passat brzdy w8
Moderátoři: šulda, Moderátoři
passat brzdy w8
daval nekdo brzdy z passata na svoje auto aniz by menil tehlice
zajimaji me adaptery nebo nejaky vykres podle ceho to vyrobit
zajimaji me adaptery nebo nejaky vykres podle ceho to vyrobit
VW passat 1.9TDI 81kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
nedavej to tam nedoplatis se opravdu kotouce jsou totozny s kotoucema z R32 G a vis co ty stojej?. Radeji kup bud, z Allroada ci S6 HP2 brzdy, ktery jsou vyrazne jednodusi a levnejsi na udrzbu, neob rovnou overenou klasiku 6pist Cayenne s patricnym kotoucem. Klidne lecos umim zaridit.....
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Ale ty vis moc dobre co jsem s tema kotoucema mylsel... Princip a cena je stejna
Jinak tam dej tehlice vetsi rovnou s tim splachnes i loziska a je jich vsude pomnerner dost
Jinak naadaptovat neco je vzi moznost jak rika Boda

Jinak tam dej tehlice vetsi rovnou s tim splachnes i loziska a je jich vsude pomnerner dost

Jinak naadaptovat neco je vzi moznost jak rika Boda

O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
A nebo tady je to bez starostí
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129649
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129649
Tel:776005385 Nový Bor
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Este je tu moznost videl som na nete, dat tie iste brzdice ako na W8 ale z golfu 4 R32 su totozne ale na rozdiel od W8 maju roztec uchytenia na tehlicu 95mm cize nic netreba menit a oni tam dali kotuc z s4/b5 321x30mm ale nepokryval celu plochu dosticky asi 3-4 mm chybali na priemere kotuca, ale to ide jednoducho vyriesit kotucom z S4/b6 345x30mm a zmensit na potrebny priemer. A tym je vyriesena jak cena kotucou tak uchytenie na tehlicu 

VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Land rover Defender 110 SW
Jenže brzdiče z R32 budou nejspíš ještě dražší.
Celkem dost nevýhoda mít kotouče 321 mm, které se normálně vejdou do 16" kol a zazdít to brzdičem na 17" kola.
A nakonec- R32 i W8 mají obří desky ( šířka brzdné plochy kotouče 70 mm ), takže po stočení kotouče 345 mm by se musely tak o 1 cm zmenšit destičky... ( nemluvím o blbém ET kotouče )
To jsou tedy Němci pěkně pozadu- levné a elegantní řešení kotoučů pro W8 už máme dááávno vymyšlené.
Ale nejlepší je stejně dát při GO př. nápravy větší těhlice a pak se dá čarovat...


Celkem dost nevýhoda mít kotouče 321 mm, které se normálně vejdou do 16" kol a zazdít to brzdičem na 17" kola.

A nakonec- R32 i W8 mají obří desky ( šířka brzdné plochy kotouče 70 mm ), takže po stočení kotouče 345 mm by se musely tak o 1 cm zmenšit destičky... ( nemluvím o blbém ET kotouče )
To jsou tedy Němci pěkně pozadu- levné a elegantní řešení kotoučů pro W8 už máme dááávno vymyšlené.

Ale nejlepší je stejně dát při GO př. nápravy větší těhlice a pak se dá čarovat...


MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Preco by si mal zmensovat dosticky pri 321mm ano sak to pisem ale ked tam das 345mm tak ho tam davas nato aby si pokryl celu plochu dosticky
a nie kazdy chce menit tehlice ked ma napr prave vymenene ramena a tie novsie tehlice maju iny priemer capov.

VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Land rover Defender 110 SW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
W8 kotouc ma ale 32 sirku, tim padem ti nebude dobre fungovat W8 brzdic na 30ce kotouci 

O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Ved otom som cely cas pisal ze tu 345 z S4 stocis na potrebny priemer a je to, co sa tyka tej sirky kotuca tak to je ako keby si mal skazdej strany o 1mm uzsiu dosticku cize ziadny problem.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Land rover Defender 110 SW
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Jasne to neni tebe ja sa bavim o brzdici z R32 kde zachovas jak 95mm roztec uchytenia tak et kotuca klasickej b5 teda tych 46.4 co uvadzas cize tam pasuje ten z s4/b6 345/30mm a ked ho stocis na 334mm tak nikde nebude dosticka pretrcat, uz to je kapisto? Nebavim sa o w8 brzdici 

VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Land rover Defender 110 SW