Viděl sem tu myslím od pana mistra Humla jak se setrvák dvouhmota podívala ven přes obal převodovky. Jak rachotí, hned udělat, sice na rodinným G IV AHF to rachtalo jak sviňa asi 6 let a jen se jezdilo, pak klouzala spojka, tak se dalo komplet VALEO jednohmota, i když mě všeci zrazovali, ale jede to zatím

Tak počkáme.
Jinak ty dvouhmoty, je to boj, tady se řešilo na G V že se DMF LUK hned vysral a reklamace neuznaná. Kdo to posral jak to posral, co se stalo nezjistí asi nikdo.
Nedávno na C5 HDI citronku(350 tis km) měnili typkovi za 40 litrů DMF(v ceně matriál,práce,vstřiky a jiné věci), opět dali tam LUK, složili to, borec to nakopl, odjel, ujel cca kdyby 3 km do práce, a v práci to tak mlátilo, že myslel, že mu tam někdo dělá kangem
Reklamace v servisu, rány šly od převodovky, sundali převodovku a nová DMF sada od LUKU totálně na sračky - KO dvouhmota, vytekla ta sračka z toho, vůle jako prase na tom, tak dali druhou sadu od LUKU na reklamaci, za práci si servis už nic nevzal a jede se dál. Nová dvouhmota drží.
Kde je problém, nebo kde byl problém se nikdo nedoví.
Třeba ta sada z webu autorozvody.cz tak jde o marži jakou si tam narazí. Ale co to vydrží/nevydrží, to musí každej asi zkusit sám.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
