Prosím o kontrolu LOGU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ok udelam to znova, ale jak na automat ? Kdiz dam v triptroniku 3 a dupnu tak sam zaradi zase 4.
Logy jsou delane na S ( sport) a plyn na podlaze.
Ideal asi je:
1. vag-com => mmotor => kanal 3 10 11
2. kdy pustit a. Manual b. Automat
3. kolik najet ( zdalenost)
4. Kdy preste pustit logovani a kdy vypnout ?
Dekuji
P.S.
omlouvam se delam to poprve
Logy jsou delane na S ( sport) a plyn na podlaze.
Ideal asi je:
1. vag-com => mmotor => kanal 3 10 11
2. kdy pustit a. Manual b. Automat
3. kolik najet ( zdalenost)
4. Kdy preste pustit logovani a kdy vypnout ?
Dekuji
P.S.
omlouvam se delam to poprve
VW Touareg 3,0 TDI 165Kw (r.v. 2007)
na vzdalenosti nezalezi dulezity je jet od 1500 do 4000 ot. .....jestli mas moznost manualniho razeni tak proste mej zarazenou jen trojku....ikdyz v tvym pripade ctyrku.....takze das manual a zaradis ctyrku ....jedes na 1500 ot. pak zapnes logovani a dupnes na plyn a nepoustis dokud na tachometru nebude 4000 ot. ale nesmis radit proste porad pojedes na tu ctyrku...pak pustis plyn a vypnes logovani HOTOVO ....mel bys mit moznost radit manualne.....nikdo se na tebe nezlobi jen priste precti cele vlakno ...zrovna v tomhle vlakne jsme to psali 3 krat
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

Dekuji za pochopenivendysp píše:na vzdalenosti nezalezi dulezity je jet od 1500 do 4000 ot. .....jestli mas moznost manualniho razeni tak proste mej zarazenou jen trojku....ikdyz v tvym pripade ctyrku.....takze das manual a zaradis ctyrku ....jedes na 1500 ot. pak zapnes logovani a dupnes na plyn a nepoustis dokud na tachometru nebude 4000 ot. ale nesmis radit proste porad pojedes na tu ctyrku...pak pustis plyn a vypnes logovani HOTOVO ....mel bys mit moznost radit manualne.....nikdo se na tebe nezlobi jen priste precti cele vlakno ...zrovna v tomhle vlakne jsme to psali 3 krat

Pak s kamosem to udelame tak jak pises, a pak vlozim nove logy.
VW Touareg 3,0 TDI 165Kw (r.v. 2007)
Prosim o kontrolu logu
Prosim Vas, skontrolujte mi log. Urcite tam nieco najdete
AFN audi a4 . Auto netaha, no nepada do nudzaku a vela papa. Dakujem 
http://leteckaposta.cz/534820559


http://leteckaposta.cz/534820559
- tofoj
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 úno 2011, 18:43
- Bydliště: Praha-Západ
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ahoj, kouknete prosím na moje Polo? Opakovaně to vypisuje:
2 Nalezeny chyby:
16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal
P0101 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-00 - -
Auto má v porovnání s podobným víc síly ve středních otáčkách, jezdí normálně, ale ty chyby mě štvou. Čím to může bejt?
Díky za pomoc.

http://leteckaposta.cz/120659390
2 Nalezeny chyby:
16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal
P0101 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-00 - -
Auto má v porovnání s podobným víc síly ve středních otáčkách, jezdí normálně, ale ty chyby mě štvou. Čím to může bejt?
Díky za pomoc.

http://leteckaposta.cz/120659390
Polo 6N2 1.4TDi
Primera P11 SR20DE+T @ 0,8bar
Primera P11 SR20DE+T @ 0,8bar
vaha bude po smrti nebo bude neco s kabelazi.....turbo ma pomalej nabeh to muze byt N75 nebo popripade nedostelovany predpeti na turbu.....a treti vec: procti si poradne aspon tohle tema jak se ma udelat poradnej log...udelej ho podle toho navodu a pak ho sem teprve dej....pokud jsi mel po celou dobu logovani plyn na podlaze tak by sis mel postelovat snimac pozice plynovyho pedalu...po celou dobu logu ti ukazuje 86% pricemz by mel ukazovat 100%
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

Žádost o kontrolu logu .
Po cca dvou letech od výměny turba za nové řeším opět občasné padnutí do nouzáku . Cca 1 x za měsíc - závady nejprve plnící tlak , 17958 - ]plnici tlak - regulacni odchylka, P1550 - 35-10 - - - Sporadická , pak dvakrát : váha vzduchu + tlak : 17552 - meric hmotnosti vzduchu (G70): preruseni / zkrat na kostruP1144 - 35-00 - -17958 - plnici tlak - regulacni odchylkaP1550 - 35-10 - - - Sporadická no a dnes před logováním opět nouzák a podruhé za sebou už jen pnící tlak .
Tady je odkaz na logy , dělal jsem celkem 5 x
1.) 3.+4 rychl , 2.) 4 rychl. , 3).3 rychl . , no a ještě 4. rychl. a 3. a 4. rychl. , vždy do kopce. Nouzák se mi nepovedl ( těsně předtím ano , při ohřívání. Prosím o shlédnutí logů a případnou radu , zda je zanesené turbo, přípaně co by mohlo být K.O. ? Společně s turbem byl měněn ventil N75 .
Za každou radu děkuji.
https://drive.google.com/file/d/0B1yVC_ ... sp=sharing
Tady je odkaz na logy , dělal jsem celkem 5 x
1.) 3.+4 rychl , 2.) 4 rychl. , 3).3 rychl . , no a ještě 4. rychl. a 3. a 4. rychl. , vždy do kopce. Nouzák se mi nepovedl ( těsně předtím ano , při ohřívání. Prosím o shlédnutí logů a případnou radu , zda je zanesené turbo, přípaně co by mohlo být K.O. ? Společně s turbem byl měněn ventil N75 .
Za každou radu děkuji.
https://drive.google.com/file/d/0B1yVC_ ... sp=sharing
DAG
jak rikam vaha uz neni moc ve forme....na zkousku bych dal diodu jestli to bude lepsi.....popripade zkontroluj kabelaz k ni jestli nemas nekde holej kabel..turbo pekne kopiruje pozadovanou hodnotu takze ten tlak si myslim vyresi jinej N75 kdyz to pise sporadicky .....jestli ti to pise mez nedosazena tak bud N75 nebo nekde utika podtlak...ale to by ti zrejme spatne brzdilo....jestli to pise mez prekrocena tak bude nejspis zaneseny turbo a nebo vadny N75




Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

cavte vsetci som tu novy a chcel by som vas poprosit ci by sa niekto nemohol pozriet na moj LOG. podla mna vaha vzuchu jaksi nestiha. aj som ju vycistil ale ziadna zmena. Auto je Octavia COMBI 1.9TDI 66kW AGR
http://uloz.to/x2kYrTcE/24-2-csv
http://uloz.to/x2kYrTcE/24-2-csv