este že to čtu po 22Tomas.cz píše:tedy je blow job zbytečný...
blow -off ventil na TD?????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: blow -off ventil na TD?????
VW T5 GP 103 KW long
Re: blow -off ventil na TD?????
Ahoj, jen mám jednu otázku, není lepší dát ten spínač na spojkový pedál????Já teda dřív než pustím plyn už šlapu po spojce a teprve pak pustím plyn.Udělat to tak že pustím plyn a sešlápnu spojku, tak se v tom autě umlátím ne?A navíc, plyn pouštíš mnohem častěji, než mačkáš spojku!
Nafta patří do TDi!
Jen kdyby to nekoho zajimalo, jde to.
http://www.youtube.com/watch?v=5EQx4zy9lpU
http://www.youtube.com/watch?v=5EQx4zy9lpU
všimni si ale na tom videu a i v realitě máš váhu vzduchu, která podle množství nasátýho vzduchu určuje kolik paliva se má vstříknout. Pokud někde tomu uděláš díru a budeš ten vzduch pouštět jinudy, jednotka si bude myslet že nasává víc vzdchu než tam ve skutečnosti jde a dá tomu víc paliva. Jo pojede ti to rychleji, ale bude se ti zasírat komora až propálíš píst. 

Já to měl na ventu TD,,akorát je problém,že vzduch se nemá o oco opřít při sundání nohy z plynu,,takže já měl do okruhu přidělanou klapku spojenou s plynovym lankem,zbytek byl zapojen tak jak bombastiq popsal..takže ve chvíly kdy jsem dal nohu z plynu se klapka zavřela a před ní se udělal tlak a BOV makal..ale mělo to i negativní přínos a to jízda z kopce bez plynu,do motoru šlo málo vzduchu a do auta pak smrděla nafta..
Jinak je potřeba k ventilu dotáhnout i TLAK,protože samotná pružina ho v zavřenym stavu neudrží při jízdě..
Jinak je potřeba k ventilu dotáhnout i TLAK,protože samotná pružina ho v zavřenym stavu neudrží při jízdě..
Octavia II RS