Bezaromatik
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
neřeš bud rád že to jede a ten vif dávej stabilně, nic se nemá přehánět,
řešm třeba benálovou koktu zadrbaní vstřiky, před půl rokem jako noví dal jsem borcovi vif ptám se ho dáváš to tam?
zapoměl jsem vif, kernite castrol, to je základ jak se vyhnot problemům,
má to i řadu odpůrců ale to tak je sato lidí sto názorů
řešm třeba benálovou koktu zadrbaní vstřiky, před půl rokem jako noví dal jsem borcovi vif ptám se ho dáváš to tam?
zapoměl jsem vif, kernite castrol, to je základ jak se vyhnot problemům,
má to i řadu odpůrců ale to tak je sato lidí sto názorů
To mě by zajímalo jak jsem tady někde čet příspěvěk, že s VI|Fem dojel o 100-200km dál než bez něj. to bych chtěl vidět na vlastníslovacek.milos píše:neřeš bud rád že to jede a ten vif dávej stabilně, nic se nemá přehánět,
řešm třeba benálovou koktu zadrbaní vstřiky, před půl rokem jako noví dal jsem borcovi vif ptám se ho dáváš to tam?
zapoměl jsem vif, kernite castrol, to je základ jak se vyhnot problemům,
má to i řadu odpůrců ale to tak je sato lidí sto názorů
Já s VIFem nepoznal rozdíl a to jsme ho chtěl poznat, ani na spotřebě ani na startech. Dávkování dle doporučení. Možná jsem měl přehnaná očekávání a ve výsledku skutek utek.
Mercedes-Benz W210 300D
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
2OO km to by byla asi síla, u mě je to tak že bych bez vifu nejezdil, ani benál ani sajrajt,
debaty jsou nekonečné
stewa si vem jen to moje bývalé sdi nikdy jsem neměl větší spotřebu jak 5,5 na sajrajty, tamkoval jsem i v břeclavi jen takže bylo místo v nádrži,
a moje mladá natankuje meřo v břeclavi a nic nenajede má to auto rok
má cenu debatovat hádat se něco zkoušet a trénovat?
muj tchán bečí felda mu žetre 12litrů na couračky,pujčil jsem mu moji feldu v nádrži sajrajt, a na půl nádrže najel 26O, já mám pod půl a je tam 55O km
debaty jsou nekonečné
stewa si vem jen to moje bývalé sdi nikdy jsem neměl větší spotřebu jak 5,5 na sajrajty, tamkoval jsem i v břeclavi jen takže bylo místo v nádrži,
a moje mladá natankuje meřo v břeclavi a nic nenajede má to auto rok
má cenu debatovat hádat se něco zkoušet a trénovat?
muj tchán bečí felda mu žetre 12litrů na couračky,pujčil jsem mu moji feldu v nádrži sajrajt, a na půl nádrže najel 26O, já mám pod půl a je tam 55O km
Jezdí převážně dálnice, kde je spotřeba maximálně znát změnou stylu jízdy, na 60l nádrže neaditivovane najedu po dálnici 1000 km, s passatem b5, 81kw tdi, po stejné trase, kopec nekopec jedu furt 120, schválně držím rozestupy mezi autama, aby to bylo objektivní, prudce neakceleruju, s vifem a bezaromatikem, občas dám panacka 2t, najedu úplně stejným stylem jízdy 1150 km, do jízdy zapocitavam i pohyb po městě. Když jsem jel na tu nádrž 1150 km, na půl nádrže jsem měl najeto 700 km! A běžně bez aditiv najedu 500km na půl.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
U fabie tdi série 74kw mi na palubaku taky skáčou strašný čísla, přitom klidnou jízdou se dostanu na nádrž (aditivovanou) v klidu na 850 km, když jedu podle předpisů, tak najedu i 920 km, přitom na palubaku spotřeba 6-6,5 l/100
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Po bezaromatiku je auto vážne svižnejšie Trošku mi zmenilo aj čisto hranolkový smrad z výfuku na trošku miernejší, ale chcel by som ho eliminovať aby bol cítiť čo najmenej To asi možné nebude však? Alebo máte nejaké skúsenosti? Mám totižto veľké štastie na pravidelné kontroly, no naštastie odkedy jazdím na olej tak som žiadnu nemal
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Palivo mi ešte nekontrolovali našťastie Mám starý vergel toledo tdi a zastavia má bezne 3x denne. Odkedy jazdím na olej ma ešte nestopli. Beztak sa už aj bez oleja pýtali na emisnu a neviem čo by som im povedal na to že je za mnou smrad jak z mcdonaldu
//
Pri MERO pozorujete tiež taký istý zápach z výfuku, alebo vám to vonia ináč?
//
Pri MERO pozorujete tiež taký istý zápach z výfuku, alebo vám to vonia ináč?
Tak po dlouhém přebírání jsem si v Bauhausu koupil plechovku S6006 a 6001, smýchal s pár deci oleje a frknul ke směsce 50l výfritu, nafty a nějakýho prmyslovýho oleje. musím říct že sice subjektivně, ale přecijen mám pocit že lépe táhne odspodu v nižších otáčkách. taky starty se podstatně zlepšily - auto necuká, ale dýmí a smrdí stejně. Vliv může mít taky teplejší počasí, ale taky placebo efekt.
za mě tedy cca 50ml S6006 a 50ml S6001 má pozitivní vliv na chod motoru.
za mě tedy cca 50ml S6006 a 50ml S6001 má pozitivní vliv na chod motoru.
Mercedes-Benz W210 300D
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 27 dub 2014, 19:50
- Bydliště: Ružomberok
Ahojte, tak ja som minul už 1,5 flaštičky S6006 a taktiež môžem povedať, že to ide ďaleko lepšie s ním ako bez neho. Teraz odoberám starú zhednutú naftu za 0,90e a samozrejme je výkon nižší a u nás v dedine v miernych kopcoch musím dať až do dvojky, aby som udržal auto aspoň na 40km/h a na trojke zdochýňa. Pridal som na 40l nafty 40ml S6006, tak auto naštartovalo na brnk a v spomínaných kopcoch žiadna dvojka, ale ťahá krásne na trojke dokonca sa ťahá až na 60km/h. Tak isto tomu bolo aj pri vyfrite ... Neviem, ale ako teraz .. keďže miloš písal, že mu 6006-tka nevyčistila karbon na vstrekovačoch.. tak či ísť do 6000cky, ktorá mu pomohla alebo ostať pri 6006tke..
Opel Vectra B 1.7td ISUZU 60kw (olejový žrútik)
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 27 dub 2014, 19:50
- Bydliště: Ružomberok
VIF-ko používam taktiež, už mi končí druhá flaška Len skúsil som dať nádrž aj bez VIFU, aby som vedel či len lepší ťah má na starosti on alebo S6006. Takže pokus bol jednoduchý 40l bez vifu len s bezaromatom a auto ťahalo, tak ako som opisoval. 40l len s pridaním VIFU a auto zas na trojke v kopci skapíňalo. Čiže dávam teraz obe veci naraz. VIF na čistenie palivovej nádrže a S6006 na lepší chod motora, zmenšenie smradu za autom a zriedenie oleja. Oba po 1ml (1ml VIF + 1ml S6006) na l
Opel Vectra B 1.7td ISUZU 60kw (olejový žrútik)
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 27 dub 2014, 19:50
- Bydliště: Ružomberok