ake vačky do 2,5 TDI v6?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ake vačky do 2,5 TDI v6?
zdravym, snažil som sa najst či sa nahodou už take niečo neriešilo tu, ale ked si dam vyhladat , tak mi najde 8tis. odkazov a to sa mi nechce preklikavat .... potrebujem poradit, aku značku vačiek by som mal kupit na motor 2.5tdi AFB , kedže niekde som už čital že nahrady niesu dobre, že iba original, tak by ma aj zaujimalo či neviete že aka značka je vlastne originalna od vyroby ? či je to INA , alebo KOLBENSCHMIT ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
rozmyšlal som aj nad hlavamy , no neviem čo by ma vyšlo finančne lepšie, zatial som ani nepozeral čo by stala jedna hlava , nahradne diely na tento motor niesu lacne, ten KOLBENSCHMIT vychadza na 110 eur jedna vačka, tak neviem, bo RUVILE vychadza viacej, ....ešte by som sa chcel opýtat , kedže mam slabu kompresiu , tlakomer mi ukazuje že všetky valce maju 24 barov , či stači len prekružkovat motor ? zatial som nepostrehol žeby motor žral olej, teda na olejovej riske nič nezmizlo, auto ma len vysoku spotrebu asi o 2 litre, všetko ostatne je v poriadku, takže si len myslim že to je tými kružkami , tam chcem určite KOLBENSCHMIT
Spodok V6 tdi 2,5 je takmer neznicitelny. Vsetko sa sere oklo. Koniec koncov ten motor je uplne fajn. Len ma nejake svoje muchy co sa daju korektne odstranit. Cim dalej sa to nechas zajst, tym to bude drahsie.Vsoft píše:No pravdu povediac pri zlych tlakoch by som neriesil len vacky. Treba zistit ci tlak nedrzi valec, alebo hlava. Pokial cez ventile, tak by som riesil asi druhe hlavy, najlepsie s rolnami uz.
Pokial by pustal valec, lachko sa to zmera. Pachlo by to po oleji a urcite by to rozmrdalo turbo.
Vacky (komplet hlavy) jednoznacne BDH VW. Klzu na loziskach zarucene. na 95% aj BAU. V kodoch audi sa spameti nevyznam, preto kod VW.
Neczabudaj ze vymenou hlav to ale nekonci. Je tam este olejove cerpadlom filter odvetrania kluky atd.... Ked to nemaze, tak to nejede. Rozmrdas aj vacky ktore jazdia na rolnach...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
No neviem ako teraz, no pred nejakou dobou sa dala B-ckova hlava (s rolnami) zohnat za cca 400 eciek, takze teraz predpokladam, ze cena bude este mozno mensia... Ked si clovek zoberie cenu vaciek, k tomu zdvihatka atd... je cenovo uplne niekde inde...
Ale je pravda, ze ked uz sa riesi hlava, vacka atd., tak je prinajmensom potrebne riesit aj celu mazaciu sustavu, poriadne to precistit, kedze je to zanedbatelna investicia, avsak ak sa to vynecha, po par kilometroch mozu aj nove vacky byt na odpis...
Filter odvetrania je tam plastovy, ci este ten papierak?
Ale je pravda, ze ked uz sa riesi hlava, vacka atd., tak je prinajmensom potrebne riesit aj celu mazaciu sustavu, poriadne to precistit, kedze je to zanedbatelna investicia, avsak ak sa to vynecha, po par kilometroch mozu aj nove vacky byt na odpis...
Filter odvetrania je tam plastovy, ci este ten papierak?
Ja som filter menil pred zimou , ešte ten plsteni , či čo to je, ako mne ten motor olej nežere vobec , dokonca ani vačky niesu vydrate, ako vidno stopi že na niektorých miestach je už ošuchana vačka, ale to bolo tak isto ako ked som auto kupil , odvtedy mam 50tis. km spravenych a vačky su rovnake, olej 5w40 valvoline, každych meneni po 10tis. , v jednej hlave su nove hydrozdvihy, ani len kusok karbonu nieje v hlavach, všetko pekne čiste, len ešte som hlavy nemal dole, takže neviem ako vyzeraju ventile odspodu a ani piesty, mam len zmeranu kompresiu a ta ukazuje že je minimum 24bar , a kedže ja som s týmto motorom uplne spokojny tak by som chcel mat všetko v poriadku, tie hlavy su velka investicia , do ktorej sa mi moc nechce, preto chcem len vediet či stači motor prekružkovat , ma najazdene možno pol miliona, ale viem že ked ho porobim tak do miliona musi ten motor ist ...
Hranicne opotrebenie V6 2,5 je uvadzane radovo ako 500 000. samozrejme je to diskutabilne. Je to jednoduche, co tomu motoru das, to odneho mozes aj cakat. plati to rovnako v dobrom ako aj vozlom.Jayo25 píše:Ja som filter menil pred zimou , ešte ten plsteni , či čo to je, ako mne ten motor olej nežere vobec , dokonca ani vačky niesu vydrate, ako vidno stopi že na niektorých miestach je už ošuchana vačka, ale to bolo tak isto ako ked som auto kupil , odvtedy mam 50tis. km spravenych a vačky su rovnake, olej 5w40 valvoline, každych meneni po 10tis. , v jednej hlave su nove hydrozdvihy, ani len kusok karbonu nieje v hlavach, všetko pekne čiste, len ešte som hlavy nemal dole, takže neviem ako vyzeraju ventile odspodu a ani piesty, mam len zmeranu kompresiu a ta ukazuje že je minimum 24bar , a kedže ja som s týmto motorom uplne spokojny tak by som chcel mat všetko v poriadku, tie hlavy su velka investicia , do ktorej sa mi moc nechce, preto chcem len vediet či stači motor prekružkovat , ma najazdene možno pol miliona, ale viem že ked ho porobim tak do miliona musi ten motor ist ...
Moje riesenie: Motor ktory ma 500kaciek, by som uz neriesil. Obzvlast 2,5 TDI s ,, neznamou minulostou ,,
Bude ta to stat majland. Musis uz siahnut aj na ojnicne loziska a vsetko okolo toho. O vstrekoch sa radsej ani nevyjadrujem.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
to Sayllo: Spodok na 2.5 V6 TDi je znicitelny jak nic. Ked zhobluje vacky a spadnu mostiky z vyfiukovych ventilov, tak spalovaci priestor sa nemoze vyprazdnit. Najprv vyfukne tesnenie spod hlavy a asi po dalsich 100km prepali dieru do piestov alebo ich roztopi. Mal som tao na jednom AKE aj AFB
Inac tie motori vratene AYM su cista vrazda. BAU je polovrazda a BDG a BDH sa uz jaks taks daju ale ajtak by som sa im vyhol.

Tymto sposobom ale odpalis aj blok v tanku. To ci si opisal neni sposobenie opotrebem. Koniec koncom kazdy jeden blok je znicitelny ako nic. Otazka je ale ako.TDI tech píše:to Sayllo: Spodok na 2.5 V6 TDi je znicitelny jak nic. Ked zhobluje vacky a spadnu mostiky z vyfiukovych ventilov, tak spalovaci priestor sa nemoze vyprazdnit. Najprv vyfukne tesnenie spod hlavy a asi po dalsich 100km prepali dieru do piestov alebo ich roztopi. Mal som tao na jednom AKE aj AFBInac tie motori vratene AYM su cista vrazda. BAU je polovrazda a BDG a BDH sa uz jaks taks daju ale ajtak by som sa im vyhol.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Mam na stole jedno BAU, nic moc... To BDH mam moje vlastne, zatial 158000km a je to celkom lahoda sa stym prehanat. Ten motor potiahne tu 4rkolu uplne nadherne. Nevyhoda ten tah odspodu, no to sa da zriesit. Ale pokial sa to drzi okolo 1900-3300rpm tak sa ukaze co vtom motore je. Ked si niekto kupi tento motor a muc cuha do penazenky, ma o problemi postarane. Proste to auto zere 9-11l na 100 a ziada si svoju udrzbu a je celkom draha. Ale stym sa pohnut neda.TDI tech píše:to Sayllo: Spodok na 2.5 V6 TDi je znicitelny jak nic. Ked zhobluje vacky a spadnu mostiky z vyfiukovych ventilov, tak spalovaci priestor sa nemoze vyprazdnit. Najprv vyfukne tesnenie spod hlavy a asi po dalsich 100km prepali dieru do piestov alebo ich roztopi. Mal som tao na jednom AKE aj AFBInac tie motori vratene AYM su cista vrazda. BAU je polovrazda a BDG a BDH sa uz jaks taks daju ale ajtak by som sa im vyhol.
Vacky sa ozvu skor ako zacne destrukcia spodku. v niektorom s prispevkov som uviedol ,,cim dalej sa to necha zajst tym to bude drahsie,, Niekto tu dojazdi auto az na hranicu bodu kedy sa vylamuju gulaky a kolesa sa gulaju do jarku, niekto tu bude chrastat s vackami az kym sa nerozletia atd...
Je to hodne o pristupe a o ludoch samotnych...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp