Klasika zkratovaný vstřik, je na to svolávačka u vw, vymění všechny vstřiky i s rampou zadarmoJayo25 píše:takže auto už odišlo, to čo klepalo , tak to je dvojhmota, neviem prečo ale zničoho nič sa prejavila riadne, a počut al ložisko , čo sa týka motora, asi 10x som mal rozvody dole , nenormalne som sa snažil to na tých 99percent vyštelovat, ale nek mi nik nevravi že sa to samo nerošteluje, bo zakaždym , sa to roštelovalo, všetko na pripravkoch, asi prvu minutu všetko v pohode hodnoty idealne, a potom zrazu bum, odchylky , to vstrekovacie množstvo mi skakalo od 4,6 do 5,2 , a ten kanal 4 a pozicia 4 je na -1 , všetko presne pripravkami zaistene, po tej minute vrčania, sa to nieže rozladilo, ale davka paliva stupla, a skače od 5,1 do 6 , ostatne ostalo, ten kanal 23 tak tam sa 3 valce pohybuju okolo -30 a jeden je -50 , ....ako už som nato kašlal potom, bo som nemal už nervi sa stým hrat , motor ide pekne, španovak remena je presne na riske, motor ide normalne, tie zvuky idu od prevodovky ,tak auto je už pri majitelovi tak to už neriešim , mam skusenost navyše .....ale mam ešte otazku aj tak , teraz mam v garaži passat 2006r ten isty motor , a nejde naštartovat
1. chyba: 17925 hlavné relé prerušovaný
2. chyba: 18578 obvod napájecí napietí vstrikovače paliva skupiny A rozpojení nebo skrat na " + "
to su chyby ktore hlasi diagnostika, majitelovi došla nafta a odvtedy nejde naštartovat, predtým mu už raz došla , nalial do nadrže a auto šlo, no teraz už nejde, ževraj rele kontrolovali a aj positky, autu sa budem venovat zajtra , ale predsa len sem pišem, či mal niekto už skusenost stýmto ? 2 strekovače už boli robene , ale nezda sa mi žeby len tak zrazu odišli vstrekovače ...
OII 2,0tdi BKD kontrola hodnot po rozvodech
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Wasp
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 26 úno 2011, 11:31
- Bydliště: Capital city of Czech republic
taky si myslím, že to je vstřik, nevím jestli může mít souvislost vyjetá nádrž, ale možná jen shoda náhod.
co se týče rozvodů u OII, tak mne to taky kolísá a volnoběžná dávka se liší u studeného a teplého motoru, takže otazka, obě měření když se dávka lišila jsi dělal na zahřátem motoru? tedy v měřených hodnotách 90st?
co se týče rozvodů u OII, tak mne to taky kolísá a volnoběžná dávka se liší u studeného a teplého motoru, takže otazka, obě měření když se dávka lišila jsi dělal na zahřátem motoru? tedy v měřených hodnotách 90st?
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
o tej zvolavačke viem, len myslim že problem je vtom že to auto nebolo servisovane , bolo mi to vysvetlene tak, že keby auto prišlo na nejaku kontrolu do autorizovaneho servisu, napr. koli nastaveniu svetiel, tak v ramci kontroli by mali preverit VIN čislo či to dane auto už bolo na zvolavačke koli tym vstrekom, a su povinni tie vstrekovače vymenit, ale že nieje dobre ist do servisu a hned im vyhodit na oči že treba vymenit tie vstreky.....okrem toho teraz je problem vtom že to auto nejde vobec, ako druhe vstrekovače viem zariadit na naklady majitela auta, ale pokial je problem v niečom inom, tak nechcem sneho tahat peniaze, za niečo čo nemusi byt v konečnom dosledku pričina, potom takýto ludia ovas rozpravaju že ste ich ošklbali o peniaze a ja nepotrebujem zlu reputaciu , na tie vstreky to tipujem aj ja, ale ruku do ohna zato nedam....a ta octavia, tu som dnes meral za studena iba, neprplal som sa stým, už som robil a meral zopar motorou a rozdiel medzy studenim a teplim nebol žiadny ,taky TDI graf za tepla a studene je rovnaky, alebo teda aspon ja som nepostrehol nejake zmeni ....
Ten výpis závad co jsi sem dal je vstřik a klidně za to dam ruku do ohně
nevim jestli je to u Vás na SR jinak ale tady příjdeš do servisu zeptáš se jestli do té akce spadáš, což očividně spadáš, objednáš se a to je celé. Žádný jestli bylo auto servisovaný nikdo neřeší, pokud nemáš servisku tak se taky nic neděje. Pokud auto není pojízdné tak se dá snad odtáhnout, určitě to vyjde levněji než platit nový vstřiky ze svého.

nevim jestli je to u Vás na SR jinak ale tady příjdeš do servisu zeptáš se jestli do té akce spadáš, což očividně spadáš, objednáš se a to je celé. Žádný jestli bylo auto servisovaný nikdo neřeší, pokud nemáš servisku tak se taky nic neděje. Pokud auto není pojízdné tak se dá snad odtáhnout, určitě to vyjde levněji než platit nový vstřiky ze svého.
- Wasp
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 26 úno 2011, 11:31
- Bydliště: Capital city of Czech republic
Jayo25: merit by se to melo na ohratem motoru na provozni teplotu. Pak by to kolisani nemelo byt velike 
Ke svolavacce... jak bylo receno nademnou, zajit do autorizaku a nechat zkontrolovat VIN a pokud spada do akce, objednat se na vymenu. Na servisky se v tomto pripade nehraje.

Ke svolavacce... jak bylo receno nademnou, zajit do autorizaku a nechat zkontrolovat VIN a pokud spada do akce, objednat se na vymenu. Na servisky se v tomto pripade nehraje.

Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
jasne,ze zvolavacka plati ako pise misovw,pokial su tam siemens s indexom D vsetky, menia vsetky za index S,ja som mal 3kusy D a kus S,menili mi 3kusy D za S,nemusi byt servisovane do poslednych km,volaj autorizak nadiktuj vin a hlavne sa nedaj odbit ze nic take neni,pozri si toto http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=99&t=46519Jayo25 píše:o tej zvolavačke viem, len myslim že problem je vtom že to auto nebolo servisovane , bolo mi to vysvetlene tak, že keby auto prišlo na nejaku kontrolu do autorizovaneho servisu, napr. koli nastaveniu svetiel, tak v ramci kontroli by mali preverit VIN čislo či to dane auto už bolo na zvolavačke koli tym vstrekom, a su povinni tie vstrekovače vymenit, ale že nieje dobre ist do servisu a hned im vyhodit na oči že treba vymenit tie vstreky.....okrem toho teraz je problem vtom že to auto nejde vobec, ako druhe vstrekovače viem zariadit na naklady majitela auta, ale pokial je problem v niečom inom, tak nechcem sneho tahat peniaze, za niečo čo nemusi byt v konečnom dosledku pričina, potom takýto ludia ovas rozpravaju že ste ich ošklbali o peniaze a ja nepotrebujem zlu reputaciu , na tie vstreky to tipujem aj ja, ale ruku do ohna zato nedam....a ta octavia, tu som dnes meral za studena iba, neprplal som sa stým, už som robil a meral zopar motorou a rozdiel medzy studenim a teplim nebol žiadny ,taky TDI graf za tepla a studene je rovnaky, alebo teda aspon ja som nepostrehol nejake zmeni ....