Zástavba motoru 110kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Prosím prosím. Teď mi na tom robota stojí. Ze zprávy od Reeshi jsem pochpoil, že je to jedno a BH motor mě opět zmátl. Tak jak to prosím je?? ARL 04 místo AJM 12/99????
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no muj laicky nazor je, ze pokud vymenis motor (železo)a nechas puvodni elektriku tak si nemusis s immo delat zadny starosti

RJ nijak nezjisti, ze mas vetsi trysky, turbo atd..takze neni problem..al musis pouzit puvodni RJ jednotku
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

jayd píše:no muj laicky nazor je, ze pokud vymenis motor (železo)a nechas puvodni elektriku tak si nemusis s immo delat zadny starosti

RJ nijak nezjisti, ze mas vetsi trysky, turbo atd..takze neni problem..al musis pouzit puvodni RJ jednotku
No to možná nezjistí, ale jak to asi pojede??? To mi fakt nejde do hlavy. Potřebuju tam dát potom origo SW. A navíc dneska jsem se ptal tady u nás, říkal mi, že to immo dělá bordel, že třeba nefunguje imobilizér, třeba okna atd... Tak chci poradit od někoho, který to dělal nebo o tom něco ví. Laický názor je mi na 2 věci. Ale jako nic proti tobě to ne.:D
Tak chlapi jak je to s tím immem na ARL 2004, na jednotku AJM 12/1999????????
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Když na to přijde tak to immo vyřadíš a není co řešit :roll:
Tel:776005385 Nový Bor
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no je mi to jasny..neberu to osobne :x ... (LOL)

ale vis jak kdyz do puvodni jednotky das soft pro 110kw pripadne uz nejaky lepsi tak to pojede suprove:-)

vis jak ty nemenis elektroniku jen HW takze podle me s immo zadny problem nebude..elektritu nechas povodni tak kde by mel byt problem?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Díky. Tak nechápu, proč mi odborník z Bosch servisu tvrdil, že to immo bude dělat bordel!
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

protoze si asi myslel, ze budes davat i s motorem RJ..no a kdyz se to tak vezme..myslim, ze tady na foru je skoro kazdy vetsi odbornik..nez nekteri prodavaci v Bosch..bez urazky:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

jayd píše:protoze si asi myslel, ze budes davat i s motorem RJ..no a kdyz se to tak vezme..myslim, ze tady na foru je skoro kazdy vetsi odbornik..nez nekteri prodavaci v Bosch..bez urazky:-)
Asi tak, no. Tak mi teda poraď, kdo mi ten motor přehodí, když tady u nás se do toho nikomu nechce.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

ted menapadlo OT prirovnani

to jako kdyb yjsi rekl, ze kdyz das treba nejaky zatmaveny okno misto puvodniho tak, ze ti to nepujde stahovat pac je z jinyho auta:-)

ted me jen napadlo, ze 110kw ma asi jiny cidlo tlaku nez 85kw ale ot by se asi vyresilo tim softem
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Tak nenapadá tě někdo, kdo je toho schopný? Andre by byl, ale nemá čas. Tak co myslíš? Znáš někoho takového?
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Petr98 píše:Tak nenapadá tě někdo, kdo je toho schopný? Andre by byl, ale nemá čas. Tak co myslíš? Znáš někoho takového?
Dokud se nebude nic dělat se softwarem, nech pokud možno čidla z původního AJM - ty co k jednotce patří (myslim váha vzduchu, čidlo tlaku turba).

Pokud nemáš nikoho na přehození motoru, zkus třeba http://dieselpower.cz/bosio/index.php?id=12 - Autosklo Turnov
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

A neměl by si na skladě někoho blíže?? Přece jenom z ostravy do turnova-štreka
Ale pokud to nepůjde tak to podstoupím. Nemá cenu to dělat u nějakého patlala
Naposledy upravil(a) Petr98 dne 28 čer 2007, 18:18, celkem upraveno 1 x.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

:? :? :?
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Co chlapi?? Nevíte o někom?
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Dají se objednat tady u někoho ty bajonetové spony na ARL? Zdají se mi nějaké divné- jako kdyby něco chybělo. Měl bych zájem. A popřípadě i o tu červenou hadici z turba.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“