2.5 TDI po výměně motoru 150k za 180k nejede,(VYŘEŠENO)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ted jsem si to precetl jeste jednou a poradne, ty mas motor a svazek s automatu, a ucis to v aute s manualem?
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDi předvstřik

Příspěvek od eclipsak »

Přesně tak,ví někdo čem se ty svazky liší?
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

Schema!Přepojit snímač G28 a překodovat jednotku na manual nebo opačně.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 Tdi

Příspěvek od eclipsak »

jednotka jednotka je z manuálu stejtě jako čerpadlo
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDi předvstřik

Příspěvek od eclipsak »

Tak děkuji Satasovi,kouknul jsem na schéma od superba 2.5 tdi a zapojení snímače G28,piny 2 a 3 jsou opačně zapojeny než u automatu,přepinoval jsem je,seřídil podvstřik a auto jede.
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: 2.5 TDi předvstřik

Příspěvek od satas »

eclipsak píše:Tak děkuji Satasovi,kouknul jsem na schéma od superba 2.5 tdi a zapojení snímače G28,piny 2 a 3 jsou opačně zapojeny než u automatu,přepinoval jsem je,seřídil podvstřik a auto jede.
Tak vidiš....já se vtechle 2.5tkách hrabu tolik let že už mě nemuže nic překvapit.At slouží.Jinak ted sem si koupil A8 2000 s mtrvym motorem 110KW a taky mě čeká výměna motoru za nový 2006 a předelaní na 132KW.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nedival jsem se do schemat, ale jestli byl spatne zapojen snimac, tak to muselo ukazovat nesmyslne otacky. nebo zadne.
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

dav55 píše:nedival jsem se do schemat, ale jestli byl spatne zapojen snimac, tak to muselo ukazovat nesmyslne otacky. nebo zadne.
Otáčky to ukazuje normal protože VP44 při výpadku G28 si bere ot ze sebe.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

satas píše:
dav55 píše:nedival jsem se do schemat, ale jestli byl spatne zapojen snimac, tak to muselo ukazovat nesmyslne otacky. nebo zadne.
Otáčky to ukazuje normal protože VP44 při výpadku G28 si bere ot ze sebe.
To chapu, normalne by to tak melo fungovat i u jinych aut, ale tokud to jede tak to musi vyhodit chybu snimace, alespon sporatickou. nebo je to zase nejake nedomyslene? nedelam nejake prestavby, ale nekdy se rezi ruzne pasti, proto se ptam, kazde info dobre.
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDi předvstřik

Příspěvek od eclipsak »

Právě že to chybu žádnou nepsalo a otáčky to ukazovalo taky,proto mě to nedocvaklo,taková píčovina a tolik času v háji.
piny89
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28 kvě 2013, 16:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od piny89 »

Kde prosim najdu G28 a schema zapojeni na manual? koupil jsem auto jiz po prestavbe a prijde mi strasne lenive...Dik vsem
piny89
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28 kvě 2013, 16:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od piny89 »

tak jsem to nasel a prepojene to mam,tak uz nevim,proc to nejede....
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

zkontroluj nejprve nastaveni rozvodu a potom nastaveni cerpadla
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

u 2,5 bych začal kontrolou vaček a změřením komprese
603917329
motortech
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 pro 2009, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od motortech »

Dobry den. Bude sa dat zamenit povodny holomotor AKN (110kw) r.v. 2002 s manualnou prevodovkou za novsi typ motora s rolnickami? Myslim napriklad za BDG alebo BDH. Jednalo by sa o vymenu iba holomotra teda blok s klukou a piestami a hlavami. Ostatne by ostalo z AKN (vyfukove a sacie potrubie, turbo, vstreky, cerpadlo atd.) Pasuje to mechanicky na seba? Alebo je tam uz nejaky evolucny rozdiel? Chcem vediet ci sa to da a ak ano, ci to ide plug&play, alebo je treba nieco upravit alebo vymenit. Dakujem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“