passat brzdy w8

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

passat brzdy w8

Příspěvek od Rosma »

daval nekdo brzdy z passata na svoje auto aniz by menil tehlice
zajimaji me adaptery nebo nejaky vykres podle ceho to vyrobit
VW passat 1.9TDI 81kw
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

nedavej to tam nedoplatis se opravdu kotouce jsou totozny s kotoucema z R32 G a vis co ty stojej?. Radeji kup bud, z Allroada ci S6 HP2 brzdy, ktery jsou vyrazne jednodusi a levnejsi na udrzbu, neob rovnou overenou klasiku 6pist Cayenne s patricnym kotoucem. Klidne lecos umim zaridit.....
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Ale pro všechny vypsané varianty potřebuje těhlice s větší roztečí... :(
Jedině adaptér.
Kotouče z R32 jsou trochu jiné, ale cenově stejné. :D
Jedny bych i měl a levnější náhradu pak také. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

A já mám těhlice s větší roztečí :D
Tel:776005385 Nový Bor
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Ale ty vis moc dobre co jsem s tema kotoucema mylsel... Princip a cena je stejna (rofl)
Jinak tam dej tehlice vetsi rovnou s tim splachnes i loziska a je jich vsude pomnerner dost ;)
Jinak naadaptovat neco je vzi moznost jak rika Boda :)
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Este je tu moznost videl som na nete, dat tie iste brzdice ako na W8 ale z golfu 4 R32 su totozne ale na rozdiel od W8 maju roztec uchytenia na tehlicu 95mm cize nic netreba menit a oni tam dali kotuc z s4/b5 321x30mm ale nepokryval celu plochu dosticky asi 3-4 mm chybali na priemere kotuca, ale to ide jednoducho vyriesit kotucom z S4/b6 345x30mm a zmensit na potrebny priemer. A tym je vyriesena jak cena kotucou tak uchytenie na tehlicu ;)
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jenže brzdiče z R32 budou nejspíš ještě dražší. :(
Celkem dost nevýhoda mít kotouče 321 mm, které se normálně vejdou do 16" kol a zazdít to brzdičem na 17" kola. :D
A nakonec- R32 i W8 mají obří desky ( šířka brzdné plochy kotouče 70 mm ), takže po stočení kotouče 345 mm by se musely tak o 1 cm zmenšit destičky... ( nemluvím o blbém ET kotouče )
To jsou tedy Němci pěkně pozadu- levné a elegantní řešení kotoučů pro W8 už máme dááávno vymyšlené. :D
Ale nejlepší je stejně dát při GO př. nápravy větší těhlice a pak se dá čarovat... 8) :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Preco by si mal zmensovat dosticky pri 321mm ano sak to pisem ale ked tam das 345mm tak ho tam davas nato aby si pokryl celu plochu dosticky ;) a nie kazdy chce menit tehlice ked ma napr prave vymenene ramena a tie novsie tehlice maju iny priemer capov.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Proto jsem psal při GO. ;)
Zmenšit u 321 se musí určitě- díky tomu přesahu by zůstávaly viset desky.
A u 345mm kotouče to samé, ale na vnitřním průměru. Po zmenšení zůstane plocha sotva 60 mm...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Rosma »

a co koupit kotouc 345x30 Audi S4 a stocit ho na 334 nemusel bych resit
blbi ET kotouce z passata W8 a vyrabet podlozku pod kotouc a jen bych si vyrobil adapter z 95 na 147mm
VW passat 1.9TDI 81kw
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

W8 kotouc ma ale 32 sirku, tim padem ti nebude dobre fungovat W8 brzdic na 30ce kotouci ;)
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Ved otom som cely cas pisal ze tu 345 z S4 stocis na potrebny priemer a je to, co sa tyka tej sirky kotuca tak to je ako keby si mal skazdej strany o 1mm uzsiu dosticku cize ziadny problem.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

345x30 je široký buď 46,4 ( S4 B6 ), nebo 59,6 mm ( A8 ). W8 má 52,5 mm...
Takže podložka nemine.
Nebo S4 B8, ten má 52 mm, ale má 345x29,5.
A když se ten kotouč stočí, vevnitř bude přesahovat tak o 1 cm destička.
Je to jasný? :D ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Jasne to neni tebe ja sa bavim o brzdici z R32 kde zachovas jak 95mm roztec uchytenia tak et kotuca klasickej b5 teda tych 46.4 co uvadzas cize tam pasuje ten z s4/b6 345/30mm a ked ho stocis na 334mm tak nikde nebude dosticka pretrcat, uz to je kapisto? Nebavim sa o w8 brzdici ;)
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“