Mecedes 250 D 66kW R,V,1989 Kontrola tlakov a vstrekov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Mecedes 250 D 66kW R,V,1989 Kontrola tlakov a vstrekov
Caute.Aky je postup pri merani tlakov vo valcoch?Viem že by mal byt motor zohriaty.Ale mám tu mercedesa 5 valec.Vymontoval som vstreky z prveho a druhého valca a dal som ich naspet na trupky.Ked som preštartoval bez toho že by auto naštartovalo tak mi ukázalo tlak na prvom valci nejakych 16 barov.Minimum je 18 barov.Ale ked auto naštartuje a nechám ho bežat tak mi ukáže na prvom valci 26 barov.Moja otázka je či sa musi odpájat aj privod paliva aby auto nenaštartovalo.Dalej, vstrek prepušta pri 150 barov ale ked dám do nádobiek prvi a druby vstrek tak ten prvy dáva menej.Otázka:Ked nadstavym vstrek na 100 barov čo je minimum pomože to na to aby prvy valec išiel ? Problém je v tom že na tomto aute pri naštartovanom aute ked povolim trubku prveho valca tak nieje počut žiadny rozdiel.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Zastudena je to lepší, hned poznáš, jak na tom motor je. A odpojí se nafta/u MB podtlakem zvednout chcípák/vyndat žhavičky u všech válců a startovat pokud tlak bude stoupat.. A je jasné, když motor běží, že tlaky naskočí , jinak by nefungoval..Tady jde o to, zaručit startovatelnost zastudena, a to ukáže právě tlak, který motor dokáže. A pak porovnání tlaků v jednotlivých válcích..18 bar už je tak na letní provoz..Vstřiky nastav na 150bar, při 100 bar ti bude chcát a není to k ničemu...Takže nastavit a zkontrolovat prášitelnost trysek, nastartovat a odpojovat jednotlivé válce , musí být znát, že odpojený válec nefunguje, pokud nic nezaznamenáš , patrně válec nejde..Tady to nemá ŘJ, takže nic nevyrovnává výkyvy mezi tryskami./takže manipulace s jednotlivými tlaky trysek nemá cenu/.tam si každý jede na sebe, každý flákač se pozná.. 

nepropadat panice...
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Ked vyberem žhaviče tak mi bude tlak unikat. Ako som pisal skušal som vstrek na prvom a druhom valci.Rozprašuju obydva ale ked som dal do nádobiek tak prvý dával menej.ale dával.Ide práve o to že prvy valec proste neide.Tlaky som nameral také ako som pisal.Počul som o tom že nadstavuju tlak na vstrekovači na menej tak som sa iba pýtal či sa to oplati. Skusim dat všetky vstreky dole a zmerat všetky valce.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi