Škoda Octavia ASZ
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Jé, spotřeba pod 5 litrů se mi povedla až po čipu u Funa a koupi nových pneu s nízkým valivý odporem a s velkým sebezapřením, navíc jen asi dvakrát.
Pokud teda nepočítám když byl Golf v servisu a jezdil jsem s faceliftovanou dvojkovou octávií s motorem 1.9 TDi 77kw, tam to šlo úplně samo a ani jsem tomu nechtěl věřit, ale jen jsem poslal plyn k podlaze mi bylo hned jasný proč, když to auto vůbec nejelo.
Asi začnu věřit tomu, že na mou vysokou spotřebu má vliv i stav turba, které houká jak sanitka.
Konečně když jsem měl díky zanedbané udržbě předchozího majitele vydřenou vačku, proč by nemohlo být v háji i turbo.
Ovšem do nouzáku mi motor nepadá ani po vytočení k 5000 ot/min tak jsem to zatím nijak moc neřešil, ale pokud by turbo v lepší kondici dokázalo snížit spotřebu, tak bych to mohl brát jako investici s rychlou návratností.

Pokud teda nepočítám když byl Golf v servisu a jezdil jsem s faceliftovanou dvojkovou octávií s motorem 1.9 TDi 77kw, tam to šlo úplně samo a ani jsem tomu nechtěl věřit, ale jen jsem poslal plyn k podlaze mi bylo hned jasný proč, když to auto vůbec nejelo.
Asi začnu věřit tomu, že na mou vysokou spotřebu má vliv i stav turba, které houká jak sanitka.
Konečně když jsem měl díky zanedbané udržbě předchozího majitele vydřenou vačku, proč by nemohlo být v háji i turbo.
Ovšem do nouzáku mi motor nepadá ani po vytočení k 5000 ot/min tak jsem to zatím nijak moc neřešil, ale pokud by turbo v lepší kondici dokázalo snížit spotřebu, tak bych to mohl brát jako investici s rychlou návratností.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Samozřejmě,že se dá jet u většiny z vás kolem 4,5l na momentální spotřebu.Napíšu to tak,že s VA (172PS 390nm) jsem měl dlouhodobý průměr 6,0 a rekord mám na trase 130km dlouhé po okreskách rovných 4.0l průměr za celou trasu!;) Dálnice trasa Ostrava -Brno s tempomatem na 135km/h 5,2l. No a tohle žere znatelně méně,tak ať si to každý přebere 

Octavia ASZ
..moc neverim..soused u babicky mel oct.1 combi 81kw , ted ma e91 320d a porad nadava ze se pod 6l nedostane a s octavkou ze jezdil do 5l dle tankovani..marena tdi píše:Bohužel u tohoto vozu to je tvrdá realita. Auto opravdu nezere. Průměr je kolem 5 litru
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Nejak jsem nepochopil tvůj prizpevek . Ja se nebavim o BMW . Mam ho taky a vim kolik to zere . Hold rotacka to není ale zase to svezeni stoji za tu vyzsi spotřebuJasteR píše:..moc neverim..soused u babicky mel oct.1 combi 81kw , ted ma e91 320d a porad nadava ze se pod 6l nedostane a s octavkou ze jezdil do 5l dle tankovani..marena tdi píše:Bohužel u tohoto vozu to je tvrdá realita. Auto opravdu nezere. Průměr je kolem 5 litru

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Možná to bude tím že to není moderátorovo téma a marena jej o promazání zatím nepožádal.nejsem-naivka píše:moderátor na baterky zase.......graf zasviněnej debatou o spotřebě
Ale hlavně že tvůj přízpěvek je k tématu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
To sice ano,ale podle mě to spolu úzce souvisí.Graf je jedna věc,ale reálné vlastnosti a pocit z auta je to podstatné,jak auto vlastně pracuje a taky co všechno se může přihodit během přestavby.Tohle je přínos pro lidi co uvažují o přestavběnejsem-naivka píše:moderátor na baterky zase.......graf zasviněnej debatou o spotřebě

Octavia ASZ
ale alespoň jsou dobře a poctivě dopsaný komponenty ne jak jiných případech...nejsem-naivka píše:moderátor na baterky zase.......graf zasviněnej debatou o spotřebě
a taky je v kostce napsáno co s tím bylo za trápení nejvíc může být nasraný mařena ovšem diskuze se strhla jinam protože to nebylo jen o turbu co nefungovalo jak by mělo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
přesně, Forest zřejmě načuřil Mařenu a ten se musel někde vyprázdnit. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


myslí že je hodně v klidu na to čím si prošel být to někdo jiný tak nemuselo skončit jen u pár vět a sám asi víš jaký to je dělat jednu věc 5x ne vlastní vinou a mít nasmlouvanou další práci tohle ti dovede rozmrdat celý týden a možná i dva protože práci si plánujeme podle času...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
já v tomhle Marka chápu, taky jsem něco podobnýho absolvoval, naštěstí na svým autě. (a myslím, že nejsem zdaleka sám) Ale vše se vyřešilo v klidu a nemám potřebu to rozmazávat někde po fórech. Zase jsme u toho, jak jsme si na všechno zvykli. Dřív, než se naladilo turbo tak, aby mělo dobrý spodek a krásný vrch, tak to dalo spoustu práce. Dnes si spoustu lidí myslí, že si našroubuje na motor hybrid na 230 PS s minimem úprav za 2 hodiny a ten výkon tam bude. A když to tak není, tak jsou všichni nasraní a všichni jsou blbci. Chybama se člověk učí, pokud něco koupím a nefunguje to, tak to vrátím a neřeším to. Já jsem se do tohohle problému taky trochu namočil ze své vůle a rozhodně to není jenom černobílý....
Jako jak tady napsal jeden člověk něco ve smyslu, že Forest není chlap - tak se má kur.a sebrat a jít mu nakopat prdel, místo toho, aby tady taky kydal a zasíral téma - to je podle mě chlapský řešení. Nebo ne?
Jako jak tady napsal jeden člověk něco ve smyslu, že Forest není chlap - tak se má kur.a sebrat a jít mu nakopat prdel, místo toho, aby tady taky kydal a zasíral téma - to je podle mě chlapský řešení. Nebo ne?

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

