseho co je treba. Bylo by to do O1 AHF 1998. Pouze se zarukou funkcnosti, za realnou cenu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
ono prehodit motorovu elektriku zase nieje az tak strasne pracne. A budes mat istotu ze to bude na vecne veky OK. Redukcia je furt len redukcia a po nejakom case sa moze stat ze sa do nej dostane vlhkost a zacnu problemy. A takisto naskladat tie konektory aj kable pod strieace tak tak aby im nezavadzali da tiez robotu.
no , taky mi tady radili , abych dal s jednotkou i cely svazek, ale ja elektrice absolutne nerozumim, a nemam ani paru kam az ty draty z jednotky vlastne vedou a co je treba jeste vymenit a tak, proto se mi zdalo ze ta propjka by byla nejjednodussi reseni, lepsi nez rozdelavat pulku auta. Proti vlkosti - nstacilo by treba ty konektory prostriknout konkorem , nebo necim takovym ? Za kazdou radu dekuju 

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
A jak to uděláš s druhym konektorem na jednotce??? motorvej svazekek sice přehodit jde,ale ten druhej kus nee..TDI tech píše:ono prehodit motorovu elektriku zase nieje az tak strasne pracne. A budes mat istotu ze to bude na vecne veky OK. Redukcia je furt len redukcia a po nejakom case sa moze stat ze sa do nej dostane vlhkost a zacnu problemy. A takisto naskladat tie konektory aj kable pod strieace tak tak aby im nezavadzali da tiez robotu.
Octavia II RS
nerozumiem ta, ved tam nic nieje treba robit
Normalne prehodis obidva zily motorovej elektriky. Max bude nutne vymenit MAF Perburg za Bosch a niekedy prepinovat konektor snimaca zdvihu Ihly, teplomeru a N75 (hranaty > polokruhly)
Problem moze nastat u celkom starych modelov s budikami (kontrolka zhavenia, otacky a udaje pre pal. PC) pretoze u noveho typu sa tieto inf sa z RJ motora do budikov prenasaju po Canbuse a u starych analogovo. Takze je mozne ze budiky to nebudu vediet skusnut. Ale nebudeme divocit, pretoze to sa jedna hlavne o veterany este s plutvovou palubovkou aj to nie o vsetky.
Samozrejme nemusim pripominat ze pri konverzii z MSA11 (018) > EDC15 (012) treba zvolit vhodny index RJ motora aby podporovala stavajuci system ABS prip. Haldex ktory je v aute.

Problem moze nastat u celkom starych modelov s budikami (kontrolka zhavenia, otacky a udaje pre pal. PC) pretoze u noveho typu sa tieto inf sa z RJ motora do budikov prenasaju po Canbuse a u starych analogovo. Takze je mozne ze budiky to nebudu vediet skusnut. Ale nebudeme divocit, pretoze to sa jedna hlavne o veterany este s plutvovou palubovkou aj to nie o vsetky.
Samozrejme nemusim pripominat ze pri konverzii z MSA11 (018) > EDC15 (012) treba zvolit vhodny index RJ motora aby podporovala stavajuci system ABS prip. Haldex ktory je v aute.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 02 led 2014, 21:58, celkem upraveno 1 x.
Tak to jste me kluci nepotesili
, kdyz to ctu , tak si myslim ze ta propojka asi bude opravdu nejschudnejsi reseni
Opravdu by to nekdo neumel vyrobit ? 
Edit : jeste jsem chtel napsat ze vahu mam uz prepinovanou od Mareny TDI na Bosch (kvuli vedeni ASZ) a N75 mi daval pri ladeni TDI Fun novy a s Marenou to taky museli predelat na novejsi konektor



Edit : jeste jsem chtel napsat ze vahu mam uz prepinovanou od Mareny TDI na Bosch (kvuli vedeni ASZ) a N75 mi daval pri ladeni TDI Fun novy a s Marenou to taky museli predelat na novejsi konektor
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
A tu som nasiel v bazary tu tvoju vysnivanu redukciu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 186#874186 

TDI tech píše:A tu som nasiel v bazary tu tvoju vysnivanu redukciu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 186#874186
Jo diky, o te vim, panovi jsem psal , ale neozyva se


O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Taky se o to zajímám, že bych si tu redukci udělal, ale nevim jestli to má cenu.
Jinak tady se daji koupit http://race.dieselpower.cz/Produkty/ecu ... aptors.php ale je to ranec.
Jinak tady se daji koupit http://race.dieselpower.cz/Produkty/ecu ... aptors.php ale je to ranec.