vw polo 1.4 44 kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

vw polo 1.4 44 kw

Příspěvek od 001marcus »

Ahoj všem! Strýc má polo 1.4 1998 že prý to jse na 3 válce,.zjistili jsme že jsou podpálené ventily blabla..o to nic,.. jen se ptám, zda je vůbec možné sehnat samotný blok motoru (bez sacího potr. atd) v hodnotě kolem 1000 kč, protože toto celé auto nemá hodnotu větší než 5 000 a rozhodně se mu nevyplatí do toho vrážet. Pár lidem jsem psal na bazoši,.ale nabízeli mi cenu kolem 3-5 tis,.já jsem si myslel, když vídám na vrakáčích už i golfy IV že to nebude problem,..ale asi očividně je,.co myslíte,..vyplatí se opravovat ? :-)
Vag-com byl je a bude :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33539
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vemm si veliký tehničák a zavez to na vrakec,
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

amen :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33539
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

auto-point píše:amen :)
ještě tady je nějaká vychytávka http://www.google.cz/aclk?sa=L&ai=COml6 ... ds&cad=rja
;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“