
TDI - AFN vypadky vykonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TDI - AFN vypadky vykonu
Ahoj mam cordobu TDI motor AFN , pri jazde pocitujem niekedy straty vykonu, nad 2200 otaciek je uplny vypadok v tahu, nerobi to stale ale len chvilkovo po chvili sa zase vsetko da do poriadku a ide ako ma
.

Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
Můžou to dělat zlomené dráty do ventilu regulace předvsřiku - izolace je ze silikomu a není to ani vidět, pokud je to zlomený v uměý hmotě, dá se to odříznout a vykutat přívody, napájet nová lanka, zalejt zalévací hmotou, pryskyřicí, v nouzi kvalitním silikonem a je to. Dělal jsem to už dvakrát, ale může to být i něco jiného. Při měření to vypadá dobře, je potřeba s tím pohybovat.
Naposledy upravil(a) bobG3 dne 23 čer 2007, 22:40, celkem upraveno 1 x.
G3 Variant synchro
Mel jsem ten samej problem na Ibize AFN 81 kW.K ventilu N-108 vedou dva slabe kabliky a ty se opiraji o pruzinu napinaku remene alternatoru.A o tu pruzinu se mi prosoupaly a hazelo mi to stejnou chybu.A samozrejme me to stracelo vykonventil píše:jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to


Jsem takovej malej FOLCWAGN
)
1,9TDi 81 kW AFN

1,9TDi 81 kW AFN
skusim pozret este ti kabliky do ventilu regulacie predvstriku.
Teraz mi to z nicoho nic zacala jazdit zase normalne, len sem tam sa stane ze to prestanene tak pri 2300 otackach tahat , ale ked uberiem plyn a znovu pridaam tak sa to chyti a ide normalne. Uz ma, z toho nervy

Teraz mi to z nicoho nic zacala jazdit zase normalne, len sem tam sa stane ze to prestanene tak pri 2300 otackach tahat , ale ked uberiem plyn a znovu pridaam tak sa to chyti a ide normalne. Uz ma, z toho nervy


Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
presne toto som mal ja !! ten kabel je tam dost sprosto rieseny a takmer stale sa opiera .... som to musel ponatahovat troskaTazzy píše:Mel jsem ten samej problem na Ibize AFN 81 kW.K ventilu N-108 vedou dva slabe kabliky a ty se opiraji o pruzinu napinaku remene alternatoru.A o tu pruzinu se mi prosoupaly a hazelo mi to stejnou chybu.A samozrejme me to stracelo vykonventil píše:jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to.Kabely jsem znovu zaizoloval a vse je v poradku.Nevim mozna to bude i tvuj problem

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ja nechpem ako to tam tak dementne mohli vyriesit .. uff ved to muselo driet uz od vyroby ...Tazzy píše:Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli.
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27 čer 2007, 18:54
- Bydliště: stará dobrá Ostrava