
Mám řídící jednotku do 1.5 baru a nad 1.5 baru
Vstřikování vody metanolu Snow Performance - stage 2. High boost. Včetně VC-100 kontroleru. Pro vozidla s plnícím tlakem nad ca 1.5bar.http://dieselpower.cz/forum/userpix/283 ... 6369_2.jpg S elektronicky štelovatelným variabilním vstřikováním a 180psi pumpou.
Skrze vstřikování vody / metanolu do sání lze dosáhnout přírůstek výkonu až o 10-30% u přeplňovaných motorů. Vzduch je ochlazován až o 60°C. U všech přeplňovaných motorů vytváří vstřikování vodní mlhu, která účinně chladí stlačený vzduch a snižuje teplotu výfukových plynů (EGT). Naopak metanol podporuje zapálení směsi, tedy zvedá výkon motoru, naproti tomu zvyšuje hodnotu EGT, proto je vhodné kombinovat vstřikování vody společně s metanolem v požadovaném poměru. Se vstřikováním vody se můžeme setkat hlavně v motorsportu, v závodech dragsterů, ale také v oblasti letectví a námořnictva.
Balení obsahuje:
- pumpu o tlaku 180-220PSI/15 bar (naladěnou pro určité vozidlo), nově s integrovaným pojistným ventilem;
- 2x vstřikovací tryska pro různě volitelnou montáž (pro určité vozidlo);
- VC-100 kontroler pro variabilní vstřikování v závislosti na plnícím tlaku;
- Bosch relé;
- štelovatelný tlakový spínač;
- spojovací a montážní materiál, elektrické díly;
- 3 litrová nádobka na kapalinu;
- kontrolní LED dioda pro interiér;
- návod (AJ/DE).
VC-100 kontroler:
- přiložený volně štelovatelný VC-100 kontroler řídí flexibilně vstřikování kapaliny v závislosti na plnícím tlaku v rychlosti 1.5msek. Nastavení lze provést během několika sekund bez předchozích znalostí - o zbytek se postará regulátor sám.
U motorů s tlakem menším než ca 1.5 se doporučuje spíše Stage 2 (Low boost) - VC25 systém.