Občas snížený výkon TDI 1.9 AHU 66 kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Občas snížený výkon TDI 1.9 AHU 66 kW

Příspěvek od tovog »

Ford - Galaxy: stává se mi (asi hlavně v zimě), že zhruba každou pátou jízdu motor netáhne tak, jak by měl. Řekl bych tak o třetinu snížený výkon. Jezdím hlavně po dálnici; kde běžně snad není stoupání, že by motor neudržel 130 km/h, ale v tomto případě nevytáhnu ani 100. Po rovině tak něco přes 120 s nohou na zemi. Tento stav trvá vždy celou jízdu, jakkoliv dlouhou a druhý den se neopakuje. Pokud po cestě vypnu klíček a znovu nastartuju, pár sekund to jede normálně a pak se rázem opět výkon sníží. Nedávno se dělala GO motoru, ale dělá to i po ní.

Čím by to mohlo být?
Tomáš Vognar
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

vaha vzduchu original alebo nahrada?
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Musím zjistit. Pokud by to bylo váhou vzduchu, zjistí to diagnostika?
Tomáš Vognar
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

pada to nouze,mas obtok,tak zkus jestli ti chodi tahlo od banky na turbu,kdyztak ji rozhybej..jestli funguje,tak je N 75 smrt,to je takova kostka co mas za motorem a vedou z ni 3 hadicky a ty nesmi byt nikde poskozene (netesne)kdyztak je hned vymen
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, začal bych kompletně těma podtlakovýma hadičkama, na plno místech to bývá zteřelý, pak to jednou drží, podruhý ne
jak již psáno, regulace turba
naftový filtr
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Hadičky se měnily už dávno a teď po GO možná znovu (motor byl venku). Ty to nebudou.
Naftový filtr se také měnil, vícekrát, ten to být ani z principu nemůže (ucpaný jsem již zažil, chovalo se to jinak).

Děkuji za rady
Tomáš Vognar
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tovog píše:Musím zjistit. Pokud by to bylo váhou vzduchu, zjistí to diagnostika?
zjistí, jak ti bude ukazovat okolo 400 tak je mrtvá, ale spíš bych vsadil na n75 váha když odejde je to definitivní ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

posledně jsem tam měl Leona 66kw a dělal to zrovna tak - jednou to jelo, jednou ne
dal jsem novou váhu Pierburg a od té doby pokoj
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

roman1648 píše:posledně jsem tam měl Leona 66kw a dělal to zrovna tak - jednou to jelo, jednou ne
dal jsem novou váhu Pierburg a od té doby pokoj
Diagnostika to zjistila?
Tomáš Vognar
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo psalo to sporadicky spatnej signal
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Měl jsem auto před týdnem u servisáka. Diagnostika mu řekla pouze prý chybu snímače tlaku, který je na silné hadici vedoucí natlakovaný vzduch z intercooleru do motoru. Elektrikář snímač proměřil a byl špatný. Servisák ho vyměnil.
Poté, co jsem auto převzal, závada je ještě četnější; nouzový režim je téměř při každé jízdě.

Ventil N75 - jak ověřit, že je špatný? Co s ním, vyměnit, nebo stačí ho nějak vyčistit? Koukám, že je 2.5x dražší než na novější typy motorů :-(

Děkuji všem za pomoc
Tomáš Vognar
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

dej novej, vždycky jsem ho měl od uživatele Laďas
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Jsem našel, že tady se ho někdo snažil opravit, ale asi to nepomohlo http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=7&t=202
Tomáš Vognar
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Nerad bych N75 měnil zbytečně.
Ale je zde pravděpodobnost, že současný N75 v autě je z novějšího typu. Má poloviční odpor, než co tam tabulkově má být. Může v tom být problém?
Jak to ověřit, když jsou všechny označeny stejně 1HO 906 627? Akorát ty novější tam navíc mají písmenko A/C/D/E... což ten můj tam napsané nemá - je to Pierburg
Tomáš Vognar
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Tak jsem se možná splet... že tam možná ani nepatří 1HO 906 627, podle toho, co nabízí e-shopy. Nevíte někdo, jestli má být do AHU 66kW plastový nebo kovový?
Tomáš Vognar
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“