TDI - AFN vypadky vykonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ventil
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 02 lis 2006, 20:02
Odpovědi: 0

TDI - AFN vypadky vykonu

Příspěvek od ventil »

Ahoj mam cordobu TDI motor AFN , pri jazde pocitujem niekedy straty vykonu, nad 2200 otaciek je uplny vypadok v tahu, nerobi to stale ale len chvilkovo po chvili sa zase vsetko da do poriadku a ide ako ma (wallbash) .
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co říká VAG ?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
ventil
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 02 lis 2006, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od ventil »

jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

nemáš tam někde prodřené dráty, nebo špatný spoj v konektoru?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

On může být porouchaný samotný přesuvník v čerpadle. Ř.jednotka to bude ale hlásit jako poruchu ventilu.
To by chtělo zkontrolovat průběh předvstřiku za chodu motoru živě.
To by měl asi umět TDI graf ve Vagu?
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Můžou to dělat zlomené dráty do ventilu regulace předvsřiku - izolace je ze silikomu a není to ani vidět, pokud je to zlomený v uměý hmotě, dá se to odříznout a vykutat přívody, napájet nová lanka, zalejt zalévací hmotou, pryskyřicí, v nouzi kvalitním silikonem a je to. Dělal jsem to už dvakrát, ale může to být i něco jiného. Při měření to vypadá dobře, je potřeba s tím pohybovat.
Naposledy upravil(a) bobG3 dne 23 čer 2007, 22:40, celkem upraveno 1 x.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
Tazzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 01 pro 2006, 12:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Tazzy »

ventil píše:jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Mel jsem ten samej problem na Ibize AFN 81 kW.K ventilu N-108 vedou dva slabe kabliky a ty se opiraji o pruzinu napinaku remene alternatoru.A o tu pruzinu se mi prosoupaly a hazelo mi to stejnou chybu.A samozrejme me to stracelo vykon :( .Kabely jsem znovu zaizoloval a vse je v poradku.Nevim mozna to bude i tvuj problem
(hm)
Jsem takovej malej FOLCWAGN :))
1,9TDi 81 kW AFN
ventil
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 02 lis 2006, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od ventil »

skusim pozret este ti kabliky do ventilu regulacie predvstriku.

Teraz mi to z nicoho nic zacala jazdit zase normalne, len sem tam sa stane ze to prestanene tak pri 2300 otackach tahat , ale ked uberiem plyn a znovu pridaam tak sa to chyti a ide normalne. Uz ma, z toho nervy :? :?
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Tazzy píše:
ventil píše:jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Mel jsem ten samej problem na Ibize AFN 81 kW.K ventilu N-108 vedou dva slabe kabliky a ty se opiraji o pruzinu napinaku remene alternatoru.A o tu pruzinu se mi prosoupaly a hazelo mi to stejnou chybu.A samozrejme me to stracelo vykon :( .Kabely jsem znovu zaizoloval a vse je v poradku.Nevim mozna to bude i tvuj problem
(hm)
presne toto som mal ja !! ten kabel je tam dost sprosto rieseny a takmer stale sa opiera .... som to musel ponatahovat troska (LOL)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Tazzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 01 pro 2006, 12:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Tazzy »

Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli (wallbash) .
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho :?
Jsem takovej malej FOLCWAGN :))
1,9TDi 81 kW AFN
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Tazzy píše:Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli (wallbash) .
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho :?
ja nechpem ako to tam tak dementne mohli vyriesit .. uff ved to muselo driet uz od vyroby ...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Tazzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 01 pro 2006, 12:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Tazzy »

netopier píše:
Tazzy píše:Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli (wallbash) .
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho :?
ja nechpem ako to tam tak dementne mohli vyriesit .. uff ved to muselo driet uz od vyroby ...
No jo no.SOUDRZI Z NDR (LOL)
Jsem takovej malej FOLCWAGN :))
1,9TDi 81 kW AFN
VWG Kempes
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 čer 2007, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: stará dobrá Ostrava

Příspěvek od VWG Kempes »

dělá mě to to samý, jakobych někoho táhl na laně, v podobným rozmezí otáček, jak píšeš.. vyřešili jste to někdo? mám ale PD, tak nevím, jestli budu mít stejnej problem.. VAG mi ukazoval v grafu, že turbo někdy tlačí víc jak má a někdy zase míň.. tak jsem z toho jelen :roll:
ventil
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 02 lis 2006, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od ventil »

tak vsetky kabliky co su v okoli N108 som pozeral a vsetky su OK, nikde sa neopieraju ani niesu poskodene :? :?
uz neviem co mam este pozret.
Ale vsimol som si ze teraz to auto zacalo dost hulit ked mu nalozim
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
Uživatelský avatar
Tazzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 01 pro 2006, 12:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Tazzy »

:? :? Hm a VAG se na to tvari jak?Jinak opravdu nevim.Jinak huleni bych moc neresil.Ja kdyz jezdim jeden den bublacku,tak pak kdyz nalozim,tak to je za mnou jako z kamen :D
Jsem takovej malej FOLCWAGN :))
1,9TDi 81 kW AFN
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“