OII 2,0tdi BKD kontrola hodnot po rozvodech

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Jayo25 píše:takže auto už odišlo, to čo klepalo , tak to je dvojhmota, neviem prečo ale zničoho nič sa prejavila riadne, a počut al ložisko , čo sa týka motora, asi 10x som mal rozvody dole , nenormalne som sa snažil to na tých 99percent vyštelovat, ale nek mi nik nevravi že sa to samo nerošteluje, bo zakaždym , sa to roštelovalo, všetko na pripravkoch, asi prvu minutu všetko v pohode hodnoty idealne, a potom zrazu bum, odchylky , to vstrekovacie množstvo mi skakalo od 4,6 do 5,2 , a ten kanal 4 a pozicia 4 je na -1 , všetko presne pripravkami zaistene, po tej minute vrčania, sa to nieže rozladilo, ale davka paliva stupla, a skače od 5,1 do 6 , ostatne ostalo, ten kanal 23 tak tam sa 3 valce pohybuju okolo -30 a jeden je -50 , ....ako už som nato kašlal potom, bo som nemal už nervi sa stým hrat , motor ide pekne, španovak remena je presne na riske, motor ide normalne, tie zvuky idu od prevodovky ,tak auto je už pri majitelovi tak to už neriešim , mam skusenost navyše .....ale mam ešte otazku aj tak , teraz mam v garaži passat 2006r ten isty motor , a nejde naštartovat

1. chyba: 17925 hlavné relé prerušovaný
2. chyba: 18578 obvod napájecí napietí vstrikovače paliva skupiny A rozpojení nebo skrat na " + "

to su chyby ktore hlasi diagnostika, majitelovi došla nafta a odvtedy nejde naštartovat, predtým mu už raz došla , nalial do nadrže a auto šlo, no teraz už nejde, ževraj rele kontrolovali a aj positky, autu sa budem venovat zajtra , ale predsa len sem pišem, či mal niekto už skusenost stýmto ? 2 strekovače už boli robene , ale nezda sa mi žeby len tak zrazu odišli vstrekovače ...
Klasika zkratovaný vstřik, je na to svolávačka u vw, vymění všechny vstřiky i s rampou zadarmo
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

taky si myslím, že to je vstřik, nevím jestli může mít souvislost vyjetá nádrž, ale možná jen shoda náhod.

co se týče rozvodů u OII, tak mne to taky kolísá a volnoběžná dávka se liší u studeného a teplého motoru, takže otazka, obě měření když se dávka lišila jsi dělal na zahřátem motoru? tedy v měřených hodnotách 90st?
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Jayo25
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 04 bře 2013, 16:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayo25 »

o tej zvolavačke viem, len myslim že problem je vtom že to auto nebolo servisovane , bolo mi to vysvetlene tak, že keby auto prišlo na nejaku kontrolu do autorizovaneho servisu, napr. koli nastaveniu svetiel, tak v ramci kontroli by mali preverit VIN čislo či to dane auto už bolo na zvolavačke koli tym vstrekom, a su povinni tie vstrekovače vymenit, ale že nieje dobre ist do servisu a hned im vyhodit na oči že treba vymenit tie vstreky.....okrem toho teraz je problem vtom že to auto nejde vobec, ako druhe vstrekovače viem zariadit na naklady majitela auta, ale pokial je problem v niečom inom, tak nechcem sneho tahat peniaze, za niečo čo nemusi byt v konečnom dosledku pričina, potom takýto ludia ovas rozpravaju že ste ich ošklbali o peniaze a ja nepotrebujem zlu reputaciu , na tie vstreky to tipujem aj ja, ale ruku do ohna zato nedam....a ta octavia, tu som dnes meral za studena iba, neprplal som sa stým, už som robil a meral zopar motorou a rozdiel medzy studenim a teplim nebol žiadny ,taky TDI graf za tepla a studene je rovnaky, alebo teda aspon ja som nepostrehol nejake zmeni ....
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Ten výpis závad co jsi sem dal je vstřik a klidně za to dam ruku do ohně (LOL)
nevim jestli je to u Vás na SR jinak ale tady příjdeš do servisu zeptáš se jestli do té akce spadáš, což očividně spadáš, objednáš se a to je celé. Žádný jestli bylo auto servisovaný nikdo neřeší, pokud nemáš servisku tak se taky nic neděje. Pokud auto není pojízdné tak se dá snad odtáhnout, určitě to vyjde levněji než platit nový vstřiky ze svého.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

přesně tak, měli by to vyměnit i když jim to dovezeš na odtahovce...

nicméně pokud je to BKD, čili nemá vstřiky Siemens, tak na to svolávačka nebyla ne? To by musel být BMN z RSa
Jayo25
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 04 bře 2013, 16:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayo25 »

unas neviem ako to funguje presne, mne to bolo povedane inak, a tento motor ma siemensi a praveže tie boli poruchove ....
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

aj na SK je to ako pisu kolegovia z CZ, nikto neriesi ci to chodilo do autorizaku, alebo nie. Podla VIN zistia ci spadas do akcie, ziadne problemy nerobia. Dokonca sa neriesi ani to ze mas chiptuning :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

Jayo25: merit by se to melo na ohratem motoru na provozni teplotu. Pak by to kolisani nemelo byt velike ;-)

Ke svolavacce... jak bylo receno nademnou, zajit do autorizaku a nechat zkontrolovat VIN a pokud spada do akce, objednat se na vymenu. Na servisky se v tomto pripade nehraje. ;-)
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Vlado 14
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 12 led 2012, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: MY

Příspěvek od Vlado 14 »

Jayo25 píše:o tej zvolavačke viem, len myslim že problem je vtom že to auto nebolo servisovane , bolo mi to vysvetlene tak, že keby auto prišlo na nejaku kontrolu do autorizovaneho servisu, napr. koli nastaveniu svetiel, tak v ramci kontroli by mali preverit VIN čislo či to dane auto už bolo na zvolavačke koli tym vstrekom, a su povinni tie vstrekovače vymenit, ale že nieje dobre ist do servisu a hned im vyhodit na oči že treba vymenit tie vstreky.....okrem toho teraz je problem vtom že to auto nejde vobec, ako druhe vstrekovače viem zariadit na naklady majitela auta, ale pokial je problem v niečom inom, tak nechcem sneho tahat peniaze, za niečo čo nemusi byt v konečnom dosledku pričina, potom takýto ludia ovas rozpravaju že ste ich ošklbali o peniaze a ja nepotrebujem zlu reputaciu , na tie vstreky to tipujem aj ja, ale ruku do ohna zato nedam....a ta octavia, tu som dnes meral za studena iba, neprplal som sa stým, už som robil a meral zopar motorou a rozdiel medzy studenim a teplim nebol žiadny ,taky TDI graf za tepla a studene je rovnaky, alebo teda aspon ja som nepostrehol nejake zmeni ....
jasne,ze zvolavacka plati ako pise misovw,pokial su tam siemens s indexom D vsetky, menia vsetky za index S,ja som mal 3kusy D a kus S,menili mi 3kusy D za S,nemusi byt servisovane do poslednych km,volaj autorizak nadiktuj vin a hlavne sa nedaj odbit ze nic take neni,pozri si toto http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=99&t=46519
brasel
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 22 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonne v podjestedi

Příspěvek od brasel »

zdravim na bkd svolavacka neni uz sem to resil ,jen na 125kw
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

jasně, to se tu psalo, že na BKD se to nevztahuje, protože nemá vstřiky Siemens ;)
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
brasel
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 22 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonne v podjestedi

Příspěvek od brasel »

jj jen sem skousel stesti :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To museli koukat :-D
brasel
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 22 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonne v podjestedi

Příspěvek od brasel »

byly v pohode projely vinko a nic nenasly ;) ale ja byl zklamany :)
brasel
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 22 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonne v podjestedi

Příspěvek od brasel »

zdravim tak sem take resil tu davku a mam 4,7 az 5,3 koukal sem ze uz mam tu jednotku 21 ,prosim vas jak sestelovat tu davku povolit 3srouby a na jakou stranu ?a jaka vacka vyfukova ? moc dekuji
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“