Prosím o kontrolu LOGU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

virus
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 13:50
Bydliště: ceska lipa

Příspěvek od virus »

Ok udelam to znova, ale jak na automat ? Kdiz dam v triptroniku 3 a dupnu tak sam zaradi zase 4.
Logy jsou delane na S ( sport) a plyn na podlaze.
Ideal asi je:
1. vag-com => mmotor => kanal 3 10 11
2. kdy pustit a. Manual b. Automat
3. kolik najet ( zdalenost)
4. Kdy preste pustit logovani a kdy vypnout ?

Dekuji
P.S.
omlouvam se delam to poprve
VW Touareg 3,0 TDI 165Kw (r.v. 2007)
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

na vzdalenosti nezalezi dulezity je jet od 1500 do 4000 ot. .....jestli mas moznost manualniho razeni tak proste mej zarazenou jen trojku....ikdyz v tvym pripade ctyrku.....takze das manual a zaradis ctyrku ....jedes na 1500 ot. pak zapnes logovani a dupnes na plyn a nepoustis dokud na tachometru nebude 4000 ot. ale nesmis radit proste porad pojedes na tu ctyrku...pak pustis plyn a vypnes logovani HOTOVO ....mel bys mit moznost radit manualne.....nikdo se na tebe nezlobi jen priste precti cele vlakno ...zrovna v tomhle vlakne jsme to psali 3 krat
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
virus
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 13:50
Bydliště: ceska lipa

Příspěvek od virus »

vendysp píše:na vzdalenosti nezalezi dulezity je jet od 1500 do 4000 ot. .....jestli mas moznost manualniho razeni tak proste mej zarazenou jen trojku....ikdyz v tvym pripade ctyrku.....takze das manual a zaradis ctyrku ....jedes na 1500 ot. pak zapnes logovani a dupnes na plyn a nepoustis dokud na tachometru nebude 4000 ot. ale nesmis radit proste porad pojedes na tu ctyrku...pak pustis plyn a vypnes logovani HOTOVO ....mel bys mit moznost radit manualne.....nikdo se na tebe nezlobi jen priste precti cele vlakno ...zrovna v tomhle vlakne jsme to psali 3 krat
Dekuji za pochopeni :)
Pak s kamosem to udelame tak jak pises, a pak vlozim nove logy.
VW Touareg 3,0 TDI 165Kw (r.v. 2007)
vejusqin
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2012, 18:07

Prosim o kontrolu logu

Příspěvek od vejusqin »

Prosim Vas, skontrolujte mi log. Urcite tam nieco najdete :) AFN audi a4 . Auto netaha, no nepada do nudzaku a vela papa. Dakujem :)

http://leteckaposta.cz/534820559
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

ja v tom logu toho moc nenasel teda ....turbo taha dobre vaha taky dava dobre ...zda se to byt docela ok ...nemas zasekly brzdic ? :-D ...nebo ucpany vzduchovy filtr? :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
vejusqin
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2012, 18:07

Příspěvek od vejusqin »

vsetko ine je ok :/
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

predvstrik taky jo?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
vejusqin
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2012, 18:07

Příspěvek od vejusqin »

predvstrek bol nieco malo pod stredom, no stale v norme
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

a co u tebe znamena vysoka spotreba?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
tofoj
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 11 úno 2011, 18:43
Bydliště: Praha-Západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tofoj »

Ahoj, kouknete prosím na moje Polo? Opakovaně to vypisuje:

2 Nalezeny chyby:
16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal
P0101 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-00 - -

Auto má v porovnání s podobným víc síly ve středních otáčkách, jezdí normálně, ale ty chyby mě štvou. Čím to může bejt?

Díky za pomoc.

Obrázek

http://leteckaposta.cz/120659390
Polo 6N2 1.4TDi
Primera P11 SR20DE+T @ 0,8bar
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

vaha bude po smrti nebo bude neco s kabelazi.....turbo ma pomalej nabeh to muze byt N75 nebo popripade nedostelovany predpeti na turbu.....a treti vec: procti si poradne aspon tohle tema jak se ma udelat poradnej log...udelej ho podle toho navodu a pak ho sem teprve dej....pokud jsi mel po celou dobu logovani plyn na podlaze tak by sis mel postelovat snimac pozice plynovyho pedalu...po celou dobu logu ti ukazuje 86% pricemz by mel ukazovat 100%
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
dag
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2007, 23:10

Žádost o kontrolu logu .

Příspěvek od dag »

Po cca dvou letech od výměny turba za nové řeším opět občasné padnutí do nouzáku . Cca 1 x za měsíc - závady nejprve plnící tlak , 17958 - ]plnici tlak - regulacni odchylka, P1550 - 35-10 - - - Sporadická , pak dvakrát : váha vzduchu + tlak : 17552 - meric hmotnosti vzduchu (G70): preruseni / zkrat na kostruP1144 - 35-00 - -17958 - plnici tlak - regulacni odchylkaP1550 - 35-10 - - - Sporadická no a dnes před logováním opět nouzák a podruhé za sebou už jen pnící tlak .
Tady je odkaz na logy , dělal jsem celkem 5 x
1.) 3.+4 rychl , 2.) 4 rychl. , 3).3 rychl . , no a ještě 4. rychl. a 3. a 4. rychl. , vždy do kopce. Nouzák se mi nepovedl ( těsně předtím ano , při ohřívání. Prosím o shlédnutí logů a případnou radu , zda je zanesené turbo, přípaně co by mohlo být K.O. ? Společně s turbem byl měněn ventil N75 .
Za každou radu děkuji.








https://drive.google.com/file/d/0B1yVC_ ... sp=sharing
DAG
dag
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2007, 23:10

Příspěvek od dag »

Omlouvám se , zapomněl jsem napsat auto : OCTAVIA r.v. 2000 , 1.9 Tdi, 81 kW , motor AHF . Díky za shlédnutí a případné rady .
DAG
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

jak rikam vaha uz neni moc ve forme....na zkousku bych dal diodu jestli to bude lepsi.....popripade zkontroluj kabelaz k ni jestli nemas nekde holej kabel..turbo pekne kopiruje pozadovanou hodnotu takze ten tlak si myslim vyresi jinej N75 kdyz to pise sporadicky .....jestli ti to pise mez nedosazena tak bud N75 nebo nekde utika podtlak...ale to by ti zrejme spatne brzdilo....jestli to pise mez prekrocena tak bude nejspis zaneseny turbo a nebo vadny N75 ;) ;) ;)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
Ferdoo
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 21:21

Příspěvek od Ferdoo »

cavte vsetci som tu novy a chcel by som vas poprosit ci by sa niekto nemohol pozriet na moj LOG. podla mna vaha vzuchu jaksi nestiha. aj som ju vycistil ale ziadna zmena. Auto je Octavia COMBI 1.9TDI 66kW AGR

http://uloz.to/x2kYrTcE/24-2-csv
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“