nedostatocny vykon od 5000ot, passat 2,8v6

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

nedostatocny vykon od 5000ot, passat 2,8v6

Příspěvek od ciko »

zdravim vas pani.
vedeli by ste mi stymto problemom poradit nejako prosim? auto ide normalne len od 5000 ot to zdochne. nejde mi o to ze to nedosiahne maximalku, ale chcem tam ten vykon, ked tam je... dakujem.
je to PASSAT 2,8 AMX,
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

A jak je tam dlouho palivový filtr?
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

auto je na lpg, a ide to rovnako aj na plyn aj benzin... stretol som sa z nazorom ye tie motory uz v serii nemali tsky vykon ako pisal vyrobca... no ja to odhadujem ye to ma tak 150ps.. zrychlenie z pokoja na 100KMH je 10 sekund... ja myslim ze tam je nieco zle...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A tu ztrátu výkonu pociťuješ na obě paliva, nebo jen na plyn?

Pokud na obě paliva, pak bych se zaměřil na zapalování - svíčky, kabely (cívky), ukostření motoru. A nezaškodilo by změření komprese.


Tohle je nepochopitelný důsledek duševně omezených chudáků, co ve snaze oslnit okolí si koupí nadupanou káru a zprzní ji plynem. Jen samé problémy. Inu kdo chce kam,............. Pak ji někdo koupí a neví si rady, protože stojí před nekonečným problémem zvaným LPG.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

Tohle je nepochopitelný důsledek duševně omezených chudáků, co ve snaze oslnit okolí si koupí nadupanou káru a zprzní ji plynem. Jen samé problémy. Inu kdo chce kam,............. Pak ji někdo koupí a neví si rady, protože stojí před nekonečným problémem zvaným LPG.[/quote]

plnej souhlas, kdyz jsem pred xx lety dal do 120tky smesovas z desty a za sedackama mel bombu, tak to byla uspora , jezdilo to fakt skoro zadarmo, jen jsem se v aute bal kourit, smradu v aute, ale ekonomvariant
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já jsem ve dvou žigulících a pick-upu taky jezdil mnoho let na LPG a nalítal s tím možná 150 tisíc, možná víc - ani nevím. Ale strkat plyn DNESKA a navíc DO TAKOVÝCH VOZŮ mi přijde prznění. Moc se mi líbí, když mi majitel takového auta klidně řekne, že to je výhoda, protože to zvedne hodnotu auta. Omyl - hodnotu to naopak srazí, a to podstatně. Protože každý normálně myslící jedinec to nikdy nekoupí a pokud ano, tak za velmi opatrné peníze, protože již předem počítá s problémy a investicemi za nemalé peníze.

Bráchův švagr teď před měsícem koupil Astru H s motorem 1,6 Twinport a hned měl problém v podobě podpálených ventilů. LPG, které tam má, totiž má mít přimazávání, které ovšem bývalý majitel neřešil a jezdil. No a když mu v důsledku toho odešla palice, tak to prodal. Takže brácha shodil hlavu, přebrousil ventily a ejhle - motor nemá hydráky, ale kalibrované hrnky, kterých je podle katalogu asi dvacet tlouštěk, neboť ač je to Opel, má to motor z Fiatu. A jeden takový hrnek stojí čtyři kilča. No a z šestnácti jich nesedí třináct.....

A pak si kupte pětileté auto na plyn.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

klasika brousí se ventily aby byly vůle a pak je to práce na den udělat hlavu :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Marek77 píše:Já jsem ve dvou žigulících a pick-upu taky jezdil mnoho let na LPG a nalítal s tím možná 150 tisíc, možná víc - ani nevím. Ale strkat plyn DNESKA a navíc DO TAKOVÝCH VOZŮ mi přijde prznění. Moc se mi líbí, když mi majitel takového auta klidně řekne, že to je výhoda, protože to zvedne hodnotu auta. Omyl - hodnotu to naopak srazí, a to podstatně. Protože každý normálně myslící jedinec to nikdy nekoupí a pokud ano, tak za velmi opatrné peníze, protože již předem počítá s problémy a investicemi za nemalé peníze.

Bráchův švagr teď před měsícem koupil Astru H s motorem 1,6 Twinport a hned měl problém v podobě podpálených ventilů. LPG, které tam má, totiž má mít přimazávání, které ovšem bývalý majitel neřešil a jezdil. No a když mu v důsledku toho odešla palice, tak to prodal. Takže brácha shodil hlavu, přebrousil ventily a ejhle - motor nemá hydráky, ale kalibrované hrnky, kterých je podle katalogu asi dvacet tlouštěk, neboť ač je to Opel, má to motor z Fiatu. A jeden takový hrnek stojí čtyři kilča. No a z šestnácti jich nesedí třináct.....

A pak si kupte pětileté auto na plyn.....
tak at si ty stopky ubrousí a nedělá z toho vědu :-)
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

no toto ste mi vobec neodpovedali na nic... iba nato ze plyn do auta je blbost a jak to nic motor.... a bla bla bla... porovnavate stary najjednoduchsi system a uz yas niekde viac popredu systemy.... primayavanie mam aj ked neni treba, montaznik mi to tam dal... a co sa tyka toho ze ci to ide zle na benzin alebo plyn tak je to na obidve paliva... nic netrha, neseka, len to nejde ako do 5 tisic ot... vaha? ako sa diagnostikuje vaha na benzinaku bez turba?
dakujem
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 700
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

Skontroluj zapalovaci modul. riesil som to teraz na jednej 2,8
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Vaha sa diagnostikuje ako na vsetkych autach. Spravis log na 3-jke od nizkycj do vysokych otaciek.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

no sak to mi je jasnee, len neviem ktore kanaly...na benzine sa to inac robi, ci?
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Uživatelský avatar
Stipl
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 06 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Třineeec

Příspěvek od Stipl »

GolfinoIV píše:Skontroluj zapalovaci modul. riesil som to teraz na jednej 2,8



Chtel bych vedet jak se kontroluji zapalovaci moduly. Krom koroze na konektorech a vizuelni kontrole tam zjistis co?
Audi 80 1.8i-První vůz :D
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.


Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

ciko píše:no sak to mi je jasnee, len neviem ktore kanaly...na benzine sa to inac robi, ci?
Kanal 2 alebo 3
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Stipl
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 06 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Třineeec

Příspěvek od Stipl »

Dekuji moc zase jsem chytrejsi :D
Audi 80 1.8i-První vůz :D
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.


Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“